مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
انبار مدیران خودرو در سیل کرمان

مدیران خودرو نگرانی خریداران از بابت آب گرفتگی کارخانه و آسیب به خودروها را برطرف کرد

پس از بارش‌های شدید هفته گذشته و وقوع سیل کرمان، به دنبال انتشار تصاویری از آب گرفتگی انبارهای خودروهای نیمه ساخته مدیران خودرو، نگرانی‌هایی از بابت کیفیت این خودرو‌ها برای خریداران ایجاد شده بود. به دنبال این این موضوع، مدیران خودرو با انتشار بیانیه‌ای، خیال خریداران از بابت کیفیت بدنه این خودرو‌ها را راحت کرد.

 

طی دو هفته اخیر، کشورهای حاشیه خلیج فارس شاهد یکی از سنگین‌ترین بارش‌های چند دهه اخیر بودند. نمونه این بارش‌ها در دوبی باعث بروز سیل شدید شد و چند روز تمامی فعالیت‌ها را در این شهر مختل کرد. در ایران نیز شاهد بارش‌های سنگینی در نیمه جنوبی کشور بودیم که نمونه آن بارش شدید باران در کرمان بود. به دنبال این بارش‌های سنگین و بی‌سابقه، تصاویری از انبار بدنه‌های مدیران خودرو منتشر شد که در آن‌ها تعدادی از خودرو‌ها، در میان گل و لای گیر کرده بودند.

 

در این تصاویر، بدنه آماده شده X22 پرو دستی دیده می‌شد که برخی از آن‌ها تا میانه‌های درب در گل و لای قرار داشتند. به دنبال انتشار این تصاویر، نگرانی‌هایی از بابت کیفیت این خودرو‌ها پس از مونتاژ در میان خریداران ایجاد شد. مدیران خودرو در پاسخ به این نگرانی‌ها، بیانیه‌ای صادر کرد تا خیال خریداران را راحت کند. در این بیانیه تاکید شده بود کیفیت خط قرمز مدیران خودرو است و در صورت بروز مشکل برای این خودروها، تمامی آن‌ها از خطوط تولید خارج خواهند شد.

 

متن بیانیه مدیران خودرو درباره خودروهای درگیر سیل در انبار این شرکت

بارندگی‌ها و سرازیر شدن سیل در بخش‌های مختلف استان کرمان و شهرستان بم، منجر به اختلال در زندگی مردم و گرفتگی معابر شهری شده است؛ بخشی از این سیل نیز به یکی از بخش‌های تولیدی کارخانه مدیران ‌خودرو وارد شده به قسمت‌هایی از این کارخانه آسیب وارد کرده است.

 

تصویر منتشر شده از بم مربوط به محوطه خط تولید خودرو ایکس ۲۲ پرو دستی است. همانطور که در تصاویر هم مشخص بود، تنها بدنه خودروها در محوطه یکی از خطوط تولید ام‌وی‌ام قرار داشت.

 

در پی این موضوع، تیم کارخانه مدیران ‌خودرو از همان ساعات اولیه پس از وقوع سیل، آب و گِل را از محوطه خارج کرده و بدنه خودروهای  X22 Pro که در محوطه قرار داشته است را به مکانی دیگر منتقل کرده‌اند. در خصوص آسیب‌های کیفی احتمالی به محصولات و استفاده از بدنه خودروهایی که در سیل حضور داشته‌اند، برای تولید محصولات جدید، این گروه صنعتی، ضمن تاکید براینکه کیفیت محصولات عرضه شده به بازار خط قرمز واحد کنترل کیفیت ام‌وی‌ام است؛ اطمینان خاطر داده که در صورت وجود مشکل در هر کدام از بدنه‌ها، آن مورد از خط تولید خارج خواهد شد. البته بدیهی است تعدادی از این قطعات آسیب جدی ندیده‌ و پس از بررسی مجدد واحد کنترل کیفیت، وارد خط تولید می‌شوند.

 

گروه صنعتی مدیران ‌خودرو در رابطه با بررسی بدنه خودروهای آسیب دیده در سیل توسط واحد کنترل کیفیت این شرکت، اعلام کرده که تمامی استانداردهای رعایت شده برای تولید خودروهای جدید در خصوص بدنه خودروهایی که در حادثه سیل قرار داشتند، رعایت خواهد شد؛ اگر این بدنه‌ها از نظر استحکام، ساختار یا رنگ دچار مشکل شده‌ باشند، قطعا از خط تولید خارج می‌شوند.

 

تاخیری در تحویل‌ها وجود نخواهد داشت

در کنار این‌ها، با توجه به حجم بالای بارش‌ها، شایعاتی در زمینه آسیب به خطوط تولید و تاخیر در تحویل خودرو‌ها وجود داشت. در این زمینه نیز مدیران خودرو با اطمینان اعلام کرد مشکلی وجود ندارد و تاخیری در تحویل به دلیل سیل کرمان ایجاد نخواهد شد.

 

در بیانیه مدیران خودرو آمده است: “مدیران‌خودرو در رابطه با احتمال تاخیر در تحویل خودروهای فروخته شده نیز به خریداران اطمینان می‌دهد که مشکل حادی در خط تولید برند ام‌وی‌ام رخ نداده و پس از گذشت ۲۴ ساعت، تمامی شرایط به حالت عادی بازگشته است؛ فلذا تمام تلاش شرکت بر این است که تاخیری در تحویل خودروی مشتریان ایجاد نشود.”

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *