مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
خبر ویژه برای خریداران ایکس ۲۲ پرو دنده ای

خبر ویژه برای خریداران ایکس ۲۲ پرو دنده ای (نقدی و اقساطی | آخرین مهلت)

اگر از خریداران ایکس ۲۲ پرو دنده ای از طریق سامانه یکپارچه هستید، این خبر ویژه شما است چون امروز آخرین مهلت برای دریافت دعوتنامه این خودرو است و پس از آن ثبت نام اولیه باطل خواهد شد. بر اساس اعلام مدیران خودرو، خریداران خودرو ایکس ۲۲ دنده‌ای در سامانه یکپارچه که تکمیل وجه خود را انجام داده‌اند، فقط امروز برای دریافت دعوتنامه و خرید خودرو به قیمت مصوب شورای رقابت فرصت دارند. در صورت عدم مراجعه در روز جاری، ثبت نام اولیه در سامانه باطل خواهد شد. خرید در این مرحله به صورت نقدی و اقساطی خواهد بود.

 

مدیران خودرو مدتی قبل و در دور دوم سامانه یکپارچه، خودرو ایکس ۲۲ پرو دنده ای را به عنوان یکی از محصولات خود برای فروش عرضه کرد. خریدارانی که این خودرو را از طریق سامانه یکپارچه انتخاب کرده بودند، در ادامه روند ثبت نام باید برای دریافت دعوتنامه، اقدام می‌کردند. این فرآیند از هفته جاری آغاز شده است و بر اساس اعلام مدیران خودرو، امروز ۱۵ آذر، آخرین مهلت خریداران این خودرو است.

 

به این ترتیب اگر پیش از این خودرو ایکس ۲۲ پرو دنده ای را از طرق سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اید، تنها امروز فرصت دارید در تماس با آسیا خودرو، نسبت به دریافت دعوتنامه اقدام کنید. برای این منظور می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. در نظر داشته باشید قیمت این خودرو بر اساس مصوبه شورای رقابت است و خریداران امکان خرید خودرو به صورت نقدی و اقساطی را دارند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

امکان خرید نقدی و اقساطی برای خریداران ایکس ۲۲ پرو دنده ای

همانطور که اشاره شد، یکی از ویژگی‌های این مرحله از فروش ایکس ۲۲ پرو دنده ای، شرایط متنوع آن است. بر این اساس، خریداران می‌توانند این خودرو را به صورت نقدی و یا اقساطی خریداری کنند.

 

در شرایط فروش اقساطی، تنوع مناسبی وجود دارد و خریداران می‌توانند با پرداخت نیمی از قیمت خودرو، آن را در اختیار بگیرند. شرایط بازپرداخت اقساط نیز متنوع است که شامل اقساط از یک تا پنج سال می‌شود. خریدار در این مرحله می‌تواند میزان پیش پرداخت و اقساط را به دلخواه خود تغییر دهد. به این ترتیب اگر قصد داشته باشید پیش پرداخت خودرو را بالاتر ببرید، میزان اقساط ماهیانه کمتر خواهد شد.

 

برای اطلاع از جزییات شرایط فروش این خودرو و همچین سایر شرایط فروش مدیران خودرو، هم اکنون با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند. علاوه بر این، از همین طریق می‌توانید در مورد محصولات مدیران خودرو شامل برند ام وی ام و فونیکس اطلاعات لازم را کسب کنید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

۱۰ دیدگاه دربارهٔ «خبر ویژه برای خریداران ایکس ۲۲ پرو دنده ای (نقدی و اقساطی | آخرین مهلت)»

احمدصالحی گفت:

امروز ۱۵آذره؟

با سلام

خبر در تاریخ ۱۵ آذر منتشر شده است (تاریخ انتشار در بالای خبر درج شده). طبیعی است نمی توان پس از گذشت موعد ثبت نام، خبر را حذف کرد.

پسندی گفت:

سلام خواهان اقساطی فونیکس

با سلام

برای اطلاع از شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات فونیکس، لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمای شما باشند.

مهدی‌زرقی گفت:

برای خرید خودرو

با سلام

برای خرید محصولات مدیران خودرو با شرایط متنوع نقدی و اقساطی (اقساط تا ۵ سال) لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

کاظم ضیایی گفت:

سلام اطلاعات دیراعلام میشود امروز ۲۲آذر است و فرصت را۱۵آذر اعلام شده یا خبر ندهید یا بموقع بدهید

با سلام

خبر در تاریخ ۱۵ آذر منتشر شده است (تاریخ انتشار در بالای خبر درج شده). طبیعی است نمی توان پس از گذشت موعد ثبت نام، خبر را حذف کرد.

کاظم بختیاری گفت:

عرض سلام من x22 دستی ثبت نام کردم و اولویت زمستان ۴۰۲ هستم برج ۵ واریز اولیه انجام شده و تاکنون پیام تکمیل وجه نیومده به نظر شما زوده و باید منتظر بمونم یا به نمایندگی مراجعه کنم

با سلام

لطفا برای بررسی جزییات با نمایندگی که در آن تکمیل وجه انجام داده اید تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *