مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
اکستریم VX

رونمایی اکستریم VX در اتو اکسپو تهران

مدیران خودرو روز گذشته، با رونمایی اکستریم VX پرونده برند جدید خود را گشود. از این به بعد، این برند با عرضه محصولات اکسید، به عنوان پرچمدار خودروهای لوکس تولید داخل فعالیت خواهد کرد.

 

اولین خودروی برند لوکس اکستریم

اکستریم VX با یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر و توانایی تولید ۲۶۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور، مشخصاتی مشابه تیگو ۸ پرومکس دارد. موتور VX با یک جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته نیروی خود را منتقل می‌کند. اولین محصول برند لوکس مدیران خودرو در بازار ایران با امکانات متنوعی نظیر ورود بدون کلید، دوربین ۳۶۰ درجه، سقف پانورامیک، سیستم فرمان صوتی، شارژر بی‌سیم، تنظیم برقی صندلی عقب و تهویه دو کاناله اتوماتیک عرضه خواهد شد.

اکستریم وی ایکس

اکستریم وی ایکس

 

از دیگر امکانات این کراس اوور لوکس می‌توان به دریچه تهویه ردیف عقب، سیستم کنترل کشش و سیستم کنترل پایداری، کروز کنترل تطبیق‌پذیر، رانندگی نیمه‌خودران، رادار خطی و رادار نقطه کور، نوربالای خودکار، ترمز پارک برقی، سیستم ایربگ و ترمز پارک برقی، سنسور باران، کنترل حرکت در سربالایی، رادار تابلوخوان، صندلی برقی جلو، آینه الکتروکرومیک و … اشاره کرد.۸۵ درصد بدنه اکستریم VX از فولاد مقاوم و ۵۴ درصد از ورق دوبل ساخته شده‌ و ابا ۱۰ کیسه هوا موفق به کسب امتیاز ۵ ستاره ایمنی از CNCAP شده است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

محمدرضا گلزار؛ سفیر برند اکستریم در ایران

در مراسم رونمایی اکستریم VX، محمدرضا گلزار، بازیگر محبوب سینمای ایران، به عنوان سفیر این برند معرفی شد. او با تحویل اولین خودرو VX به عنوان اولین ایکستریمر ایران هم معرفی شد.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

قیمت اکستریم VX 

مدیران برند اکستریم هنوز قیمتی برای این کراس اوور اعلام نکرده اند. در روزهای کنونی هم با احتساب نوسانات نرخ ارز نمی‌توان پیش بینی دقیقی از قیمت این خودرو داشت. هرچند با توجه به روند قیمت‌گذاری‌های محصولات موجود می‌توان انتظار قیمتی در  محدوده بیش از ۳ میلیارد تومان را داشت. هرچند زمان عرضه این محصول هم هنوز مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود تا پایان سال جاری یا اوایل آینده اکستریم VX به طور رسمی در بازار عرضه شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این خودرو می‌توانید با شماره ۰۲۱۷۵۱۵۱ تماس گرفته و توضیحات لازم را از همکاران ما در شعب آسیا خودرو بخواهید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *