مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
اطلاعیه شماره یک مدیران خودرو در مورد حادثه خودرو ایکس 55 پرو

اطلاعیه شماره یک مدیران خودرو در مورد حادثه خودرو ایکس ۵۵ پرو

در پی حادثه برای یک دستگاه ایکس ۵۵ پرو در محور قم به کاشان، مدیران خودرو ضمن پیگیری سریع موضوع، اطلاعیه‌ای را حساب اینستاگرام رسمی خود منتشر کرد.

 

بر اساس اطلاعیه‌ منتشر شده توسط مدیران خودرو، این شرکت ضمن پیگیری سریع موضوع در ساعات اولیه انتشار خبر، به‌دنبال بررسی ابعاد مختلف آن و اطلاع‌رسانی در زمینه اقدامات آتی است.

 

در اطلاعیه مدیران خودرو آمده است:

“شرکت مدیران خودرو به محض اطلاع از حادثه واژگونی خودرو ایکس ۵۵ پرو که در مسیر قم به کاشان دچار سانحه شد، با تشکیل تیم فنی متشکل از واحدهای مختلف، برای بررسی صحت و سقم موضوع و اطلاع از اوضاع مصدومین، اقدامات لازم را معمول و تیم مذکور را به محل حادثه برای بازدید از خودرو و دلجویی از سرنشینان گسیل کرد. مدیران خودرو در کوتاه‌ترین فرصت ممکن، اطلاعات جامعی از کم و کیف این اتفاق را در راستای تنویر افکار عمومی و قاطبه مشتریان که سرمایه اصلی و ماندگار شرکت هستند اطلاع‌رسانی خواهد کرد.”

 

در ادامه این اطلاعیه‌ آمده است:

“لذا این شرکت هرگونه حاشیه پردازی و تخریب اعتبار معنوی این شرکت را بر نتابیده و به موازات بررسی اتفاق و جلب رضایت مشتری در فرض قصور احتمالی در فرآیند تولید با جبران مافات، همزمان پیگیری حقوقی عوامل آشکار و نهان در بزرگنمایی آنچه اتفاق افتاده را نیز معمول خواهد داشت.”


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *