مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تکمیل ثبت نام جایگزینی خودرو فرسوده مدیران خودرو

تکمیل ثبت نام جایگزینی خودرو فرسوده مدیران خودرو مهر ماه ۱۴۰۲ (نقدی و اقساطی | سامانه یکپارچه)

شرایط ویژه تکمیل ثبت نام جایگزینی خودرو فرسوده مدیران خودرو مهر ماه ۱۴۰۲ با شرایط متنوع نقدی و اقساطی به مدت محدود در گروه نمایندگی‌های آسیا خودرو آغاز شد. بر این اساس افرادی که نسبت به ثبت نام اولیه برای جایگزینی خودرو فرسوده با محصولات مدیران خودرو اقدام کرده‌اند می‌توانند با شرکت در طرح ویژه تکمیل ثبت نام جایگزینی خودرو فرسوده از سوی مدیران خودرو در مهر ماه ۱۴۰۲، نسبت به خرید خودرو با قیمت مصوب شورای رقابت و شرایط متنوع نقدی و اقساطی اقدام کنند. در نظر داشته باشید مدت شرکت در این طرح محدود بوده و پس از این مهلت، ثبت نام اولیه در سامانه یکپارچه باطل خواهد شد.

 

جزییات و اطلاعات بیشتر از طرح تکمیل ثبت نام جایگزینی خودرو فرسوده

پیش از این و در جریان ثبت نام سامانه یکپارچه خرید خودرو، فرصت ویژه‌ای برای شرکت در طرح جایگزینی خودرو فرسوده با محصولات مدیران خودرو برای علاقه‌مندان ایجاد شد. به این ترتیب این دسته از خریداران فرصت داشتند از طریق سامانه یکپارچه و بدون نیاز به اسقاط خودرو در زمان ثبت نام، برای شرکت در طرح جایگزینی خودرو فرسوده با محصولات مدیران خودرو ثبت نام کنند. اولویت‌بندی این دسته از خریداران مدتی بعد از سوی وزارت صمت اعلام شد. اکنون این دسته از خریداران می‌توانند با استفاده از شرایط ویژه تکمیل ثبت نام جایگزینی خودرو فرسوده مدیران خودرو مهر ماه ۱۴۰۲ از طریق شبکه نمایندگی‌های آسیا خودرو، نسبت به تکمیل ثبت نام و دریافت خودرو اقدام کنند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

از جمله امتیازات ویژه این طرح، امکان دریافت خودرو با شرایط نقدی و اقساطی متنوع است. علاوه بر این، تمامی خودرو‌ها در این طرح با قیمت مصوب شورای رقابت به خریداران عرضه می‌شود. لازم به یادآوری است مهلت شرکت در این طرح محدود بوده و پس از آن ثبت نام اولیه باطل خواهد شد. بر این اساس، ثبت نام کنندگان اولیه تا تاریخ ۹ مهر ماه فرصت دارند برای تکمیل ثبت نام در این طرح ویژه و استفاده از شرایط متنوع نقدی اقساطی تماس بگیرند و پس از آن ثبت نام اولیه در سامانه باطل خواهد شد.

 

ویژگی‌های تکمیل ثبت نام جایگزینی خودرو فرسوده مدیران خودرو در مهر ماه ۱۴۰۲ چیست؟

همانطور که عنوان شد، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این طرح، امکان بهره‌مندی از شرایط متنوع فروش نقدی و فروش اقساطی مدیران خودرو است. به این ترتیب خریداران این دسته از محصولات می‌توانند از شرایط ویژه‌ای که برای تکمیل ثبت نام جایگزینی خودرو فرسوده مدیران خودرو مهر ماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است استفاده کنند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

فروش اقساطی در این طرح شامل پیش پرداخت ۵۰ تا ۶۰ درصدی (بسته به مدل خودرو) و اقساط تا ۵ سال است. البته متقاضیان می‌توانند میزان پیش پرداخت و تعداد اقساط را بر اساس خواست خود تغییر بدهند. به این ترتیب با شرکت در این طرح ویژه، به‌راحتی می‌توانید خودرو فرسوده خود را به‌صورت اقساطی با یکی از محصولات مدیران خودرو جایگزین کنید.

 

از سوی دیگر، یکی از ویژگی‌های مهم این طرح، فروش خودرو‌ها با قیمت مصوب شورای رقابت است. در حال حاضر قیمت محصولات مدیران خودرو مطابق با دستورات شورای رقابت تعیین می‌شود و فروش در این مرحله نیز بر اساس قیمت‌گذاری‌های شورا است. به این ترتیب امکان خرید خودرو‌ها پایین‌تر از قیمت بازار، برای این دسته از خریداران فراهم شده است. با توجه به مدت محدود باقی مانده تا پایان این طرح، برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *