مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
مازراتی و آلفارومئو خریدار پلتفرم برقی چری

مازراتی و آلفارومئو خریدار پلتفرم برقی چری

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط یک رسانه دولتی چین، دو برند باسابقه و لوکس ایتالیایی، به دنبال خرید پلتفرم محصولات برقی از چری هستند. آنگونه که روزنامه National Business Daily چین خبر داده، مازراتی و آلفارومئو خریدار پلتفرم برقی چری هستند تا از این پلتفرم برای توسعه نسل بعدی محصولات برقی خود استفاده کنند.

 

چند روز قبل بود که مدیر عامل چری در یک کنفرانس مطبوعاتی در جریان نمایشگاه خودرو پکن، خبر از تمایل دو خودروساز مطرح اروپایی به همکاری با چری در زمینه خودرو برقی داد. بر اساس آنچه Yin Tongyue اعلام کرده بود، این دو خودروساز (که البته نام آن‌ها در آن زمان مطرح نشده بود) در حال مذاکره با چری هستند تا با خرید پلتفرم محصولات برقی این شرکت، از آن برای توسعه محصولات خود استفاده کنند. اکنون روزنامه National Business Daily که روزنامه دولتی کشو چین در حوزه اقتصاد است خبر داده این دو برند اروپایی، مازراتی و آلفارومئو هستند.

 

بر این اساس، مازراتی و آلفارمئو خریدار پلتفرم برقی چری خواهند بود تا از طریف این پلتفرم، نسل بعدی محصولات برقی خود را توسعه دهند. این دو برند مشهور و باسابقه و مطرح اروپایی، عضوی از خانواده بزرگ استلانتیس هستند که فیات و کرایسلر و پژو و سیتروئن و اوپل و چند شرکت دیگر را در زیر مجموعه خود دارد. استلانتیس پیش از این چند پلتفرم خودرو برقی را توسعه داده بود اما این پلتفرم‌ها بیشتر مناسب خودرو‌های اقتصادی و خودرو‌های کوچک شهری هستند. در مقابل اما آلفارومئو و مازراتی که بیش از هر چیز به دلیل تولید خودرو‌های اسپرت و لوکس مشهور هستند، پلتفرمی بزرگتر و با کارآیی بیشتر را نیاز داشتند. به همین دلیل هم در حال مذاکره با چری هستند تا از این طریق بتوانند به دانش فنی این شرکت در زمینه تولید خودرو‌های برقی دست پیدا کنند.

 

گسترش حضور چری در بازار‌های اروپایی

هنوز جزییات بیشتری از سوی چری یا دو شرکت ایتالیایی منتشر نشده است اما می‌توان پیش بینی کرد با توجه به حضور پررنگ چری در بازار خودرو‌های برقی و البته مزیت‌های قیمتی پلتفرم‌های این برند، توافق در آینده نزدیک اعلام خواهد شد. اخبار منتشر شده در مورد اینکه مازراتی و آلفارومئو خریدار پلتفرم برقی چری هستند تنها بخشی از گام‌های بلند چری برای حضور در بازار‌های اروپایی است، چیزی که اروپایی‌ها هم به آن نیاز دارند.

 

هم اکنون ایتالیا یکی از گزینه‌های محتمل برای تولید محصولات چری در اروپا است و همکاری آلفارومئو و مازراتی با چری نیز می‌تواند بخشی از این طرح بزرگ باشد. پیش از این در خبری با عنوان مذاکرات نهایی برای تاسیس کارخانه چری در ایتالیا، خبر از برنامه‌های چری برای تولید خودرو در ایتالیا و البته تمایل مقامات ایتالیایی برای این موضوع نوشتیم. اکنون و با مذاکره دو خودروساز مشهور اروپایی با چری، به نظر می‌رسد این سناریو از همیشه نزدیک‌تر است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *