مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تغییر خودرو در سامانه یکپارچه

تغییر خودرو در سامانه یکپارچه (شرایط ویژه دور اول)

شرایط ویژه تغییر خودرو در سامانه یکپارچه، ویژه متقاضیان واجد شرایط دور اول، در آسیا خودرو آغاز شد. به این ترتیب خریداران محصولات ایران خودرو و سایپا می‌توانند برای تغییر خودرو خود به محصولات مدیران خودرو، با آسیا خودرو تماس گرفته تا امور مربوط به ثبت نام آن‌ها انجام شود.

 

همان‌طور که پیش از این مطلع شده بودید، پس از پایان مرحله اول ثبت نام سامانه یکپارچه و اعلام اولویت‌های دریافت خودرو، فرصت تغییر در خودرو ثبت نام شده برای بعضی از خریداران فراهم شد. به این ترتیب خریدارانی که قصد داشتند خودرو خود را زودتر تحویل بگیرند، توانستند با تغییر خودرو، اولویت ثبت نام را تغییر دهند. اکنون و در ادامه این طرح، امکان تغییر خودرو در سامانه یکپارچه به محصولات مدیران خودرو فراهم شده است. در این شرایط ویژه، متقاضیانی که در مرحله اول محصولات ایران خودرو و سایپا را خریداری کرده‌اند می‌توانند طی تماس با آسیا خودرو، ثبت نام خود را به محصولات مدیران خودرو شامل برندهای فونیکس و ام وی ام تغییر دهند.

 

برای این منظور می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ (ویژه تهران) تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمای شما باشند. کارشناسان آسیا خودرو، تمامی اطلاعات لازم در زمینه تغییر خودرو در سامانه یکپارچه را به اطلاعتان خواهند رساند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

آیا برای تغییر خودرو در سامانه یکپارچه باید به‌صورت حضوری اقدام کنیم؟

همان‌طور که اشاره کردیم، هیچ نیازی به مراجعه حضوری برای تغییر خودرو در سامانه یکپارچه نیست. برای این منظور تنها کافی است با گروه آسیا خودرو تماس بگیرید تا کارشناسان ما تمام راهنمایی‌های لازم را ارائه کنند و در تمام مراحل ثبت نام در کنار شما باشند. اما اگر مایل باشید، همچنین می‌توانید برای این منظور، به یکی از شعب آسیا خودرو مراجعه کنید. شعب آسیا خودرو در تهران به شرح زیر است:

 

شعبه تهرانپارس: چهارراه تهرانپارس، ابتدای خیابان دماوند، پلاک ۲۵۱

 

شعبه قنات کوثر: قنات کوثر، بلوار مطهری، بین کوچه چهارم و پنجم مرکزی

 

شعبه پاسداران: خیابان پاسداران، بوستان هفتم

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

آسیا خودرو به‌عنوان یکی از نمایندگی‌های برتر مدیران خودرو در کشور با در اختیار داشتن سه شعبه فعال که یکی از آن‌ها به‌طور تخصصی ویژه محصولات فونیکس است توانسته سطح بالایی از خدمات را ارائه کند. علاوه بر این، آسیا خودرو با در اختیار داشتن اداره تحویل اختصاصی، در این زمینه نیز نوآوری‌های زیادی داشته و سطح خدمات خود را مطابق بالاترین استانداردهای صنعت خودرو در ایران تطبیق داده است. در کنار این‌ها، آسیا خودرو بزرگ‌ترین مرکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو شرق تهران را در اختیار دارد.

 

در حال حاضر، علاوه بر تغییر خودرو در سامانه یکپارچه، شرایط ویژه فروش خودرو در سامانه یکپارچه نیز از سوی آسیا خودرو ارائه می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ (ویژه تهران) تماس بگیرید. همچنین می‌توانید شماره تماس خود را در کادر زیر ثبت کنید تا همکاران ما، شرایط فروش مدیران خودرو را برایتان ارسال کنند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *