مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط فروش ایکس ۲۲ پرو دنده ای

شرایط فروش ایکس ۲۲ پرو دنده ای ویژه آذر ۱۴۰۲

مدیران خودرو به مدت محدود، شرایط فروش ایکس ۲۲ پرو دنده ای را به‌عنوان تنها خودرو دنده دستی خود اعلام کرد. بر این اساس و در شرایط فروش ایکس ۲۲ پرو دستی ویژه آذر ۱۴۰۲، خریداران فرصت خرید این خودرو را با ظاهر و امکانات جدید خواهند داشت. بر اساس اعلام مدیران خودرو، مدت اجرای این طرح محدود است و فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

 

این روز‌ها تعداد علاقه‌مندان به خودروهای اتوماتیک رو به افزایش است اما هنوز هم برای بسیاری، لذت تعویض دنده خودرو‌های دستی و کنترل عملکرد گیربکس، اهمیت زیادی دارد. برای این دسته از خریداران، مدیران خودرو ایکس ۲۲ پرو دنده ای را با گیربکس دستی را ارائه می‌کند، خودرویی که یک فیس‌لیفت کامل را تجربه کرده و اکنون به‌روزتر و با امکانات بیشتر عرضه می‌شود. با توجه به درخواست‌های زیادی که برای خرید این خودرو وجود داشت، شرایط فروش ایکس ۲۲ پرو دنده ای ویژه آذر ۱۴۰۲ با قیمت مصوب شورای رقابت و به مدت محدود در آسیا خودرو برقرار شده است. بر این اساس، علاقه‌مندان می‌توانند در تماس با آسیا خودرو، برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت نام اقدام کنند. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

جزییات بیشتر از شرایط فروش ایکس ۲۲ پرو دنده ای ویژه آذر ۱۴۰۲

همانطور که عنوان شد، در شرایط فروش ایکس ۲۲ پرو دستی ویژه آذر ۱۴۰۲، قیمت این خورو بر اساس قیمت مصوب شورای رقابت خواهد بود. به این ترتیب قیمت ایکس ۲۲ پرو دنده ای معادل ۷۰۸.۶۰۰.۰۰۰ تومان خواهد بود. لازم به ذکر است این قیمت شامل قیمت کارخانه خودرو و همچنین کلیه هزینه‌های قانونی از قبیل بیمه و مالیات بر ارزش افزوده و شماره‌گذاری است.

 

با توجه به اینکه فروش خودرو‌های مدیران خودرو بر اساس قیمت‌های مصوب شورای رقابت است، شرایط فروش ایکس ۲۲ پرو دستی نیز با قیمت مصوب انجام خواهد شد و خریدار هزینه دیگری پرداخت نمی‌کند. بر اساس اعلام مدیران خودرو، شرایط فروش ایکس ۲۲ پرو دنده ای ویژه آذر ۱۴۰۲ در حال حاضر به‌صورت نقدی است. شرایط فروش این خودرو شامل فروش عادی، فروش گروهی و همچنین طرح جایگزینی است. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند. به علاوه همکاران ما می‌توانند در تماس تلفنی، جزییات بیشتری از شرایط فروش مدیران خودرو را نیز به اطلاعتان برسانند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

آشنایی بیشتر با ایکس ۲۲ پرو دنده ای

همانطور که عنوان شد، ایکس ۲۲ پرو دستی یا دنده ای که با نام X22 Pro MT نیز شناخته می‌شود، نمونه ای به‌روز شده از ایکس ۲۲ است. به این ترتیب این خودرو طراحی ظاهری مدل‌های پرو را با گیربکس دستی و موتور تنفس طبیعی ترکیب کرده است.

 

موتور این خودرو نمونه ای چهار سیلندر و تنفس طبیعی به حجم ۱.۵ لیتر است. این موتور می‌تواند ۱۱۶ اسب بخار قدرت و ۱۴۳ نیوتون متر گشتاور را در اختیار راننده قرار دهد. قدرت این موتور از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو می‌رسد.

 

در طراحی ظاهری این خودرو، بیش از هر چیز جلوپنجره بزرگ آن به همراه دیلایت‌ها و طراحی جدید محل نصب چراغ‌ها جلب توجه می‌کند. این سبک طراحی امروزه به روندی جهانی تبدیل شده و در بسیاری از خودروهای مدرن دیده می‌شود. به این ترتیب ایکس ۲۲ پرو دستی، چهره‌ای اسپرت از قبل به خود گرفته است و این مسئله با رینگ‌های جدید و بزرگتر، جلوه بهتری هم دارد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در کابین خودرو نیز تغییراتی روی داده که از آن جمله می‌توان به تغییر در مانیتور میانی، فرمان جدید دی کات اشاره کرد. سطح امکانات فاهی و ایمنی این خودرو البته تغییرات بیسیار بیشتری با نسل قبلی داشته است که قطعا می‌تواند یک دلیل خوب برای خرید آن باشد. هم اکنون به‌صورت استاندارد بر روی ایکس ۲۲ دستی امکاناتی مانند ESP، دستیار ترمز، سیستم کمکی کنترل حرکت در سراشیبی، سنسور نور، کروز کنترل، فرمان برقی حساس به سرعت، آیینه تاشو برقی و … نصب می‌شود.

 

با در نظر گرفتن این موارد و همچنین وجود گیربکس دستی که کنترل بیشتری با در اختیار راننده قرار می‌دهد و البته طراحی جدید و به‌روز آن، خرید ایکس ۲۲ دستی یکی از گزینه‌های جذاب برای خریداران نسل جوان خواهد بود.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *