مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
اولین فروش مدیران خودرو در سال ۱۴۰۳

اولین فروش مدیران خودرو در سال ۱۴۰۳ (نقدی و اقساطی)

در اولین روزهای کاری سال ۱۴۰۳، مدیران خودرو بار دیگر فروش ویژه خود را با شرایط متنوع نقدی و اقساطی آغاز کرد. در اولین فروش مدیران خودرو در سال ۱۴۰۳ سه مدل خودرو با شرایط متنوع نقدی و اقساطی عرضه شده است.

 

همچون سال گذشته، روزهای کاری مدیران خودرو در سال جاری نیز خیلی زود آغاز شد و در هفته سوم سال، اولین فروش مدیران خودرو در سال ۱۴۰۳ نیز آغاز شد. در این طرح فروش، محصولات برند ام وی ام در سه مدل و با شرایط متنوع نقدی و اقساطی عرضه خواهد شد.

 

بر اساس اعلام مدیران خودرو، اولین فروش سال، قرار است روز شنبه، ۱۸ فروردین ماه و با شرایط فروش ایکس ۲۲ دستی، ایکس ۳۳ کراس اتوماتیک و شرایط فروش ایکس ۵۵ پرو آغاز شود. به این ترتیب مدیران خودرو در این طرح فروش، کراس اوورهای خود را عرضه کرده است تا علاقه‌مندان به این کلاس، دست بازی برای انتخاب داشته باشند.

 

برای اطلاعات بیشتر از شرایط فروش مدیران خودرو و همچنین ثبت نام در این طرح ویژه فروش می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما آماده پاسخگویی هستند تا علاوه بر ارائه اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام این طرح، پاسخگوی سوالات شما در زمینه خودروها باشند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

قیمت و شرایط فروش برای اولین مرحله از فروش مدیران خودرو در سال ۱۴۰۳

بر اساس اعلام مدیران خودرو، قیمت خودروها برای این شرایط ویژه فروش تغییری نداشته است. به این ترتیب قیمت محصولات مدیران خودرو مطابق قیمت خودروها در سال گذشته خواهد بود. البته در این بین باید در نظر بگیرید افزایش اندکی در قیمت محصولات به دلیل افزایش هزینه‌های قانونی از جمله مالیات و شماره گذاری و بیمه سخص ثالث رخ داده است.  این افزایش قیمت در مجموع رقمی در حدود ۲ درصد خواهد بود.

 

به‌علاوه همانطور که پیش از این عنوان شد، در طرح فعلی امکان خرید خودرو با شرایط اقساطی نیز وجود دارد. مانند سایر شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو، میزان پیش پرداخت و مبلغ و مدت اقساط برای خودروهای این طرح متفاوت است. به همین دلیل بهتر است جزییات را در تماس تلفنی جویا شوید اما به طور کلی پیش پرداخت ۵۰ درصدی و اقساط ۵ ساله خواهد بود. البته خریدار می‌تواند با افزایش میزان پیش پرداخت، مبلغ اقساط ماهیانه را کاهش دهد.

 

با توجه به تنوع خودروها و طرح‌های فروش، امکان مرور همه آن‌ها در این بخش وجود ندارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید در این طرح فروش را دارید، با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *