مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قدرت موتور تیگو 7

خرید محصولات ماشین تیگو ۷

خودروهای چری از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین خودروهای چینی در بازار ایران هستند. ماشین تیگو ۷ در حال حاضر پرچمدار شاسی بلند چری در ایران است و به راحتی توانسته از پس نام پرچمدار برآید و بهترین و بالاترین سطح کیفیت و امکانات را در اختیار خریداران قرار دهد. چری تیگو ۷ در حال حاضر یکی از بهترین کراس اوورهای بزرگ در بین خودروهای چینی است و حتی می‌توان گفت برتر از بسیاری از خودروهای کره‌ای است. ما در این مقاله، ما درباره شرایط خرید محصولات ماشین تیگو ۷ و مشخصات فنی این خودرو صحبت خواهیم کرد. پس، با ما همراه باشید.

 

مشخصات فنی برای خرید محصولات ماشین تیگو ۷

ماشین تیگو ۷ با دو موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی و ۱.۵ لیتری توربوشارژ در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. این ماشین دارای یک موتور ۴ سیلندر است که ۱۴۷ اسب بخار قدرت در ۵۵۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند.

 

مصرف سوخت تیگو ۷

مصرف سوخت ماشین تیگو ۷ یکی از کارآمدترین ویژگی‌های این کراس اوور چینی است. در شرایط فعلی با توجه به سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت سوخت، مصرف سوخت این خودرو بسیار مقرون به صرفه است.

این ماشین با وجود بهره مندی از موتور توربوشارژ و وزن سنگین حدود ۱.۵ تنی، تنها حدود ۷ لیتر سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر ترکیبی مصرف می‌کند.

 

طراحی بیرونی خرید محصولات ماشین تیگو ۷

چری اتوموتیو سرمایه‌گذاری زیادی در طراحی و خرید محصولات ماشین تیگو ۷ کرده است و در تلاش است تا به عنوان یک گروه مستقل از دیگر خودروسازان در سراسر جهان ادامه دهد.

ابعاد ماشین تیگو ۷ شامل طول ۴۵۰ سانتی متر و عرض ۱۸۳ سانتی متر با ارتفاع سقف ۱۶۷ سانتی متر می‌باشد.

 

نمای بیرونی ماشین تیگو ۷

اگر از جلو به این ماشین نگاه کنیم، حالت اسپرت و جوان پسند تیگو ۷ مطمئنا هر بیننده‌ای را مجذوب خود خواهد کرد و در نمای جلو نیازی به خرید محصولات ماشین تیگو ۷ نیست. چراغ‌های جلوی مثلثی شکل با لوگوی کوچک چری در وسط حس آیرودینامیکی جالبی ایجاد می‌کند.

استفاده از سبک طراحی مدرن نشانه پیشرفت چری در صنعت خودروسازی جهانی است. درست است که چری هنوز با برندهای ژاپنی فاصله زیادی دارد، اما بسیار مورد قبول و محبوب است.

ایمنی ماشین تیگو ۷

تیگو 7 - خرید آسیا خودرو

سیستم دوربین ۳۶۰ درجه

سوئیچ آسان بین نمای پانوراما و نمایشگرهای چهار دوربین مستقل که به شما امکان می‌دهد با به حداقل رساندن ناحیه کور در ناحیه عرضی مینی (فضای پارک) محیط را کنترل کنید.

 

رادارهای جلو و عقب

نمای واضح از وضعیت جاده عقب که به شما امکان می‌دهد فواصل اطراف را به دقت ببینید و پارک کردن را آسان‌تر می‌کند.

 

چراغ‌های مه‌شکن هوشمند

چراغ مه‌شکن به طور خودکار با چرخاندن فرمان روشن می‌شود و میدان دید راننده را روشن می‌کند و ترافیک را ایمن می‌کند.

 

سیستم پایداری الکترونیکی ساخت شرکت آلمانی بوش

سیستم پایداری الکترونیکی سیستمی است که کنترل بهینه وسیله نقلیه را در سطح جاده فراهم می‌کند و شامل پایداری خودرو در هنگام پیچیدن می‌شود.

 

سیستم کنترل سربالایی (HHC)

سیستم کنترل سربالایی (HHC) هنگام شروع حرکت در سربالایی از عقب رفتن خودرو جلوگیری می‌کند و به وسیله نقلیه اجازه می‌دهد تا در عرض ۲ ثانیه پس از رها شدن پدال ترمز به راحتی شروع به حرکت کند.

 

پنج ستاره ایمنی از C_NCAP

این یک خودروی طراحی استاندارد است که می‌تواند ۵ ستاره ایمنی را دریافت کند. (۵ ستاره ایمنی به معنای کامل‌ترین سطح ایمنی است).

 

۶ ایربگ ایمنی برای محافظت کامل

ایربگ‌های ماشین تیگو ۷ توسط شرکت Autoliv ارائه می‌شود، خودروی تیگو ۷ دارای ایربگ‌های جلو، جانبی و پرده‌ای است که می‌تواند حداکثر ایمنی را برای سرنشینان در تصادفات فراهم کند.

 

بدنه فولادی یکپارچه

بدنه یکپارچه که ۶۰ درصد آن از فولاد بادوام ساخته شده و قابلیت جذب ضربه و ایجاد حداکثر ایمنی در تصادفات از نقاط مختلف را دارد.

تیگو 7 - داخل

نمای جانبی تیگو ۷

در نمای جانبی این ماشین نیازی به خرید محصولات ماشین تیگو ۷ نیست، زیرا این ماشین در نمای جانبی طراحی بسیار زیبا و شیکی را در کارنامه خود دارد. زهکش کروم بخشی از شیشه در حالی که ریل‌ها و پدال‌ها نقره‌ای و نقره‌ای چشم نواز به نظر می‌رسند زیبایی منحصر به فردی به نمای جانبی این خودرو بخشیده است.

در اکثر کراس اوورهای میان رده، قاب گلگیرها از پلاستیک مشکی ساخته شده است و سپرهای جلو و عقب را از طریق قسمت زیرین پدال‌ها به هم متصل می‌کند که از قاعده چری تیگو ۷ مستثنی نیست.

 

نمای عقب تیگو ۷

این باور که جلو و پشت ماشین تیگو ۷ توسط گروهی طراحی شده است غیرقابل هضم است. شیشه عقب نسبتا کوچک، دید بیرون را دشوار می‌کند، در حالی که فضای خالی آزار دهنده‌ ای روی کاپوت عقب وجود دارد.

 

شاسی با طراحی و ساختار اسپرت کمپانی لوتوس

این شاسی بر اساس پلت فرم T۱X با دقت خاصی طراحی و ساخته شده است که حاصل تجربه و کار متخصصان برجسته کمپانی معروف بریتانیایی لوتوس می‌باشد که این کمپانی خرید محصولات ماشین تیگو ۷ بسیار راحت کرده‌اند.

عملکرد شاسی این خودرو در رانندگی را می‌توان برای انعطاف‌پذیری بهتر در سرعت‌های پایین و پایداری بیشتر در سرعت‌های بالا تنظیم کرد.

شرایط خرید محصولات ماشین تیگو ۷

شرایط جدید خرید محصولات ماشین تیگو ۷ و خرید خود ماشین از سوی شرکت مدیران خودرو اعلام شد؛ در این طرح فروش مدیران خودرو زمان تحویل خودروها را ۴۵ روز کاری عنوان کرده است.

 

شرکت مدیران خودرو دو پیشنهاد برای فروش اقساطی چری تیگو ۷ ارائه کرده است:

 

  • برای ثبت نام در طرح پیش فروش اقساطی اول چری تیگو ۷ باید پیش پرداخت را در دو مرحله به حساب مدیران خودرو واریز کنید. مبلغ مورد نیاز مرحله اول که در زمان ثبت شرکت دریافت می‌کند حداقل ۴۰ درصد قیمت خودرو خواهد بود و در مرحله بعد ۶۰ روز پس از پرداخت اول باید ۱۰ درصد خودرو را واریز کنید. قیمت برای مابقی مبلغ خودرو نیز ۵۰ درصد تسهیلات با سود ۲۱ درصد به مشتریان مدیران خودرو تعلق می‌گیرد که بازپرداخت ۱۲.۲۴، ۳۶.۴۸ و ۶۰ ماهه خواهند داشت.
  • برای ثبت نام در طرح اقساطی دوم چری تیگو ۷ به صورت اقساطی باید ۵۰ درصد پیش پرداخت را در یک مرحله به حساب شرکت واریز کنید و شرکت ۲۱ درصد از ۵۰ درصد باقیمانده قیمت خودرو را پرداخت خواهد کرد.

 

درباره ما

مدیران خودرو وارد کننده اصلی ماشین‌های چری می‌باشد و شرکت آسیا خودرو نماینده رسمی فروش مدیران خودرو است.

شما می‌توانید جهت خرید محصولات ماشین تیگو ۷ و یا مشاوره درباره خرید این خودرو با ما در ارتباط باشید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *