مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
چری اسپانسر چلسی

آیا چری اسپانسر چلسی لندن خواهد شد؟

بر اساس اخبار منتشر شده توسط رسانه‌های انگلیسی، باشگاه چلسی در حال گفتگو با چری است تا نام این تیم را به عنوان اسپانسر فصل بعد خود بر روی پیراهن آبی چلسی درج کند. این مذاکرات همچنان در جریان است و هنوز به نتیجه قطعی نرسیده اما طرفین به موفقیت مذاکرات امیدوار هستند. به این ترتیب احتمال دارد در فصل بعد، چری اسپانسر چلسی شده و راهی لیگ برتر انگلستان شود.

 

چری برنامه‌های بلندی برای توسعه بازار‌های صادراتی خود دارد و در این مسیر، اروپا یکی از اصلی‌ترین مقاصد چری است. پیش از این چری بخشی از برنامه‌های خود برای تولید خودرو در اروپای غربی را آشکار کرده بود اما به نظر می‌رسد بزرگترین صادرکننده خودرو چین، به اهدافی بسیار بلندتر فکر می‌کند. در این مسیر و به دنبال بخشی از برنامه تبلیغاتی چری در بازار اروپا، این شرکت و باشگاه چلسی در حال مذاکره هستند تا چری به عنوان اسپانسر باشگاه چلسی در فصل بعد وارد لیگ برتر شود.

 

بر اساس اطلاعاتی که رسانه‌های انگلیسی روز گذشته منتشر کردند، سران چلسی در حال مذاکره با چری هستند تا در نهایت بتوانند در یک قرارداد ۱۵ میلیون پوندی، نام چری را به عنوان اسپانسر بر روی آستین پیراهن تمامی تیم‌های فوتبال باشگاه چلسی درج کنند. اگر این توافق انجام شود، چری جایگزین تبلیغات صرافی ارز دیجیتال BingX خواهد شد که قرارداد آن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد. مذاکرات طرفین در جریان است پیش بینی می‌شود تا پیش از پایان فصل جاری لیگ برتر، توافق احتمالی اعلام شود.

 

بازی برد-برد در همکاری چری و چلسی

همانطور که پیش از این اعلام کردیم، چری به دنبال تاسیس کارخانه و تولید خودرو در انگلستان است. به این ترتیب اسپانسر شدن یک تیم لیگ برتری در این کشور، می‌تواند راهکار بسیار خوبی برای معرفی این برند در بازار انگلستان باشد. موضوع البته فراتر از انگلستان است و چری دید بلند مدت تری به همکاری با چلسی دارد. لیگ برتر انگلستان یکی از محبوب‌ترین و پر بیننده‌ترین لیگ‌های فوتبال در جهان است. به این ترتیب هر هفته میلیون‌ها نفر در سراسر جهان شاهد بازی‌های چلسی خواهند بود.

 

از سوی دیگر، چلسی نیز تیمی محبوب در انگلستان است و با موفقیت‌های یک دهه اخیر خود، در جهان هم محبوبیت یافته. به این ترتیب چری در همکاری با چلسی، بازارهای بزرگ تری را دیده است. در کنار این‌ها، چلسی شانس زیادی برای حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد دارد این یعنی بازی‌های این تیم به شکل بسیار گسترده‌تری دیده خواهد شد.

 

از سوی دیگر چلسی هم در این توافق برنده خواهد بود. قرارداد اسپانسر قبلی که در پایان فصل به پایان می‌رسد معادل ۶ میلیون پوند در هر فصل قیمت داست. چلسی اما می‌خواهد این بخش از پیراهن خود را با قیمتی بیش از دو برابر به اسپانسر جدید بفروشد و این یعنی ۹ میلیون پوند درآمد اضافی در هر فصل.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *