مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
اومودا ۵

دو جایزه فونیکس FX (اومودا ۵) در بازار مکزیک

 اومودا ۵ که در بازار ایران با نام فونیکس FX عرضه شده است، توانست در رقابت با محصولات روز برندهای معتبر جهان در مکزیک، دو جایزه را در بخش شاسی‌بلند‌ها و کراس‌اوور‌ها را از آن خود کند. این رقابت همه ساله و در پایان سال میلادی بین خودروهایی که در همان سال در بازار مکزیک عرضه شده‌اند برگزار می‌شود و در آن خودروهایی از برندهای معتبر بین‌المللی حضور دارند.

 

فونیکس FX که در بازارهای جهانی با نام اومودا ۵ عرضه می‌شود، در این رقابت توانست دو جایزه “کراس‌اوور سال” و “شاسی‌بلند سال” را در بازار مکزیک از آن خود کرد. در این رقابت که از سوی وبسایت Autoshow TV به‌عنوان یکی از مطرح‌ترین وبسایت‌های حوزه خودرو در کشور مکزیک برگزار شد، اومودا ۵ توانست در حضور خودروهایی از برندهای صاحب‌نام جهانی، این عنوان را از آن خود کند. بر اساس قوانین، در این رقابت علاوه بر انتخاب بهترین کراس‌اوور سال (جایزه‌ای که به اومودا ۵ رسید)، تمامی خودروهای کراس‌اوور و شاسی‌بلند نیز به‌صورت تجمعی مورد ارزیابی قرار می‌گرفتند. در رقابت دوم نیز باوجود حضور رقبای بسیار قدر آمریکایی و ژاپنی، فونیکس FX توانست جایزه شاسی‌بلند سال را از آن خود کند.

 

نکته قابل توجه در کسب این جایزه، حضور گسترده برندهای معتبر آمریکایی، ژاپنی و کره‌ای در بازار کشور مکزیک است. به این ترتیب جایزه فونیکس FX (اومودا ۵) در رقابت با خودروهایی از برندهای معتبر بین‌المللی به دست آمده است. بازار مکزیک به دلیل همسایگی با آمریکا و مراودات مالی گسترده با این کشور، شاهد حضور خودروهای متعدد آمریکایی است و مطابق سبک آمریکای شمالی (و البته به دلیل ساختار جاده‌های مکزیک)، بخش زیادی از خودروهای این کشور را شاسی‌بلند‌ها و کراس‌اوور‌ها و وانت‌ها تشکیل می‌دهند. به این ترتیب کسب جایزه توسط فونیکس FX در رده کراس‌اوور‌ها و شاسی‌بلند‌ها، نشان از توان بالا و قابلیت‌های این خودرو دارد. 

 

دلایل جایزه فونیکس FX ( اومودا ۵)

یکی از برگ‌های برنده فونیکس FX در این رقابت، طراحی ظاهری آن است اما در کنار این، مشخصات فنی فونیکس FX، آپشن‌های این خودرو و توانایی‌های حرکتی آن نیز از دیگر دلایل کسب این دو جایزه بوده است. آپشن‌های فونیکس FX (اومودا ۵) آن‌قدر زیاد است که به‌طور معمول در خودروهای لوکس این کلاس دیده می‌شود.علاوه بر این‌ها، چری در حال توسعه برند اومودا در بازارهای جهانی است و قصد دارد با استفاده از فناوری‌های نوین از جمله اینترنت داخل خودرو، طیف گسترده‌ای از امکانات را برای خریداران فراهم کند. به علاوه ایمنی فونیکس FX از دیگر موارد مهم در کسب این دو جایزه است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

نگاهی کوتاه به فعالیت‌های چری در مکزیک

کشور مکزیک، خود یکی از تولیدکنندگان بزرگ جهان در زمینه خودروهای سواری است و بسیاری از برندهای معتبر آمریکایی، در سال‌های اخیر تولیدات خود را به این کشور منتقل کرده‌اند. علاوه بر این، خودروسازان از دیگر کشورها نیز برای عرضه خودرو به آمریکای شمالی، از سایت‌های تولیدی در این کشور استفاده می‌کنند.

 

باوجود رقابت بسیار زیاد در بازار مکزیک، چری در سال‌های اخیر توانسته حضور مناسبی در این بازار داشته باشد تا جایی که هم اکنون محصولات بالا رده این شرکت مانند تیگو ۸ پرو و تیگو ۷ پرو در بازار مکزیک عرضه می‌شوند. به‌علاوه چری با عرضه  اومودا ۵ در بازار مکزیک توانسته نظر قشر جوان را به سمت این خودرو جلب کند.

 

در کنار این‌ها اما چری برنامه بلندمدت‌تری برای بازار این کشور و به‌طور کلی حضور در بازار آمریکای شمالی دارد. در این زمینه مدتی قبل خبری مبنی بر برنامه‌های چری برای توسعه یک کارخانه جهت تولید خودرو در مکزیک منتشر شد. به‌طور معمول تولید خودرو در مکزیک، دروازه ورود به بازار آمریکای شمالی و به‌طور مشخص آمریکا است. به این ترتیب می‌توان احتمال داد چری در حال تدارک حضور در یکی از رقابتی‌ترین بازارهای جهانی است و کسب جایزه فونیکس FX می تواند راه برای ورود پرقدرت این خودرو به بازار مکزیک و دیگر بازارهای منطقه همواره کند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *