مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تقدیر از مدیر عامل آسیا خودرو در جشن پایان سال مدیران خودرو

تقدیر از مدیر عامل آسیا خودرو در جشن پایان سال مدیران خودرو

روز گذشته و در جریان جشن پایان سال خانواده مدیران خودرو، از مدیر عامل آسیا خودرو به عنوان نماینده برتر برند فونیکس تقدیر شد.

 

جشن پایان سال مدیران خودرو مراسمی است که در سال‌های اخیر به‌طور پیوسته انجام شده است تا این برند بتواند ارتباط بیشتری را با مشتریان وفادار خود برقرار کند. جشن سال ۱۴۰۲ نیز روز گذشته (۲۵ اسفند ماه) با حضور جمعی از مشتریان وفادار مدیران خودرو، نمایندگان منتخب از جمله آسیا خودرو، مدیران ارشد شرکت و اصحاب رسانه برگزار شد.

 

بخشی از این مراسم به معرفی نمایندگان منتخب مدیران خودرو اختصاص داشت. در این بخش از مهندس سعید یزدانی، مدیر عامل آسیا خودرو به عنوان یکی از نمایندگان برتر فروش محصولات فونیکس تقدیر شد. آسیا خودرو به عنوان یکی از باسابقه‌ترین و بزرگترین نمایندگی‌های خانواده محصولات مدیران خودرو، از نخستین روزهای فعالیت برند فونیکس درایران نمایندگی این برند را بر عهده گرفت و یکی از نخستین شوروم‌های اختصاصی فونیکس را تاسیس کرد. شعبه پاسداران آسیا خودرو به عنوان شوروم اختصاصی برند فونیکس از اولین شوروم‌های اختصاصی فونیکس در کشور بود و هم اکنون نیز جزو شوروم‌های برتر فونیکس در ایران است.

 

در بخش دیگری از این مراسم، مدیران ارشد برندهای ام وی ام، فونیکس و NEV (خانواده محصولات پاک مدیران خودرو)، ضمن مرور مهمترین دستاوردها و فعالیت‌های سال ۱۴۰۲، مهمترین اهداف سال ۱۴۰۳ را مرور کردند. همچنین در این جشن، از برخی از مشتریان وفادار مدیران خودرو نیز تجلیل شد.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *