مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
مراسم رونمایی تیگو ۸ پرو e پلاس

مراسم رونمایی تیگو ۸ پرو e پلاس از سوی مدیران خودرو برگزار شد (+ زمان عرضه به بازار)

روز گذشته مراسم رونمایی تیگو ۸ پرو e پلاس از سوی مدیران خودرو برگزار شد تا به این ترتیب، اولین خودرو پلاگین هیبرید تولید شده در کشور، یک گام به عرضه نزدیک‌تر شود. در این مراسم همچنین تاریخ عرضه این خودرو به بازار نیز اعلام شد.

 

در رونمایی تیگو ۸ پرو e پلاس که با حضور مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو، اصحاب رسانه، جمعی از نمایندگان مدیران خودرو و همچنین مدیرانی از سازمان محیط‌زیست برگزار شد، ضمن معرفی این خودرو به حاضرین، زمان عرضه آن نیز از سوی مدیران خودرو اعلام شد.

 

بر اساس اعلام مدیران خودرو در مراسم رونمایی تیگو ۸ هیبرید، این خودرو قرار است در تابستان سال جاری به بازار عرضه شود. به این ترتیب، با اضافه شدن این خودرو به محصولات فونیکس، شاهد عرضه قوی‌ترین خودرو تولید شده در کشور خواهیم بود. این خودرو بخشی از شعار مسیر سبز فونیکس است که پیش از این و برای حفاظت از محیط‌زیست از سوی این شرکت اعلام شده بود. تیگو ۸ پرو e پلاس با مصرف سوخت بسیار پایین، قابلیت حرکت در حالت تمام الکتریکی و قابلیت شارژ مستقیم با برق شهر، به‌خوبی می‌تواند نقش یک خودرو پاک را در بین محصولات فونیکس بازی کند.

 

عرضه تیگو ۸ پرو e پلاس از سوی مدیران خودرو، یک گام بزرگ در تکمیل سبد محصولات این شرکت و آغازی برای حرکت فونیکس به سمت خودروهای پاک است. این خودرو هم اکنون قوی‌ترین و کامل‌ترین خودرو سری ۸ محصولات فونیکس است. به‌علاوه عنوان کم‌مصرف‌ترین و در عین حال قوی‌ترین خودرو بازار ایران را نیز در اختیار دارد. این خودرو با قدرت ۳۲۶ اسب بخار و گشتاور ۵۱۰ نیوتون متری و البته ترکیبی از بالاترین سطح امکانات رفاهی و ایمنی، می‌تواند طیف گسترده‌ای از خریداران را به سمت خود جلب کند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

درباره تیگو ۸ پرو e پلاس بیشتر بدانید

تیگو ۸ هیبرید یک خودرو PHEV است و علاوه بر قابلیت‌های خودروهای هیبرید، قابلیت شارژ به‌طور مستقیم را دارد. این کار از طریق شارژ خانگی و یا ایستگاه‌های شارژ قابل انجام است. به این ترتیب با زمانی در حدود ۳ تا ۴ ساعت شارژ، امکان رانندگی تمام برقی با این خودرو برای حدود ۷۵ کیلومتر مسافت وجود دارد.

 

علاوه بر این‌ها، مطابق آنچه در مراسم رونمایی تیگو ۸ پرو e پلاس عنوان شد، مانند سایر خودروهای هیبرید، تیگو ۸ پرو e+ قابلیت حرکت با موتور بنزین سوز و همچنین شارژ باتری‌ها از طریق این موتور را نیز دارد. به این ترتیب حتی در صورت اتمام ظرفیت باتری‌ها، جایی برای نگرانی نیست و پس از آن نیز خودرو مانند هر خودرو دیگری به حرکت ادامه می‌دهد. در حالت ایده‌آل ترکیب موتور برقی و بنزینی، مصرف سوخت این خودرو معادل ۱.۵۵ لیتر در یکصد کیلومتر است. به همین دلیل با یک باک پر، می‌تواند مسافتی در حدود ۱۰۰۰ کیلومتر را با آن طی کنید.

 

ساختار هیبرید این خودرو، یکی از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین سیستم‌های هیبرید در بازارهای جهانی است. این خودرو از یک موتور بنزین سوز و دو موتور برقی بهره می‌برد. موتور بنزینی با استفاده از توربو شارژر و اینترکولر، می‌تواند ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. در کنار این موتور، دو موتور برقی نیز نصب شده است که یکی از آن‌ها می‌تواند نقش ژنراتور را نیز بازی کند. مجموع این سه موتور از طریق یک سیستم گیربکس پیشرفته با عنوان اختصاری DHT به یکدیگر و به چرخ‌ها متصل هستند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

با این سیستم پیچیده، این خودرو در مجموع ۱۱ حالت انتقال قدرت دارد. تمام این وضعیت‌ها به‌صورت خودکار وارد مدار می‌شوند و راننده نیازی به دخالت در سیستم پیچیده هیبرید آن ندارد. این حالت‌ها از حرکت آرام شهری با یک موتور برق آغاز می‌شود و درنهایت تا رانندگی با نیروی هر سه موتور را در بر می‌گیرد. به‌علاوه موتور بنزینی و یکی از موتورهای برقی می‌توانند باتری را شارژ کند و یا نیرو را به موتور برقی دیگر برسانند.

 

در آینده تست و بررسی جامعی از تیگو ۸ پرو e پلاس را منتشر خواهیم کرد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه این خودرو می‌توانید با آسیا خودرو به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایندگی های مدیران خودرو تماس بگیرید.

عکس از اتومبیل فارسی

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *