مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تیگو 7 پرو پریمیوم

آشنایی با تیگو ۷ پرو پریمیوم در آستانه ورود به بازار

این روزها، زمزمه ورود نسخه جدید و  به‌روزتر تیگو ۷ پرو با نام تیگو ۷ پرو پریمیوم به بازار شنیده می‌شود. مدیران خودرو با اعلام لیست تغییراتی که در نسخه جدید این خودرو داشته، این زمزمه را تایید کرده است. در این مطلب، به بررسی ۷ پرو پریمیوم به‌عنوان نسخه به‌روز شده از سری‌های فعلی ۷ پرو می‌پردازیم.

 

بررسی مشخصات نسخه به‌روز شده تیگو ۷ پرو

کراس‌اوور محبوب مدیران خودرو در کلاس متوسط با فضای کافی برای ۵ سرنشین به بازار عرضه شد. این خودرو با طول ۴.۵ متر، عرض ۱.۸ متر ، ارتفاع۱.۷ متر و با فاصله محوری ۲.۷ متر، فضای مناسبی را  در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. موتور توربو شارژر تیگو ۷ پرو با حجم ۱.۵ لیتر، ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. توان موتور این کراس اوور از طریق گیربکس CVT با ۹ دنده به چرخ‌های جلو می‌رسد.  سیستم تعلیق تیگو ۷ پرو  پریمیوم در محور جلو از نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع پیشرفته چند اتصاله یا مالتی لینک است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

تیگو ۷ پرو پریمیوم چه تفاوتی با تیگو ۷ پرو دارد؟

نسخه به روز شده تیگو ۷ پرو پریمیوم، در ظاهر هیچ تفاوتی با خودرویی که تاکنون به بازار عرضه شده است ندارد. بنابر اعلام فونیکس، مدل پریمیوم تیگو ۷ پرو با آپدیت هایی در آپشن های موجود عرضه می شود. براساس اطلاعات منتشر شده آپشن‌های سنسور باران، سنسور پارک جلو، آینه الکتروکرومیک و رادارهای ADAS به این محصول اضافه شده است.

 

در این بین، اصلی‌ترین تغییر را می‌توان در نصب سیستم‌های جدید کمکی راننده دانست، سیستم‌هایی که می‌توانند سطحی از راندگی خودران را برای تیگو ۷ پرو پریمیوم فراهم کند. این سیستم، مجموعه‌از کامل از سنسورها و رادارها و دوربین‌ها است که در هر لحظه، محیط اطراف خودرو را بررسی کرده و به راننده برای پیشگیری از وقوع تصادف و همچنین راختی بیشتر در زمان رانندگی کمک می‌کنند.

 

قیمت تیگو ۷ پرو پریمیوم

با توجه به اینکه هنوز اطلاعات کاملی از تیگو ۷ پرو پریمیوم منتشر نشده، مدیران خودرو هم قیمت این محصول را اعلام نکرده است. اما گمانه زنی‌ها نشان می‌دهد باید منتظر قیمتی نزدیک به نسخه حال حاضر این خودرو باشیم. آخرین قیمت تیگو ۷ پرو یک میلیارد و ۴۵۶ میلیون تومان بوده است. 

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

خرید تیگو ۷ پرو با قیمت نمایندگی

اگر علاقمند به خرید خودرو تیگو ۷ پرو پریمیوم هستید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند. به علاوه همکاران ما می‌توانند در تماس تلفنی، جزییات بیشتری از شرایط فروش مدیران خودرو را نیز به اطلاعتان برسانند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *