مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش مدیران خودرو طرح جایگزینی

آغاز طرح جایگزینی خودروهای کارکرده با محصولات ام وی ام و فونیکس (نقدی و اقساطی)

در شرایط فروش ویژه طرح جایگزینی خودرو، امکان خرید محصولات ام وی ام و فونیکس با شرایط متنوع نقدی و اقساطی از آسیا خودرو فراهم شده است. بر این اساس مالکین خودروها از برندهای مختلف، بدون توجه به برند خودرو، می‌توانند خودروی خود را با شرایط متنوع نقدی و اقساطی (با شرایط اقساط بلند مدت) و پیش پرداخت کمتر از طرح‌های عادی، با یکی از محصولات متنوع فونیکس و ام وی ام جایگزین نمایند.

 

در طرح جایگزینی خودرو در آسیا خودرو، شرایط متنوع نقدی و اقساطی برای مالکین همه انواع خودروهای کارکرده در نظر گرفته شده. به این ترتیب امکان خرید مدیران خودرو برای عموم مالکین خودرو فراهم شده است. بر اساس این طرح، خودرو فعلی متقاضی بدون دریافت هزینه توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی و قیمت‌گذاری شده و ارزش خودرو، به‌عنوان تمام یا بخشی از پرداخت خودرو محاسبه می‌شود. در این شرایط با توجه به ارزش خودرو و نوع خودرو درخواستی، ممکن است مالک بدون نیاز به پیش پرداخت، بتواند یکی از محصولات برند های ام وی ام و فونیکس را خریداری کند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه این طرح، می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان آسیا خودرو برای توضیحات بیشتر در زمینه طرح جایگزینی خودرو همراه شما خواهند بود.

 

شرایط شرکت در طرح جایگزینی خودرو در آسیا خودرو چیست؟

همان‌گونه که در بالا عنوان شد، اصلی‌ترین هدف این طرح، تبدیل خودروهای کارکرده مشتریان به محصولات ام وی ام و فونیکس است. به این ترتیب مالکین انواع خودروها، بدون توجه به برند خودرو می‌توانند در این طرح شرکت کنند. این طرح ویژه خودروهایی با مدل ۱۳۹۰ و جدیدتر از آن است و محدودیتی در زمینه برند خودرو وجود ندارد.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

سایر شرایط طرح جایگزینی خودرو، مانند سایر شرایط فروش مدیران خودرو است. به این ترتیب متقاضی می‌تواند از بین محصولات مختلف شامل محصولات برند ام وی ام و محصولات فونیکس، خودروی مورد نظر خود را انتخاب کند. علاوه بر این، متقاضی می‌تواند در بین شرایط فروش نقدی و اقساطی، بهترین شرایط را انتخاب کرده و اقدام به ثبت نام کند.

 

در این طرح همچون دفعات گذشته، هر کد ملی امکان خرید یک خودرو را دارد. به‌علاوه در شرایط فروش اقساطی، خریدار می‌تواند مدت بازپرداخت اقساط را تا ۵ سال انتخاب کند. همچنین بسته به مدل خودرو، تسهیلات تا سقف ۷۰ درصد قیمت خودرو تعلق می‌گیرد. همچنین پیش پرداخت در این طرح، کمتر از سایر طرح‌های فروش اقساطی است. توجه داشته باشید در شرایط فروش اقساطی، مانند سایر شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو، نیاز به معرفی ضامن است ضمن آنکه شرایط اعتباری متقاضی نزد شبکه بانکی، ارزیابی می‌شود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید هم اکنون با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما باشند.

 

چه خودروهایی شرایط شرکت در طرح جایگزینی را دارند؟

در طرح جایگزینی خودرو که از سوی آسیا خودرو اجرا می‌شود، تمامی خودروها بدون توجه به برند خودرو امکان شرکت دارند. بر این اساس، خودروهای برندهای مختلف تولید داخل و یا وارداتی با سن ۱۰ سال یا کمتر، می‌توانند برای جایگزینی با خودرو صفر کیلومتر در این طرح شرکت کنند.

 

علاوه بر این، در این طرح شرایط ویژه‌ای برای مالکین محصولات مدیران خودرو شامل برندهای ام وی ام، چری و فونیکس در نظر گرفته شده است. این خودروها با مدل ۱۳۹۰ و بعد از آن (حداکثر ۱۲ سال سن) می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند. اگر سوالی در این زمینه دارید می‌توانید با کارشناسان ما در آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

مزایای طرح جایگزینی خودرو در آسیا خودرو چیست؟

طرح جایگزینی خودرو عملا دردسرهای مالک برای فروش خودروی کارکرده و اقدام برای ثبت نام خودرو جدید حذف شده است. به این ترتیب مالک خودرو کارکرده می‌تواند با مراجعه به یکی از شعب آسیا خودرو، فرایند فروش خودرو کارکرده و خرید خودرو جدید را به‌صورت همزمان انجام دهد. به این ترتیب، خودرو کارکرده به‌عنوان آورده مشتری برای خرید خودرو جدید در نظر گرفته شده و بسته به نوع طرح انتخاب، مبلغ خودرو کارکرده می‌تواند به‌عنوان پیش پرداخت خودرو باشد.

 

علاوه بر این، همان‌گونه که عنوان شد، در این طرح، در کنار شرایط فروش نقدی، شرایط فروش اقساطی نیز در نظر گرفته شده است. به این ترتیب، خریداران می‌توانند از تسهیلات تا سقف ۷۰ درصد قیمت خودرو جدید و بازپرداخت اقساط تا ۵ سال بهره‌مند شوند. به این ترتیب در شرایط که فروش اقساطی خودرو این روزها به‌ندرت از سوی عرضه‌کنندگان خودرو انجام می‌شود، ثبت نام کنندگان در این طرح می‌توانند از شرایط ویژه فروش اقساطی بهره‌مند شوند.

 

ثبت نام در طرح جایگزینی خودرو

برای ثبت نام در طرح جایگزینی خودرو، کافی است با آسیا خودرو تماس بگیرید. برای این منظور می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما در انتخاب خودرو مناسب خواهند بود. به‌علاوه به‌صورت تلفنی می‌توانید اطلاعات لازم را در زمینه شرایط استفاده از این طرح ویژه کسب کنید. در نظر داشته باشید مدت این طرح محدود است و به همین دلیل توصیه می‌شود هر چه زودتر برای ثبت نام، تماس بگیرید.

 

آسیا خودرو به‌عنوان نماینده مدیران خودرو، با در اختیار داشتن سه شعبه فعال فروش، شعبه اختصاصی فونیکس، دو مرکز خدمات پس از فروش، اداره تحویل اختصاصی و همچنین دو مرکز آپشن مدیران خودرو، آماده ارائه خدمات مالکین و خریداران محصولات ام وی ام و فونیکس است.

 

در صورت تمایل با ثبت شماره تلفن همراه خود در کادر زیر، می‌توانید از جدیدترین شرایط فروش و قیمت مدیران خودرو از طریق پیامک مطلع شوید. 

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *