مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط ویژه فروش X55 پرو در مهر ماه ۱۴۰۲

شرایط ویژه فروش X55 پرو در مهر ماه ۱۴۰۲ (اقساطی و نقدی)

با توجه به شرایط ویژه فروش مدیران خودرو در مهر ماه ۱۴۰۲، یکی از گزینه‌های محبوب X55 پرو است. این خودرو در لیست فروش مهر ماه و در طرح تکمیل ظرفیت سامانه، عرضه شده و با شرایط متنوع نقدی و اقساطی به فروش می رسد. به‌همین دلیل در این مطلب به بررسی ویژگی‌های شرایط ویژه فروش X55 پرو در مهر ماه ۱۴۰۲ خواهیم پرداخت. توجه داشته باشید مهلت استفاده از این شرایط ویژه فروش محدود بوده و تا روز پنجشنبه هفته جاری معتبر است.

 

همانگونه که پیش از این نیز عنوان شد، مدیران خودرو در آخرین روز‌های مهر ماه، شرایط ویژه‌ای را برای خرید محصولات خود فراهم کرده است. در بین این محصولات که شامل دو مدل فونیکس و یک مدل ام وی ام است، نام ایکس ۵۵ پرو نیز دیده می‌شود. به این ترتیب امکان خرید این خودرو با قیمت مصوب شورای رقابت و همچنین شرایط متنوع نقدی و اقساطی، برای علاقه‌مندان فراهم شده است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

توجه داشته باشید شرایط ویژه فروش X55 پرو در مهر ماه ۱۴۰۲ مختص خریدارانی است که پیش از این از طریق سامانه اقدام به خرید خودرو نکرده باشند. این دسته از افراد امکان ثبت نام X55 پرو را در این طرح خواهند داشت. ثبت نام این طرح از طریق سامانه یکپارچه انجام می‌شود. علاقه‌مندان به ثبت نام می‌توانند با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرند. همکاران ما در آسیا خودرو، راهنمای شما در ثبت نام خواهند بود. فرصت استفاده از این شرایط فروش ویژه، محدود است و خریداران تا روز ۲۷ مهر ماه (پنجشنبه) فرصت دارند. پس از این تاریخ، امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت.

 

ویژگی‌های مهم شرایط ویژه فروش X55 پرو در مهر ماه ۱۴۰۲ چیست؟

همانگونه که عنوان شد، اصلی‌ترین ویژگی در این مرحله، امکان خرید به صورت اقساطی است. البته مانند همه مراحل پیشین فروش، شرایط ثبت نام به‌صورت نقدی نیز وجود دارد اما گزینه خرید اقساطی مدیران خودرو برای بسیاری از خریداران یک پیشنهاد جذاب است. هرچند هنوز جزییات شرایط فروش X55 پرو برای مهر ماه اعلام نشده است اما می‌توان پیش‌بینی کرد خودرو‌ها با ۵۰ تا ۶۰ درصد پیش پرداخت و اقساط تا ۵ سال عرضه خواهند شد. مانند مراحل قبل، ثبت نام از طریق سامانه یکپارچه خواهد بود و پس از آن برای تکمیل ثبت نام، می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

یکی دیگر از ویژگی‌های این مرحله، خرید با قیمت مصوب شورای رقابت است. چندی قبل شورای رقابت قیمت مصوب تعدادی از محصولات مدیران خودرو را اعلام کرد و فروش خودرو‌ها با قیمت مصوب شورا خواهد بود. همچنین در نظر داشته باشید این فروش به مرحله سوم سامانه یکپارچه فروش خودرو ارتباطی ندارد. این دور از شرایط فروش X55 پرو برای خودرو‌هایی است که ظرفیت ثبت نام آن‌ها از دور‌های قبلی فروش باقی مانده است و به همین دلیل امکان خرید آن‌ها به تعداد محدود فراهم شده است. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه و شرایط فروش سایر محصولات مدیران خودرو می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *