مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس

با ماهی ۲۵ میلیون تیگو ۸ پرومکس IE اقساطی بخرید

در آخرین شرایط فروش اعلام شده از طرف مدیران خودرو در دی ماه ۱۴۰۲، تیگو ۸ پرومکس IE مدل ۱۴۰۲ با قیمت نقدی ۲میلیارد و ۵۸۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خودرو با شرایط متنوع اقساطی نیز قابل عرضه است.

 

 

قیمت‌های اعلام شده محصولات ام وی ام و فونیکس از سوی مدیران خودرو که براساس قیمت مصوب سازمان حمایت و شورای رقابت است، شامل قیمت درب کارخانه به همراه کلیه هزینه‌های قانونی است. اگر قصد خرید خودروهای این برند را دارید، می‌توانید با بررسی لیست محصولات در حال فروش، گزینه مورد نظر خود را انتخاب و با مراجعه به شعب آسیا خودرو خرید خود را انجام دهید.

 

شرایط فروش نقدی تیگو ۸ رومکس IE

در بخشنامه فروش دی ماه مدیران خودرو، تیگو ۸ پرومکس IE که مجهز به موتور دو لیتری توربوشارژر با تزریق مستقیم سوخت است و قابلیت رسیدن به حداکثر ۲۵۴ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور را دارد با قیمت ۲میلیارد و ۵۸۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.اگر قصد خرید نقدی این خودرو را دارید، می‌توانید با مراجعه به شعبه های آسیا خودرو در تهرانپارس، قنات کوثر و پاسداران خرید خود را انجام دهید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ رومکس IE

 

آسیا خودرو، تیگو ۸ پرومکس IE اقساطی را با پیش پرداخت متنوع و همچنین اقساط تا ۵ سال به فروش می‌رساند. اگر قصد خرید این خودرو را دارید می‌توانید با پرداخت ۶۰ یا ۷۰ درصد قیمت آن به عنوان پیش پرداخت، و انتخاب اقساط، ۱۲، ۲۴، ۳۶ ، ۴۸ و یا ۶۰ ماهه، خرید خود را انجام دهید. در این روش فروش پس از احراز توانمندی خریدار در پرداخت اقساط، خودرو برای او ثبت نام شده و پس از ۹۰ روز کاری تحویل می‌شود.

برای اطلاع از مدارک مورد نیاز خرید اقساطی خودرو تیگو ۸ پرومکس IE می‌توانید با شماره ۰۲۱۷۵۱۵۱ تماس بگیرید و از کارشناسان فروش آسیا خودرو راهنمایی بخواهید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

چطور از آسیا خودرو خرید کنیم؟

آسیا خودرو به عنوان نماینده رسمی مدیران خودرو، با سه شعبه در شرق و شمال شرق تهران فعالیت می‌کند. کارشناسان فروش این شرکت در شعبه سه راه تهرانپارس، شعبه قنات کوثر و شعبه پاسداران آماده راهنمایی شما برای انتخاب خودرو موردنظرتان هستند. برای این منظور هم می‌توانید با مراجعه به شعب آسیا خودرو و بررسی خودرو از نزدیک خرید خود را انجام دهید و هم با تماس با شماره ۰۲۱۷۵۱۵۱ تماس گرفته و راهنمایی موردنظر برای خرید خودرو را دریافت کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *