مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
کم مصرف ترین خودروی خارجی موجود در ایران

آیا تیگو ۷ از کم مصرف ترین خودروی خارجی موجود در ایران است؟

تیگو ۷ از جمله خودروهایی است که باوجود گذشت چندین سال از تولید و عرضه آن در بازار ایران همچنان طرفداران خاص خودش را دارد. علت این استقبال فوق العاده می تواند طراحی زیبا، قیمت مناسب و شرایط فروش اقساطی تیگو ۷ باشد که موجب شده همچنان جذابیت خودش را بین مشتریان مخصوصا خریدارانی که به دنبال ماشین های اقساطی هستند، حفظ کند. باتوجه به اینکه تیگو ۷ مدت زیادی است که توسط نمایندگی های آسیا خودرو به فروش می رسد تقریبا اکثر خریداران با مشخصات فنی و امکانات آن اشنا هستند اما یکی از متداول ترین سوالات درباره مصرف سوخت این خودرو است. در این مقاله قصد داریم به پاسخ این سوال که ایا tiggo7جزو کم مصرف ترین خودروی خارجی موجود در ایران است بپردازیم.

 

مصرف سوخت تیگو ۷ به عنوان کم مصرف ترین خودروی خارجی موجود در ایران

مصرف سوختی که برای این ماشین در نظر گرفته شده به صورت ترکیبی حدود ۸ لیتر است. البته این میزان مصرف سوخت برای زمانی است که سرعت بسیار بالایی نداشته باشید.

تیگو ۷ موتور کوچکی دارد و می توان ان را جزو کم مصرف ترین خودروی خارجی موجود در ایران به شما آورد. اما دلیل بازار فروش خوب آن که به نسبت سایر خودروهای چینی وضعیت بهتری دارد، فقط مصرف سوخت نسبتا اقتصادی نیست بلکه مزایای مربوط به طراحی و مشخصات فنی آن نیز موجب شده که ثبت نام و خرید اقساطی خودروی تیگو ۷ برای بسیاری از خریداران جذاب باشد.

 

مزایای طراحی خارجی Tiggo7

در طراحی خارجی تیگو ۷ از کروم کاری استفاده شده و چراغ های مدرن یک استایل خشن و خوبی به این ماشین داده است.

دوربین سیستم ۳۶۰ درجه در کنار خودرو تعبیه شده و به طور کلی می توان گفت طراحی جلو و عقب این خودرو یک طراحی جذاب و موزون است که تمام جزئیات آن با هم هماهنگ شده است.

تیگو ۷ نه فقط به این علت که جزو کم مصرف ترین خودروی خارجی موجود در ایران است بلکه به خاطر رینگ های ۱۸ اینچی و لاستیک های بزرگش که فاق کمی هم ندارند و از بغل طراحی آن را پرو و پیمان کرده اند بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

تیگو ۷ یک کراس اور است و در حد یک کراس اور معمولی ارتفاع دارد.

یک خط از عقب ماشین به سمت جلوی آن رفته است و حتی سخت گیرترین افراد نیز نمی توانند از طراحی ظاهری آن ایرادی بگیرند.

شاید برخی از مشتریان معتقد باشند که عقب این ماشین ساده طراحی شده است و شاید اصلی ترین دلیلش هم این باشد که در رنگ بدنه بیشتر پلاستیک به کار رفته به همین علت برخی از خریداران معتقدند اگر سپر به رنگ سفید می بود، عقب آن نیز با جلو و بغل خودرو کاملا هماهنگ می شد.

به طور کلی، طراحی ظاهری تیگو ۷ یکی از پخته ترین طراحی های کراس اور های چینی در بازار است حتی شاید بگوییم نسبت به خیلی از رقبای کره ای هم حرف هایی برای گفتن دارد که علاوه بر کم مصرف بودن مزیت دیگر این ماشین است.

طراحی صندوق عقب تیگو ۷

داخل صندوق عقب این خودرو کاملا جادار است و جنس موکت خوبی دارد. بارگیری داخل آن راحت بوده و یک فضای بار به نسبت مناسب برای یک خانواده ۴ نفره را دارا است.

داخل صندوق عقب، خروجی برقی وجود ندارد. دو عدد محفظه اینجا گذاشته شده است که برای یک سری وسایل مناسب است و زاپاس فرغونی و وسایل جک آن نیز موجود است و خوشبختانه بدون زاپاس نیست. کلا صندوق عقب تیگو ۷ برای این کلاس خودرو با قیمت مناسبی که دارد، مورد تایید می باشد. البته Tiggo7 به صندوق برقی مجهز نشده و باز و بسته کردن درب آن، دستی است.

فضای داخلی Tiggo 7 برای سرنشینان

برای بسیاری از خریداران به خصوص افرادی که دارای خانواده های ۴ یا ۵ نفره استند، راحت و جادار بودن فضای داخلی خودرو بسیار مهمتر از کم مصرف بودن آن است. در خصوص فضای داخلی تیگو ۷ باید بگوییم که زمانیکه راننده و شاگرد صندلی خود را برای حالتی که مناسب یک فرد با قد حدود ۱۸۰ باشد تنظیم می کنند، فاصله صندلی های عقب کاملا مناسب است و اصلا سرنشنان عقب را اذیت نمی کند. سقف نیز خوشبختانه فاصله زیادی دارد و حتی برای افراد قد بلند ایجاد مزاحمت نخواهد کرد. بنابراین، فضای داخلی جادار تیگو ۷ را می توان علاوه بر کم مصرف ترین خودروی خارجی موجود در ایران، مزیت دیگر آن دانست.

جنس چرم صندلی ها نرم است و ظاهرا با کیفیت نشان می دهد، دو عدد خروجی کولر و دو عدد  خروجی یو س بی هم در قسمت جلو تعبیه شده است.

شاید وضعیت صندلی وسط عقب این ماشین کمی دلسردتان کند اما باز هم نسبت به خیلی از رقبا، فضا و طراحی بهتری دارد. در کل، صندلی وسط به نظرم مناسب است.

سقف پانارومیک این ماشین، مزیت بزرگ دیگری است که تا صندلی های عقب تقریبا امده است.

در برگیرندگی صندلی ها نیز در فضای داخلی تیگو ۷ مناسب است. اما نشیمنگاه آن کمی کوتاه است که شاید در مسافرت های طولانی، اذیت کننده شود.

یکی از مزیت های بزرگ تیگو ۷ به جز اینکه جزو کم مصرف ترین خودروی خارجی موجود در ایران به شمار می آید، این است که داخل کابین سر و صدایی ندارد و اصلا سر و صدای داشبورد شنیده نمی شود.

مشخصات موتور و گیربکس کم مصرف ترین خودروی خارجی موجود در ایران

گیربکس این ماشین پاسخدهی به نسبت مناسبی دارد و دنده معکوس را نیز از دور موتور ۴ به بعد به خوبی می کشد که جوانان را راضی نگه می دارد. این کراس اوور با وجود اینکه جزو کم مصرف ترین خودروی خارجی موجود در ایران  است، عکس العمل خوبی دارد. زمانیکه حالت رانندگی روی دستی باشد گاز بدهید دور موتور  را تا ۶ پر می کند و شتاب ۰ تا ۱۰۰ خوبی نیز دارد.

جمع بندی

تیگو ۷ نسبت به سایر رقبای چینی جزو کم مصرف ترین خودروی خارجی موجود در ایران است و حتی با بعضی از کره ای ها نیز هم از لحاظ کیفیت ساخت و هم امکاناتی و هم اپشن هایی که دارد، قابل رقابت است.

اگر قصد ثبت نام و خرید تیگو ۷ یا سایر محصولات تیگو و اریز را دارید می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از شرایط فروش اقساطی ما نیز مطلع شوید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *