مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
خرید خودرو با اقساط 60 ماهه

با اقساط ۶۰ ماهه چه خودرویی بخریم؟

در شرایط افزایش قیمت در بازار خودرو، تمایل به خرید با اقساط بلندمدت نیز در میان خریداران افزایش می‌یابد. مدیران خودرو هم محصولات دو برند فونیکس و ام‌وی‌ام را به صورت شرایطی با اقساط ۵ ساله به مشتریان عرضه می‌کند. اگر قصد خرید خودرو در طرح‌های اقساطی مدیران خودرو را دارید، در این مطلب با شرایط اقساط ۶۰ ماهه محصولات این شرکت آشنا شوید.

 

فروش خودروهایی ام وی ام با اقساط ۶۰ ماهه 

در طرح فروش اقساطی مدیران خودرو محصولات دو برند ام وی ام و فونیکس قابل خریداری هستند. خودروهای X55 Pro، آریزو ۵FL این روزها در شرایط فروش مدیران خودرو با اقساط ۵ ساله به فروش می‌رسند. اقساط ۵ ساله خودرو X55 پرو، با پیش پرداخت ۵۰ درصد، ۱۷.۷۰۰.۰۰۰ تومان است. خودرو آریزو ۵FL نیز با اقساط ۱۵.۳۸۰.۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

 

فروش خودروهایی فونیکس با اقساط ۶۰ ماهه 

فونیکس هم خودروهای آریزو ۶ پرو و تیگو ۸ پرومکس را با اقساط ۶۰ ماهه به فروش می‌رساند. در این طرح ۵ ساله، آریزو ۶ پرو با پیش پرداخت ۵۰ درصد و اقساط ماهانه ۱۷.۵۱۱.۰۰۰ تومان عرضه می‌شود. تیگو ۸ پرومکس IE هم که با پیش پرداخت ۶۵ درصدی به فروش می‌رسد، با اقساط ۵ساله ۲۵.۵۰۰.۰۰۰ تومانی عرضه می‌شود.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

شرایط خرید اقساطی مدیران خودرو

میزان پیش پرداخت در طرح فروش اقساطی ۵ساله مدیران خودرو، بسته به نوع خودرو ۵۰ و ۶۵ درصد است. بازپرداخت اقساط نیز در این طرح‌ ۵ سال (۶۰ ماه) می‌باشد. البته انتخاب مدت بازپرداخت اقساط با خریداران است و می‌توانید با پرداخت اقساط بیشتر، مدت بازپرداخت را کوتاه‌تر کنید. همچنین با افزایش میزان پیش پرداخت، مبلغ اقساط کمتر می‌شود.

 

در صورتی که قصد خرید خودرو با اقساط ۶۰ ماهه را دارید با ما در آسیا خودرو تماس بگیرید. کارشناسان فروش آسیا خودرو با شماره تلفن ۰۲۱-۷۵۱۵۱ آماده پاسخگویی هستند. در این تماس علاوه بر کسب اطلاع در زمینه شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو و جزییات بیشتر از پیش پرداخت و اقساط، می‌توانید در زمینه محصولات نیز اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *