مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو آذر ۱۴۰۲

شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو آذر ۱۴۰۲

شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو آذر ۱۴۰۲ از سوی این شرکت و برای برخی از محصولات اعلام شد. بر این اساس، خریداران می توانند با پیش پرداخت ۵۰ درصد و اقساط ۵ ساله، نسبت به خرید محصولات اقدام کنند. این شریط فروش برای مدت محدود و تا پایان ظرفیت فروش برقرار شده است.

 

هم اکنون شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو برای سه مدل از محصولات برند ام وی ام برقرار است. بر اساس این شرایط، حداقل پیش پرداخت این محصولات ۵۰ درصد است و خریداران می توانند بازپرداخت اقساط را در بازه های زمانی تا ۵ سال (۶۰ ماه) انتخاب کنند. البته این نکته را نیز در نظر بگیرید انتخاب میزان پیش پرداخت بر عهده خریداران است و به این ترتیب با افزایش میزان پیش پرداخت، میزان اقساط کاهش خواهد یافت.

 

چه خودرو هایی در شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه آذر ۱۴۰۲ عرضه شده است؟

بر اساس اعلام مدیران خودرو، در شرایط فروش اقساطی ویژه آذرماه، سه محصول از برند ام وی ام عرضه شده است. این محصولات شامل ایکس ۲۲ پرو دستی، ایکس ۵۵ پرو و سدان آریزو ۵ اسپرت است. به این ترتیب خریداران حق انتخاب مناسبی را در کلاس های مختلف خواهند داشت.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

قیمت خودرو ها در این طرح همچون گذشته بر اساس قیمت های مصوب شورای رقابت است و قیمت نهایی با احتساب تمامی هزینه های قانونی مورد محاسبه قرار می گیرد. این قیمت ها پیش از این و در قالب لیست قیمت مدیران خودرو منتشر شده است.

 

با توجه به تنوع بالای شرایط اقساطی (۱ تا ۵ ساله) و همچنین امکان انتخاب میزان پیش پرداخت و البته تنوع خودرو ها، برای اطلاع از جزییات این شرایط فروش می توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی به شما هستند.

 

در نظر داشته باشید بر اساس اعلام مدیران خودرو، مدت این طرح فروش محدود است و در صورت پایان ظرفیت، فروش این خودرو ها متوقف خواهد شد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

۳ دیدگاه دربارهٔ «شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو آذر ۱۴۰۲»

حمیدرضا غیبی گفت:

بسیارم عالی

اصلان یوسفلی گفت:

الان دو ماهه تبلیغ میکنن ولی خبری از ثبت نام نیست.

در هفته جاری، دو نوبت فروش فعال است. لطفا با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمای شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *