مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تیگو ۸ پرو مکس سفارشی

از این تیگو ۸ پرو مکس سفارشی فقط ۱۲۰ دستگاه ساخته می‌شود

چری قصد دارد با ارائه یک نمونه خاص از تیگو ۸ پرو مکس با تیراژ تولید فقط ۱۲۰ دستگاه، حضور خود در بازار خودروهای کراس‌اوور و شاسی باند در مالزی را جشن بگیرد. این نسخه از تیگو ۸ پرو مکس سفارشی با رنگ خاص، تیراژ تولید محدود و گارانتی بسیار بلند مدت عرضه خواهد شد.

 

مالزی یکی از بازارهای مهم خودرو در شرق آسیا است و خودروسازان بین‌المللی در سال‌های اخیر تلاش زیادی برای حضور در این بازار داشته اند. در این بین چری نیز چند سالی است حضور پررنگی در بازار مالزی دارد و محصولات این شرکت با استقبال خوبی نیز مواجه شده‌اند. اکنون چری برای قوی‌تر کردن حضور خود در بازار مالزی و به‌ویژه در بخش کراس‌اوورها و شاسی بلندها، یک نسخه از تیگو ۸ پرو مکس سفارشی را با رنگ مخصوص، تیراژ تولید تنها ۱۲۰ دستگاه و گارانتی ویژه عرضه کند.

 

این تیگو ۸ پرو مکس سفارشی، با رنگ سبزی خاصی موسوم به Aurora Green رنگ آمیزی شده است و تنها ۱۲۰ دستگاه از آن ساخته می‌شود. در این تیگو ۸ پرو مکس، بالاترین سطح امکانات رفاهی و ایمنی در محصولات چری عرضه شده است. به‌علاوه چری به طور ویژه برای این خودرو پکیج گارانتی ۱۰ساله یا یک میلیون کیلومتری موتور را نیز ارائه می‌کند. قیمت این خودرو تفاوتی با نمونه‌های استاندارد نخواهد داشت اما به دلیل تیراژ تولید محدود، خریداران شانس کمی برای خرید آن دارند و احتمال می‌رود در نمایندگی‌های فروش چری، شاهد افزایش قیمت آن باشیم.

 

این خودرو، نسخه تک دیفرانسیل از خودرویی است که در بازار ایران با عنوان تیگو ۸ پرو مکس به فروش می‌رسد. به این ترتیب همچنان از موتور دو لیتری توربو و گیربکس هفت سرعته دو کلاچه بهره می‌برد و از این نظر مشخصات فنی آن مشابه مشخصات فنی تیگو ۸ پرو مکس است. با این وجود قدرت موتور تنها به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *