مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
اولین فروش تیگو ۸ در سال ۱۴۰۳

اولین فروش تیگو ۸ در سال ۱۴۰۳ (نقدی و اقساطی)

مدیران خودرو شرایط اولین فروش تیگو ۸ در سال ۱۴۰۳ را با شرایط متنوع نقدی و اقساطی اعلام کرد. این شرایط فروش شامل خانواده تیگو ۸ است و به این ترتیب مدل‌های پرو مکس و هیبرید را شامل می‌شود. بر این اساس متقاضیان امروز ۱۷ فروردین فرصت دارند برای خرید محصولات با شرایط متنوع نقدی و اقساطی، با آسیا خودرو تماس بگیرند.

 

با آغاز سال ۱۴۰۳، مدیران خودرو نیز طرح‌های فروش خود را آغاز کرد. در اولین طرح فروش فونیکس، شاهد عرضه نقدی و اقساطی خانواده تیگو ۸ هستیم تا به این ترتیب مشتریان محصولات فونیکس، فرصت خرید با قیمت مصوب سال ۱۴۰۲ را داشته باشند. در اولین فروش تیگو ۸ در سال ۱۴۰۳، شرایط فرش دو خودرو از خانواده ۸ پرو فراهم شده است. به این ترتیب در اولین فروش امسال، شرایط فروش تیگو ۸ پرو مکس و همچنین شرایط فروش تیگو ۸ پرو هیبرید در آسیا خودرو برقرار شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

موعد تحویل خودروها در این طرح ۹۰ روز کاری است. برای اطلاع از جزییات شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو مکس و همچنین تیگو ۸ هیبرید می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید اما به طور خلاصه، بسته به طرح فروش، پیش پرداخت می‌تواند از ۶۰ درصد قیمت خودرو به بالا باشد. بازپرداخت اقساط نیز در این طرح بسته به انتخاب خریدار و تا ۵ سال خواهد بود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر زمینه شرایط فروش فونیکس می‌توانید با همکاران ما در آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *