مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
آخرین فرصت برای خریداران فونیکس سامانه یکپارچه

آخرین فرصت برای خریداران فونیکس سامانه یکپارچه (اولویت زمستان)

سه شنبه هفته جاری آخرین فرصت برای خریداران فونیکس سامانه یکپارچه با اولویت زمستان است تا برای خرید خودرو با قیمت مصوب شورای رقابت و شرایط نقدی و اقساطی اقدام کنند. بر اساس اعلام مدیران خودرو، پس از پایان مهلت، ثبت نام اولیه باطل خواهد شد.

 

بر اساس اعلام مدیران خودرو، خریداران محصولات فونیکس با اولویت زمستان از امروز ۱۹ آذر تا پایان وقت اداری ۲۱ آذر فرصت دارند برای دریافت دعوتنامه خود اقدام کنند. این مرحله ویژه افرادی است که تاکنون برای دریافت دعوتنامه خود اقدام نکرده‌اند. دعوتنامه‌های در این مرحله بر اساس قیمت‌های مصوب شورای رقابت خواهد بود و خریداران امکان خرید محصولات به صورت نقدی و اقساطی را دارند. همچنین باید در نظر داشته باشید با توجه به اینکه پیش از این، فرصت این خریداران چند نوبت تمدید شده است، پس از پایان مهلت هفته جاری، ثبت نام اولیه نیز باطل خواهد شد. این دسته از خریداران می‌توانند در تماس با آسیا خودرو، نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

خریداران در این مرحله، خودروی خود را بر اساس ثبت نامی که پیش از این از طریق سامانه یکپارچه انجام داده‌اند دریافت خواهند کرد. در این بین خریداران تیگو ۸ پرو می‌توانند خودروی خود را به تیگو ۸ پرو مکس IE و یا تیگو ۸ هیبرید تغییر دهند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

شرایط فروش ویژه خریداران فونیکس سامانه یکپارچه

همانطور که عنوان شد، خرید خودرو در این مرحله بر اساس قیمت مصوب شوای رقابت است. به این ترتیب خریداران می‌توانند خودروها را با قیمتی پایین‌تر از قیمت بازار دریافت کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های این مرحله، برقراری شرایط فروش نقدی و اقساطی است. در شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه این مرحله، تمامی محصولات با شرایط فروش اقساطی نیز عرضه خواهند شد.

پیش پرداخت این خودروها بر حسب مدل متفاوت است اما به طور عمومی، با پرداخت نیمی از بهای خودرو می‌توان برای خرید آن اقدام کرد. به علاوه خریدار می‌تواند شرایط اقساط را انتخاب کند. بازپرداخت اقساط در این طرح می‌تواند تا ۵ سال باشد هرچند با افزایش میزان اقساط، امکان کاهش مدت بازپرداخت نیز وجود دارد.

 

بر اساس اعلام مدیران خودرو، این آخرین فرصت برای خریداران فونیکس سامانه یکپارچه با اولویت زمستان ۱۴۰۲ است. به این ترتیب پس از این تاریخ، ثبت نام اولیه نیز باطل خواهد شد. با توجه به ویژگی‌های این طرح، در صورتی که قصد خرید محصولات فونیکس را دارید و تاکنون برای دریافت دعوتنامه اقدام نکرده‌اید، این می‌تواند فرصت مناسبی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *