مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
طرح تبدیل محصولات بهمن موتور

خبر ویژه برای متقاضیان طرح تبدیل محصولات بهمن موتور (نقدی و اقساطی)

مدیران خودرو شرایط فروش ویژه برای متقاضیان طرح تبدیل محصولات بهمن موتور را اعلام کرد. بر این اساس، متقاضیان خرید محصولات بهمن موتور در سامانه یکپارچه که در طرح تبدیل اختیاری محصولات بهمن با محصولات مدیران خودرو شرکت کرده اند، به مدت سه روز فرصت دارند برای ثبت نام محصولات مدیران خودرو از طریق آسیا خودرو اقدام کنند.

 

مدتی قبل بهمن موتور به متقاضیان سامانه یکپارچه با اولویت زمستان ۱۴۰۲ اعلام کرد امکان عرضه برخی از محصولات را ندارد. این دسته از تقاضیان امکان استفاده از طرح تبدیل محصولات بهمن به محصولات مدیران خودرو را داشتند. اکنون مدیران خودرو شرایط ویژه متقاضیان طرح تبدیل محصولات بهمن موتور را اعلام کرده است. بر این اساس، متقاضیان از روز یکشنبه مورخ ۲۰ اسفند ماه تا روز سه شنبه ۲۲ اسفند ماه فرصت دارند برای استفاده از این شرایط ویژه، با آسیا خودرو تماس بگیرند. بدیهی است پس از این تاریخ، فرصت ثبت نام به پایان می‌رسد و امکان استفاده از این طرح وجود نخواهد داشت.

 

برای اطلاع از جزییات این طرح، می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما در آسیا خودرو آماده ارائه اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش مدیران خودرو برای این طرح هستند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

چه خودروهایی برای متقاضیان طرح تبدیل محصولات بهمن موتور عرضه شده است؟

بر اساس اعلام مدیران خودرو، در طرح تبدیل محصولات بهمن موتور، چهار خودرو عرضه شده است. متقاضیان پس از انتخاب این خودروها، می‌توانند از شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو نیز استفاده کنند. بر اساس اعلام مدیران خودرو، در حال حاضر چهار خودرو تیگو ۷ پرو پریمیوم، فونیکس FX، تیگو ۸ پرو مکس IE و تیگو ۸ هیبرید در این طرح ارائه شده است.

 

در شرایط فروش اقساطی، خریداران می‌توانند از شرایط فروش اقساطی ویژه این طرح استفاده کنند. در این شرایط، خریداران می‌توانند با ۵۰ درصد پیش پرداخت نسبت به خرید محصولات اقدام کنند. بازپرداخت اقساط طی بازه‌های ۱۲ تا ۶۰ ماهه خواهد بود.

 

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. با توجه به محدودیت زمانی در این طرح، پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریعتر برای بهره برداری از این طرح اقدام کنید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *