مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط فروش ویژه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده مدیران خودرو آبان ۱۴۰۲

شرایط فروش ویژه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده مدیران خودرو آبان ۱۴۰۲

مدیران خودرو شرایط فروش ویژه اقساطی و نقدی خود را برای ثبت نام کنندگان طرح جایگزینی خودرو فرسوده اعلام کرد. به این ترتیب و با توجه به شرایط فروش ویژه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده مدیران خودرو آبان ۱۴۰۲، این دسته از خریداران می‌توانند برای خرید اقساطی و به قیمت مصوب شورای رقابت، با آسیا خودرو تماس بگیرند. این طرح به مدت محدود اجرا می‌شود و پس از آن امکان ثبت نام نخواهید داشت.

 

مدیران خودرو در ادامه شرایط فروش متنوع خود، این بار شرایط جدیدی را برای جایگزینی خودروهای فرسوده اعلام کرد. بر این اساس، مالکین خودروهای فرسوده می‌توانند در طرح جایگزینی، از شرایط فروش ویژه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده مدیران خودرو آبان ۱۴۰۲ استفاده کنند. این شرایط شامل خرید محصولات مختلف مدیران خودرو با شرایط متنوع نقدی و اقساطی است. پیش پرداخت این طرح از ۵۰درصد آغاز می‌شود و اقساط تا ۵ سال خواهد بود. مشتریان در این طرح امکان انتخاب شرایط متنوع اقساطی را دارند و مدت زمان بازپرداخت را نیز می‌توانند به دلخواه تغییر دهند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در نظر داشته باشید این مرحله، ویژه مشتریانی است که پیش از این در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند. این دسته از مشتریان، خودرو مورد نظر خود را پیش از این در سامانه انتخاب کرده‌اند و اکنون برای تکمیل ثبت نام، می‌توانند با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرند. مدت اجرای این طرح از روز ۱۷ آبان است و در روز ۲۱ آبان به پایان می‌رسد. در صورت عدم تماس یا مراجعه در مدت تعیین شده، ثبت نام اولیه باطل خواه شد.

 

فروش خودروها در این مرحله بر اساس قیمت مصوب شورای شورای رقابت است. برای اطلاعات بیشتر در زمینه این طرح و سایر شرایط فروش مدیران خودرو، هم اکنون با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

۲ دیدگاه دربارهٔ «شرایط فروش ویژه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده مدیران خودرو آبان ۱۴۰۲»

کمیل گفت:

پول کی باید واریز کرد

برای شرکت کنندگان در طرح جایگزینی خودروی فرسوده مدیران خودرو، در هر نوبت پیامک ارسال می شود تا در موعد مقرر نسبت به پرداخت مبلغ اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *