مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
X33 Cross

ترکیب زیبایی و فناوری در ایکس ۳۳ کراس

مدیران خودرو مدتی قبل و در ادامه روند توسعه محصولات خود، ایکس ۳۳ کراس را به عنوان جدیتترین محصول خود رونمایی کرد. این خوئر. تقریبا همزمان با بازار‌های جهانی در ایران رونمایی شد و به این ترتیب یکی از جدیدترین محصولات چری است. این خودرو توانسته ترکیبی از زیبایی و فناوری را ارائه کند و به همین دلیل در بخش کراس‌اوورهای کامپکت بازار، حریف قدرتمندی است. در این مطلب نگاهی کوتاه ترکیب زیبایی و فناوری در ایکس ۳۳ کراس خواهیم داشت.

 

طی ماه‌های اخیر، رقابت بسیار سنگینی بین خودروسازان برای معرفی و رونمایی از خودروهای میان رده و لوکس به راه افتاده است و مردم شاهد این رویارویی در نمایشگاه‌های مختلف بوده اند. در این میان، برند ام وی ام مدیران خودرو خودرویی جذاب را رونمایی کرده است که یک سر و گردن از رقبای خود در بخش‌های مختلف بالاتر است.

 

در این بین X33 Cross، یکی از جدیدترین خودروهای ام وی ام است که در تابستان ۱۴۰۲ از آن رونمایی شد. نکته قابل توجه این است که سبک طراحی این خودرو هیچ شباهتی به خودروهای کلاس مشابه ندارد و از المان‌ها و عناصری در آن استفاده شده که پیشتر در خودروهای میان رده به بالا قابل مشاهده بوده است. این خودرو در دو نسخه CVT و MT به بازار عرضه خواهد شده که هر کدام دارای مشخصات گوناگونی هستند و در این مقاله قصد داریم به معرفی آنها بپردازیم.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

نگاهی دقیق‌تر به ایکس ۳۳ کراس

همانطور که در بالا اشاره کردیم، این خودرو در دو نسخه به بازار عرضه خواهد شد. نسخه MT که دارای موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است و در آن از یک گیربکس دستی پنج سرعته استفاده شده است. قدرت موتور این خودرو ۱۱۶ اسب بخار است و حداکثر ۱۴۳ نیوتن بر متر گشتاور تولید می‌کند. مصرف این خودرو با به شکل ترکیبی ۷.۱ لیتر در صد کیلومتر است. نکته قابل تامل، طراحی خارجی و داخلی این خودرو است.

 

نسخه دوم این خودرو CVT است که از دارای موتور یک لیتری توربو شارژ، گیربکس CVT، قدرت ۱۰۲ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتن بر متر در دور موتور ۱۵۰۰ تا ۴۵۰۰ است. میزان مصرف سوخت ترکیبی این نسخه فقط ۶.۱ لیتر در صد کیلومتر است پس گزینه مناسبی برای شهرهای شلوغی مثل تهران خواهد بود.

 

در طراحی X33 Cross از عنصری بنام پوست اژدها یا Dragon Skin استفاده شده است که در قسمت‌هایی مثل ضربه‌گیر گلگیرها، چراغ عقب و داشبورد قابل مشاهده است. یکی دیگر از آپشن‌هایی که معمولا در این سبک از خودروها وجود ندارد اما ایکس ۳۳ کراس از آن بهره می‌برد، فرمان برقی دی کات است که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. نمایشگر کیلومتر ۷ اینچی دیجیتال، چراغ‌های LED مجهز به سنسور نور، روکش صندلی چرمی، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای (PEPS) و سانروف برقی دو حالته تنها بخش کوچکی از آپشن‌های این خودرو است. با ترکیب زیبایی و فناوری در ایکس ۳۳ کراس، این خودرو به یکی از محبوب‎‌ترین خودروهای لاس خود تبدیل شده است.

 

برای اطلاع از شرایط فروش مدیران خودرو، می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱-۷۵۱۵۱ تماس بگیرید. همچنین همکاران ما در آسیا خودرو آماده ارائه مشاوره خرید محصولات ام وی ام و فونیکس هستند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *