مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
اعلام قیمت رسمی X33 کراس

اعلام قیمت رسمی X33 کراس از سوی مدیران خودرو

مدیران خودرو با اعلام قیمت رسمی X33 کراس، زمینه را برای آغاز فروش این خودرو به عنوان جدیدترین کراس اوور برند ام وی ام آماده کرد. با اعلام رسمی قیمت این خودرو در مدل‌های دستی و اتوماتیک که تا حد زیادی به پیش‌بینی‌های اولیه نزدیک بود، این کراس‌اوور جذاب را به‌زودی در لیست فروش مدیران خودرو خواهیم دید.

 

از حدود دوهفته قبل، انتظارها برای اعلام قیمت رسمی X33 کراس از سوی مدیران خودرو آغاز شده بود. در این مدت، رسانه‌ها پیش‌بینی‌هایی در زمینه قیمت این خودرو مطرح کردند. در مقابل مدیران خودرو اعلام کرد در این زمینه تابع تصمیمات شورای رقابت است و قیمت این خودرو را بر اساس نظر شورا اعلام خواهد کرد. اکنون و با تصمیم شورا، قیمت رسمی X33 CROSS در دو مدل دستی و اتوماتیک از سوی مدیران خودرو اعلام شد.

 

بر این اساس، قیمت ایکس ۳۳ کراس دستی معادل ۸۰۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان خواهد بود. قیمت ایکس ۳۳ کراس اتوماتیک نیز معادل ۸۹۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان اعلام شده است. البته باید در نظر گرفت قیمت این خودروها شامل هزینه‌های قانونی مانند مالیات بر ارزش افزوده و بیمه و … نیز هست. برای اطلاع از شرایط فروش این خودرو با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

جایگاه X33 کراس در بازار با توجه به قیمت رسمی اعلام شده

همانطور که اشاره کردیم، با اعلام قیمت رسمی X33 کراس، پیش‌بینی‌ها در زمینه حدود قیمت این خودرو تا حد زیادی به حقیقت پیوست. علت این مسئله بیش از هر چیز به جایگاه ایکس ۳۳ کراس در بین محصولات مدیران خودرو باز می‌گردد. این خودرو بر روی پلتفرمی مشابه ایکس۲۲ ساخته شده است. در مقابل در بسیاری بخش‌های داخلی و خارجی و امکانات، به روز شده و متفاوت است. به این ترتیب و به‌طور مشخص، باید قیمتی بالاتر از ایکس۲۲ داشته باشد. در مقابل، این خودرو از نظر ابعاد و توان، یک پله پایین تر از ایکس۵۵ است و نمی‌تواند جایگزین آن باشد و به همین دلیل باید قیمت پایین‌تری هم داشته باشد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

با توجه به آخرین قیمت ایکس ۲۲ و ایکس ۵۵، قیمت اعلام شده برای X33 کراس در مدل‌های که از سوی مدیران خودرو اعلام شده است، این خودرو را در جایگاه درستی بین محصولات مدیران خودرو قرار می‌دهد. وضعیت مدل‌های دستی هم تقریبا مشابه است با این تفاوت که اکنون این خودرو اکنون بالاترین جایگاه را در بین کراس‌اوور دنده دستی مدیران خودرو دارد. در اینجا هم شاهد خودرویی به‌روزتر و جذاب‌تر و پر امکانات‌تر نسبت به ایکس۲۲ دستی هستیم و انتظار قیمت بیشتری هم داشتیم. به همین دلیل قیمت اعلام شده برای ایکس ۳۳ کراس دستی نیز کاملا قابل پیش بینی بود.

 

اکنون و با اعلام قیمت رسمی X33 کراس، حق انتخاب خریداران از بین محصولات مدیران خودرو به ویژه در کلاس پرطرفدار کراس‌اوورها بیشتر از قبل هم شده است. این مسئله به‌ویژه با در نظر گرفتن شرایط فروش مدیران خودرو برای محصولات مختلف که شامل شرایط فروش نقدی و اقساطی است، کمک بزرگی به خرید این خودروها خواهد کرد. برای کسب اطلاع از شرایط فروش ایکس ۳۳ کراس و سایر محصولات مدیران خودرو، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. برای این منظور، همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی به شما هستند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *