مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شارژر وایرلس ایکس ۵۵ پرو

شارژر وایرلس ایکس ۵۵ پرو؛ بررسی عملکرد و ویژگی‌های شارژر وایرلس X55 Pro

در بین محصولات مدیران خودرو، ایکس ۵۵ پرو جایگاه ویژه‌ای دارد. این خودرو با طراحی جذاب، مشخصات فنی مناسب و بالاتر از کلاس خود و البته امکانات رفاهی و ایمنی متعدد، طیف مشتریان جوان‌تر را که به‎‌دنبال خودرویی همتراز با تیگو۷ ولی با ابعاد جمع و جور تر و البته قیمت مناسب‌تر هستند را به خود جلب می‌کند. در این بین، آپشن‌های این خودرو نقش مهمی در جذب جوان‌تر‌ها دارد و شارژر وایرلس ایکس ۵۵ پرو، یکی از موارد برتری این خودرو نسبت به رقبا است.

 

این آپشن که معمولا در خودرو‌های یک یا دو کلاس بالاتر نصب می‌شود، باعث می‌شود بتوانید به‌راحتی و بدون نیاز به اتصال سیمی، تلفن همراه خود را شارژ کنید و این یک مزیت بزرگ در روزگاری است که تقریبا همه کارها با تلفن همراه انجام می‌شود. در این مطلب به بررسی شارژر وایرلس ایکس ۵۵، عملکرد و ویژگی‌های آن می‌پردازیم. این ویژگی جذاب و مهم، در سری‌های IE به ایکس ۵۵ پرو اضافه شد و در حال حاضر به صورت استاندارد بر روی تمامی خودرو‌های سری X55 Pro نصب می‌شود.

 

شارژر وایرلس ایکس ۵۵ پرو در کدام بخش نصب شده است؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، شارژر وایرلس ایکس ۵۵ پرو به عنوان یکی از آپشن‌های این خودرو و در سری‌های IE به ایکس ۵۵ اضافه شده است. شارژر وایرلس این خودرو، در کنسول میانی و در کنار دسته دنده این این خودرو نصب شده است. به این ترتیب راننده و یا سرنشین می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. به علاوه محل نصب آن به گونه ای است که در زمان شارژ تلفن همراه، همچنان می‌توانید صفحه نمایش تلفن را ببینید.

 

این بخش، توسط یک پوشش پلاستیکی پوشیده شده است و بر روی آن نشانی مشابه باطری نصب شده است. در حالت عادی می‌توانید از این بخش برای قرار دادن اشیا دیگر نیز استفاده کنید. پوشش پلاستیکی روی شارژر وایرلس X55 Pro پرو به گونه‌ای است که مانع از آسیب به بخش‌های زیرین آن در زمان قرار دادن اشیا دیگر می‌شود. به همین دلیل نیازی نیست نگرانی در این زمینه داشته باشید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

ایکس ۵۵ پرو چه گوشی‌هایی را شارژ می‌کند؟

به طور کلی شارژر وایرلس ایکس ۵۵ پرو می‌تواند تمام انواع گوشی (تلفن همراه) که دارای قابلیت شارژر وایرلس باشند را شارژ کند و در این زمینه محدودیتی ندارد. به همین دلیل قبل از هر اقدامی باید مطمئن شوید تلفن همراه شما، قابلیت شارژر وایرلس را دارد. در این زمینه باید در نظر داشته باشید قابلیت شارژ وایرلس را فعلا بیشتر در تلفن‌های همراه پرچمدار می‌بینید و نصب آن در تلفن‌های همراه میان‌رده چندان عمومیت ندارد.

 

در این زمینه می‌توانید به اطلاعات کاتالوگ تلفن همراه خود مراجعه کرده و یا به تنظیمات آن بروید. البته سازنگان تلفن همراه، قابلیت شارژر وایرلس را معمولا با تبلیغات زیاد اعلام می‌کنند و این مسئله چیزی نیست که مخفی بماند. به همین دلیل با یک جستجو ساده در اینترنت هم می‌توانید از داشتن این ویژگی مطمئن شوید.

 

علاوه بر این در نظر داشته باشید شارژر در نظر گرفته شده در X55 Pro پرو، تنها مخصوص تلفن‌های همراه نیست. این مسئله به طور کلی در زمینه شارژر‌های وایرلس عمومیت دارد و این دستگاه‌ها می‌توانند تجهیزات الکترونیکی مختلفی را شارژر کنند. البته باز هم در اینجا باید در نظر داشته باشید تجهیز الکترونیکی مورد بحث، باید قابلیت شارژر وایرلس را داشته باشد. البته چنین تجهیزاتی فعلا عمومیت ندارد نباید انتظار داشته باشید با قرار دادن هر چیزی بر روی پد شارژر وایرلس X55 پرو، شاهد شارژ شدن آن باشید.

 

دلایل عدم شارژ تلفن همراه توسط شارژر وایرلس ایکس ۵۵ پرو

یکی از مواردی که گاهی باعث بروز سوال از سوی خودرو ایکس ۵۵ پرو می‌شود، عدم شارژ تلفن همراه توسط این خودرو است. این مسئله البته تقریبا هیچ وقت به دلیل خرابی سیستم نیست و تقریبا همیشه مشکل از تنظیماتی است که باید تغییر کند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

اگر شاهد شارژ نشدن تلفن همراه توسط شارژر خودرو ایکس ۵۵ نبودید، در درجه اول مطمئن شوید تلفن همراه قابلیت شارژ وایرلس را دارد. همانطور که در بالا اشاره کردیم، شارژ وایرلس هنوز فناوری عمومی در تلفن‌های همراه نیست و نباید انتظار داشته باشید همه تلفن‌ها از این قابلیت بهره ببرند. در ادامه اگر مطمئن هستید تلفن همراه شما قابلیت شارژ وایرلس را دارد، باید بررسی کنید که آیا تنظیمات آن در گوشی فعال شده است یا خیر. در بسیاری از تلفن‌های همراه، این تنظیمات به طور پیش فرض فعال است و نیازی به تغییر نیست اما بهتر است قبل از هرچیز، این تنظیمات را بررسی کنید.

 

همچنین در بعضی از نسخه‌های قدیمی‌تر سیستم عامل‌ها، گاهی امکان تغییرات در این تنظیم وجود نداشت. اما گاهی نیز این تنظیمات (به‌دلایلی) به‌طور پیش فرض فعال نیست یا از سوی مالک تلفن همراه غیر فعال شده است. به همین دلیل پیش از هر اقدامی، در صورتیکه مطمئن هستید تلفن همراهتان این قابلیت را دارد، بخش تنظیمات را بررسی کنید. همچنین بهتر است تلفن همراه را با یک شارژر وایرلس دیگر هم چک کنید تا مطمئن شوید که به طور کلی توانایی شارژ وایرلس دارد یا خیر.

 

تنظیمات شارژر در ایکس ۵۵ پرو 

در نهایت اگر با وجود همه این بررسی‌ها، هنوز هم با قرار دادن تلفن همراه در بخش مخصوص شارژ وایرلس ایکس ۵۵ پرو، دستگاه شارژ نمی‌شد، باید به سراغ تنظیمات خودرو بروید. در ایکس ۵۵ پرو امکان روشن و خاموش کردن ویژگی شارژر وایرلس وجود دارد. به این ترتیب با خاموش کردن این ویژگی، حتی در صورت قرار دادن تلفن همراه مناسب نیز، شارژ اتفاق نمی‌افتد. به همین دلیل شارژ نشدن تلفن همراه می‌تواند به دلیل خاموش بودن این سیستم باشد.

 

برای تغییر در این تنظیمات، در صفحه نمایش مرکزی و در صفحه اول، گزینه Setting و سپس از منو‌های سمت چپ، گزینه System  را فشار دهید. در منو باز شده، گزینه Wireless Charge را خواهید دید. اگر این گزینه خاموش است، آن را روشن کنید تا شارژر وایرلس آغاز شود. اگر در این زمینه سوالی داشتید، همکاران ما در آسیا خودرو به عنوان یکی از نمایندگی های مدیران خودرو، آماده پاسخگویی هستند. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

چند نکته مهم در مورد شارژ وایرلس X55 Pro

در زمینه استفاده از شارژر وایرلس ایکس ۵۵ پرو باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید. در درجه اول، فناوری شارژر وایرلس در خودرو و حتی شارژر‌های وایرلس رومیزی، کندتر از شارژر‌های سیمی هستند. به این ترتیب، سرعت شارژ آن‌ها پایین‌تر است و نباید انتظار فست شارژ را از آن‌ها داشته باشید. این مسئله در تمامی خودرو‌ها عمومیت دارد و همانطور که عنوان شد، در شارژر‌های رومیزی نیز تقریبا وضعیت مشابه است. به همین دلیل کندتر شارژ شدن تلفن همراه نسبت به زمانی که آن را مستقیما به شارژر سیمی متصل کرده‌اید امری عادی است و نشانه خرابی سیستم نیست.

 

همچنین باید مد نظر داشته باشید شارژر وایرلس این خودرو و سایر محصولات فونیکس، هیچ قطعه‌ای که توسط شما یا تعمیرکاران متفرقه قابل تعمیر باشند ندارد. به همین دلیل هیچگاه برای باز کردن یا تعمیر کردن آن تلاش نکنید. سیستم شارژ وایرلس این خودرو فناوری بالایی دارد و قطعه‌ای برای تعمیر در آن نیست. اگر مشکلی در شارژ مشاهده کردید، با دستورالعمل‌های بالا می‌توانید آن را برطرف کنید. اگر همچنان سوالی داشتید، می‌توانید با یکی از دو مرکز خدمات مدیران خودرو تهران (واقع در شرق) در ارتباط باشید. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمای شما باشند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *