مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
نمایشگاه خودرو قطر

با آسیا خودرو در نمایشگاه بین المللی خودرو قطر ۲۰۲۳

در تاریخ ۵ اکتبر شاهد آغاز نمایشگاه بین المللی خودرو قطر با حضور برترین خودروسازان بین المللی خواهیم بود. آسیا خودرو با حضور در این نمایشگاه شما را از اتفاقات روز جهان خودرو مطلع خواهد کرد.

 

برای اولین بار گروه GISM برگزارکننده نمایشگاه های بین المللی خودرو ژنو در خاورمیانه و در کشور قطر میزبان خودروسازان برتر جهان خواهد بود. این نمایشگاه که از تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر ماه) آغاز خواهد شد، همراه با تفاقات هیجان انگیزی است که در ادامه از آن مطلع خواهیم شد.

 

برنامه نمایشگاه خودرو قطر ۲۰۲۳

در تاریخ ۱۳ تا ۲۲ مهر ماه، مرکز نمایشگاهی DECC در شهر دوحه میزبان علاقمندان صنعت خودرو خواهد بود. این رویداد که لقب بزرگترین اتفاق خودرویی در خاورمیانه را گرفته است، شامل نمایش جدیدترین محصولات خودروسازان رده اول جهانی، برگزاری مسابقات فرمول یک و نمایشگاه خودروهای کلاسیک خواهد بود. تیم آسیا خودرو با حضور در این نمایشگاه تمامی این اتفاقات را با شما به اشتراک خواهد گذاشت.

 

تماشای ویدئوهای نمایشگاه بین المللی قطر

برای اطلاع از اخبار نمایشگاه قطر، آشنایی با محصولات جدید خودروسازان جهانی، اطلاع از وضعیت جدیدترین برندهایی که وارد بازار خودرو خواهند شد و تماشای لحظه ای رویدادهای هیجان انگیز این نمایشگاه منحصر بفرد می توانید صفحات اینستاگرام آسیا خودرو به آدرس @asiakhodro و @fownix.9117 را دنبال کرده و یا به بخش مقالات وبسایت آسیا خودرو مراجعه کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *