مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط فروش ام وی ام ویژه دی ۱۴۰۲

شرایط فروش ام وی ام ویژه دی ۱۴۰۲ (اقساط ۶۰ ماهه)

در شرایط فروش ام وی ام ویژه دی ۱۴۰۲ امکان خرید نقدی و اقساطی محصولات با حداقل پیش پرداخت و اقساط بلند مدت فراهم شده است. بر این اساس خریداران می‌توانند از بین دو کراس‌اوور و یک سدان، خودرو مورد نظر خود را از محصولات ام وی ام را انتخاب کنند. در ادامه به بررسی شرایط فروش ام وی ام در دی ماه ۱۴۰۲ می‌پردازیم.

 

همانگونه که عنوان شد، اصلی‌ترین ویژگی شرایط فروش ام وی ام ویژه دی ۱۴۰۲، امکان استفاده از شرایط اقساطی مدیران خودرو است. به این ترتیب خریداران می‌توانند با حداقل پیش پرداخت (که بسته به مدل خودرو می‌تواند از ۴۰درصد آغاز می‌شود) و اقساط تا ۵ سال، محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. در این شرایط فروش شاهد تنوع مناسب از محصولات نیز هستیم. به این ترتیب خریداران می‌توانند از بین دو کراس‌اوور و یک سدان، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

چه خودرو‌هایی در شرایط فروش اقساطی ام وی ام در دی ماه عرضه می‌شوند؟

در شرایط فروش ام وی ام ویژه دی ماه، نام سه محصول دیده می‌شود. این خودرو‌ها شامل ام وی ام ایکس ۲۲ دنده‌ ای، آریزو ۵ اسپرت و ایکس ۵۵ پرو است. به این ترتیب یک کراس‌اور کامپکت، یک سدان خانوادگی با طراحی اسپرت و یک کراس‌‌اوور متوسط و جوان پسند در این لیست دیده می‌شود.

 

انتظار می‌رود به‌زودی و در کنار این خودرو‌ها، شاهد عرضه ایکس ۳۳ کراس نیز باشیم تا سبد محصولات ام وی ام کامل‌تر شود. تولید این خودرو از مدتی قبل آغاز شده است و اکنون تحویل آن به خریداران سامانه یکپارچه (به‌ویژه افرادی که در طرح تبدیل ایکس ۲۲ به ایکس ۳۳ کراس شرکت کرده‌اند) در حال انجام است. با توجه به برنامه تولید مدیران خودرو و حجم بالای درخواست‌ها برای خرید ایکس ۳۳ کراس، انتظار می‌رود به‌زودی و پس از پایان تحویل خودرو به متقاضیان سامانه یکپارچه، فروش عمومی آن نیز آغاز شود.

 

برای اطلاع از شرایط فروش محصولات ام وی ام و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش ایکس ۳۳ کراس، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

قیمت محصولا مدیران خودرو در دی ماه چقدر است؟

به طور کلی در نظر داشته باشید از ماه‌ها قبل، قیمت محصولات مدیران خودرو بر اساس قیمت‌های مصوب سازمان حمایت تعیین می‌شود. به این ترتیب قیمت محصولات در دی ماه نیز بر همین اساس اعلام شده و تغییری در روش قیمت‌گذاری خودرو‌ها وجود ندارد.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

به علاوه مانند گذشته، قیمت اعلام شده توسط مدیران خودرو، قیمت نهایی خودرو است که شامل قیمت درب کارخانه به‌علاوه هزینه‌های قانونی (بیمه و مالیات و شماره‌گذاری و …) است. با در نظر گرفتن این موارد، قیمت محصولات در شرایط فروش ام وی ام ویژه دی ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

 

همچنین برای اطلاع از قیمت سایر محصولات مدیران خودرو می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۰۲۱-۷۵۱۵۱ پاسخگوی شما خواهند بود.

 

جزییات شرایط فروش ام وی ام ویژه دی ۱۴۰۲

همانگونه که عنوان شد، در شرایط فروش ام وی ام برای دی ماه ۱۴۰۲ امکان خرید نقدی و اقساطی محصولات فراهم شده است. البته در این زمینه باید در نظر داشته باشید شرایط فروش ایکس ۲۲ پرو دستی در حال حاضر به صورت نقدی است اما برای دو خودرو دیگر علاوه بر شرایط نقدی، امکان خرید اقساطی نیز وجود دارد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

میزان پیش پرداخت در طرح فروش اقساطی، بسته به نوع خودرو و همچنین طرح فروش انتخابی (عادی، جایگزینی، گروهی) اندکی متفاوت است. به طور معمول میزان پیش پرداخت برای این طرح‌ها معادل ۶۰ درصد قیمت خودرو است اما در بعضی از طرح‌ها می‌توانید با پیش پرداخت کمتر نیز خودرو را خریداری کنید.

 

بازپرداخت اقساط نیز در این طرح‌ها بسته به انتخاب خریدار می‌تواند تا ۵ سال (۶۰ ماه) باشد. البته انتخاب مدت بازپرداخت اقساط با خریداران است و می‌توانید با پرداخت اقساط بیشتر، مدت بازپرداخت را کوتاه‌تر کنید. همچنین با افزایش میزان پیش پرداخت، مبلغ اقساط کمتر می‌شود.

 

با توجه به آنکه تنوع طرح‌های فروش اقساطی مدیران خودرو بالا است، جزییات تمام آن‌ها را نمی‌توان در قالب این مقاله آورد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما در آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۰۲۱-۷۵۱۵۱ آماده پاسخگویی هستند. در این تماس علاوه بر کسب اطلاع در زمینه شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو و جزییات بیشتر از پیش پرداخت و اقساط، می‌توانید در زمینه محصولات نیز اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *