مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
جگوار لندروور به دنبال زیرساخت خودروهای برقی چری

جگوار لندروور به دنبال زیرساخت خودروهای برقی چری

بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه‌های بین‌المللی، جگوار لندروور به دنبال زیرساخت خودرو‌های برقی چری برای توسعه خودروهای برقی خود است. در صورت تحقق این مسئله، جگوار لندروور می‌تواند به‌سرعت روند برقی سازی محصولات خود را به پیش ببرد و این مسئله یک مزیت بسیار بزرگ برای این گروه خواهد بود.

 

بر اساس خبری که به تازگی منتشر شده است، گروه جگوار لندروور به دنبال توفق با چری است تا بتواند از زیرساخت‌ها و پلتفرم‌های این گروه برای خودروهای برقی، در راستای توسعه نسل جدید خودروهای خود بهره ببرد. بر اساس خبری که Car Scoops منتشر کرده است، جگوار لندروور در حال مذاکره با چری است تا از پلتفرم خودروهای برقی این شرکت برای توسعه نسل بعدی محصولات خود استفاده کند.

 

هر چند هنوز دو طرف به این خبر واکنشی نشان نداده‌اند، اما این اتفاق دور از تصور هم نیست. از یک سو مدیر عامل چری مدتی قبل از علاقه دو خودروساز بزرگ اروپایی برای بهره‌گیری از پلتفرم خودروهای برقی این شرکت خبر داده بود و این مسئله می‌تواند تایید کننده درستی این خبر باشد. از سوی دیگر نباید فراموش کنیم هم اکنون نیز جگوار لندروور، شریک چری در تولید محصولات خود در چین است. این دو شرکت از سال ۲۰۱۲ در یک جوینت ونچر مشترک، محصولات جگوار لندروور از جمله جگوار XFL، لندروور دیسکاوری و رنجروور ایووک را تولید می‌کنند.

 

مزایای بهره‌گیری جگوار لندروور از پلتفرم چری

جگوار لندروور برنامه‌های بلند مدتی برای برقی سازی محصولات خود دارد و در این زمینه حضور چری می‌تواند مزیت‌های زیادی برای این شرکت به دنبال داشته باشد و جگوار لندروور به دنبال زیرساخت خودروهای برقی چری است تا این روند را به سرعت پیش ببرد. بر اساس برنامه ریزی جگوار لندروور، این شرکت قصد دارد خطوط تولید خود را تا سال ۲۰۳۰ به طور کامل برقی کند. در این راستا، چند ماه قبل این گروه اعلام کرد یکی از خطوط تولید خود در انگلستان را به طور کامل به تولید خودروهای برقی اختصاص می‌دهد.

برقی سازی کل خودروها نیاز به سرمایه گذاری بسیار زیادی برای توسعه پلتفرم‌های برقی دارد، امری که هم هزینه و هم سرمایه زیادی را نیاز دارد. چنین اقدامی برای خودروسازی مانند چری با حجم تولید بالا مقرون به‌صرفه است اما جگوار لندروور که حجم تولید پایینی دارد، به سختی می‌تواند هزینه‌های تحقیق و توسعه را سرشکن کند.

 

چری در این زمینه تاکنون گام‌های بلندی برداشته است و پیش از این نیز خبر رسیده بود که مازراتی و آلفارومئو خریدار پلتفرم برقی چری هستند و این مسئله نشان دهنده پیشگام بودن این شرکت در تولید خودروهای برقی است. به‌علاوه چری هم اکنون برنامه‌های زیادی برای حضور در بازار اروپا دارد و خودروهای برقی، یکی از اصلی‌ترین تولیدات این شرکت و زیر مجموعه‌های آن در بازار اروپا خواهد بود.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *