مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط فروش فونیکس FX

بررسی شرایط فروش فونیکس FX آذر ۱۴۰۲ (اقساط ۶۰ ماهه)

مدیران خودرو برای مدت محدود، فروش تعدادی از محصولات فونیکس با شرایط نقدی و اقساطی آغاز کرد. یکی از این خودرو‌ها، کراس‌اوور اسپرت و جذاب فونیکس FX است، خودرویی که به دلیل طراحی ظاهری، قوای محرکه و امکانات رفاهی و ایمنی، طرفداران زیادی در بازار دارد. در این مطلب به بررسی شرایط فروش فونیکس FX آذر ۱۴۰۲ می‌پردازیم.

 

مانند آنچه در ماه‌های قبل دیده بودیم، در بخشنامه فروش فروش فونیکس FX برای آذر ۱۴۰۲، شرایط نقدی و اقساطی این خودرو ذکر شده است. علاوه بر این، شرایط اقساطی این خودرو نیز بر این بخشنامه منتشر شده از سوی مدیران خودرو متنوع است و شرایط اقساطی ۶۰ ماهه نیز در این لیست دیده می‌شود.

 

جزییات شرایط فروش فونیکس FX در آذر ماه ۱۴۰۲

پیش از هر چیز به سراغ قیمت این خودرو می‌رویم. قیمت فونیکس FX پیش از این از سوی مدیران خودرو اعلام شده بود. همانطور که اطلاع دارید، قیمت محصولات مدیران خودرو بر اساس نظر شورای رقابت و سازمان حمایت اعلام می‌شود. در این زمینه، قیمت FX هم مانند سایر محصولات مدیران خودرو است و بر اساس نظر شورای رقابت منتشر شده است. مطابق آنچه از سوی مدیران خودرو اعلام شده است، قیمت فونیکس FX با در نظر گرفتن تمامی هزینه‌های قانونی از جمله بیمه و مالیات، معادل ۱.۷۳۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

همانطور که گفتیم، در شرایط فروش فونیکس FX آذر ۱۴۰۲، این خودرو با شرایط فروش نقدی و اقساطی ارائه شده است. در شرایط فروش اقساطی، امکان خرید فونیکس FX با ۵۰درصد پیش پرداخت وجود دارد. به این ترتیب خریداران می‌توانند با پرداخت نیمی از بهای خودرو، مالک آن شوند و باقی مانده مبلغ را طی دوره زمانی یک تا پنج ساله پرداخت کنند. البته همچون گذشته، امکان افزایش میزان پیش پرداخت نیز وجود دارد. به این ترتیب خریدار می‌تواند میزان پیش پرداخت این خودرو را متناسب با بودجه خود تغییر بدهد.

 

در زمینه میزان اقساط نیز خریدار حق انتخاب بالایی دارد و می‌تواند اقساط را از ۱۲ تا ۶۰ ماه انتخاب کند. به این ترتیب بر اساس میزان اقساطی که از سوی خریدار قابل پرداخت است، می‌توان شرایط مناسب را انتخاب کرد. با توجه به اینکه جزییات همه این شرایط اقساطی می‌تواند طولانی باشد، پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر با آسیا خودرو تماس بگیرید. برای این منظور می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. در این بخش، به بررسی شرایط فروش اقساطی فونیکس FX بر اساس بخشنامه مدیران خودرو و اقساط ۶۰ ماهه خواهیم پرداخت.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

بررسی شرایط فروش اقساطی ۶۰ ماهه فونیکس FX

همانطور که عنوان شد، شرایط فروش اقساطی FX می‌تواند ۱۲ ماهه تا ۶۰ ماهه باشد و بررسی همه آن‌ها ممکن است طولانی باشد. در این بخش، شرایط فروش ۶۰ ماهه را بررسی خواهیم کرد.

 

در شرایط فروش اقساطی ۶۰ ماهه فونیکس FX بر اساس بخشنامه مدیران خودرو، حداقل پیش پرداخت معادل ۵۰درصد بهای خودرو است. این مبلغ، رقمی در حدود ۸۵۶ میلیون تومان ست. البته خریدار می‌تواند بنا به خواست خود، مبلغ پیش پرداخت را افزایش دهد تا اقساط کمتر شود. در شرایط فروش اقساطی ۶۰ ماهه، مبلغ هر قسط حدود ۲۴ میلیون تومان است. البته این مبلغ بسته به پیش پرداخت خریدار دارد و در صورت افزایش پیش پرداخت، مبلغ اقساط کمتر خواهد شد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین شرایط فروش مدیران خودرو برای سایر خودرو‌ها، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. کارشناسان ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند. همچنین می‌توانید سوالات خود را در زمینه محصولات مدیران خودرو نیز با کارشناسان ما مطرح کنید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *