مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
رونمایی از تیگو ۷ پرو مکس

رونمایی از تیگو ۷ پرو مکس؛ آشنایی با تیگو ۷ پرو مکس پیش از ورود به بازار

روز پنجشنبه هفته گذشته و طی مراسمی، تیگو ۷ پرو مکس به عنوان جدیدترین محصول برند فونیکس در ایران، رونمایی شد. در مراسم رونمایی از تیگو ۷ پرو مکس که با حضور رسانه‌ها، هنرمندان و مدیران ارشد فونیکس و مدیران خودرو برگزار شد، جزییات کامل این خودرو در اختیار رسانه‌ها و شرکت کنندگان. به این ترتیب در آینده نزدیک شاهد عرضه تیگو ۷ پرو مکس به بازار ایران خواهیم بود.

 

مدیران خودرو در ادامه توسعه سبد محصولات فونیکس، هفته گذشته از تیگو ۷ پرو مکس به عنوان جدیدترین عضو خانواده خود رونمایی کرد. این خودرو که نمونه به‌روزتر و با امکانات‌تر تیگو ۷ پرو است، با تغییرات گسترده در بدنه و فضای داخلی و مشخصات فنی و همچنین طیف وسیعی از امکانات رفاهی ایمنی معرفی شده است. اکنون تیگو ۷ پرومکس اسپرت تر قبل شده و سطح امکانات بسیار بالاتری نسبت به مدل‌های قبلی دارد.

 

معرفی ویژگی‌های تیگو ۷ پرو مکس در مراسم رونمایی

همانطور که عنوان شد، تیگو ۷ پرومکس، نمونه به‌روز شده سری تیگو۷ پرو مدیران خودرو است. این خودرو در همه زمینه‌ها شاهد به‌روزرسانی بوده و به این ترتیب از دید بسیاری، می‌توان آن را یک محصول جدید دانست. تیگو ۷ پرو جدید، خودرویی قویتر و با سطح امکانات بالاتر است که می‌تواند طیف جدید خریداران را به خود جلب کند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در نمای ظاهری، شاهد طراحی به‌روزتر و پخته‌تری به‌ویژه در بخش جلو هستیم. جلوپنجره و سپر و دیلایت‌ها تغییر کرده‌اند و به این ترتیب خودرو ظاهری اسپرت‌تر به خود گرفته است. در نمای عقب، شاهد بازطراحی چراغ‌ها هستیم. لوگوی خودرو نیز در این بخش تغییر کرده و به‌جای نشان فونیکس از نوشته FOWNIX بر روی درب صندوق عقب استفاده شده است. سپر و دیفیوزر عقب هم تغییر کرده‌اند و متناسب با تیپ جدید خودرو، اسپرت‌تر شده‌اند.

 

تغییرات اصلی اما در نمای داخلی است و داشبورد خودرو شباهت زیادی به تیگو ۸ پیدا کرده است. در اینجا المان‌هایی مانند صفحه نمایشگرهای به هم چسبیده، خروجی هوای سرتاسری و کنسول میانی جدید جلب توجه می‌کنند. از نظر امکانات رفاهی و ایمنی نیز خودرو کامل تر شده تقریبا هر آنچه در تیگو ۸ پرو می‌دیدیم را در تیگو ۷ پرو مکس شاهد هستیم تا جایی که سیستم رانندگی خودران نیز بر روی این خودرو نصب شده است.

 

تغییرات در موتور و گیربکس تیگو ۷ پرو مکس

در کنار تغییرات ظاهری و افزایش امکانات رفاهی و ایمنی، در بخش فنی هم تغییرات چشمگیری روی داده است، جایی که پیشرانه ۱.۶ لیتری پرقدرت چری در قلب تیگو ۷ پرو مکس جای گرفته. این موتور برای بازار ایران، موتوری آشنا است و هم اکنون نمونه آن را در دیگر محصولات فونیکس می‌بینیم.

 

موتور این خودرو می‌تواند ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. قدرت این موتور از طریق گیربکس دو کلاچه تر و هفت سرعته، به چرخ‌های جلو می‌رسد. بر اساس اطلاعات به دست آمده، در آینده ممکن است شاهد عرضه نسخه دو دیفرانسیل این خودرو نیز باشیم. به این ترتیب خودرو در زمان حرکت، اسپرت‌تر از مدل‌های پرو خواهد بود و می‌تواند شتابگیری سریعتری نیز داشته باشد.

 

در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از این خودرو را در وبسایت آسیا خودرو منتشر خواهیم کرد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *