مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
غرفه چری در نمایشگاه خودرو قطر

نگاهی به غرفه چری در نمایشگاه خودرو قطر

همانطورکه پیش از این عنوان شده بود، امسال و در جریان نمایشگاه خودرو قطر، تیمی از آسیا خودرو برای پوشش اختصاصی این نمایشگاه راهی قطر شده بودند. در ادامه مروری کوتاه بر غرفه چری در نمایشگاه خودرو قطر خواهیم داشت. چری و زیر مجموعه‌های آن امسال حضور پررنگی در نمایشگاه داشتند و محصولات آن‌ها مورد استقبال بازدیدکنندگان نیز قرار گرفت.

 

برای نمایشگاه خودرو قطر، چری با دست پر حاضر شده بود. غیر از خودرو‌هایی با برند چری به عنوان برند مادر، این شرکت برخی از زیر مجموعه‌های خود را نیز در نمایشگاه خودرو قطر به نمایش گذاشت. در این نمایشگاه، شاهد عرضه خودرو‌هایی با برند اکسید، جیکو (برند جدید چری) و محصولاتی با برند اومودا بودیم. هر کدام از این برند‌ها، طیف ویژه‌‎ای را در بازار هدف گرفته اند و به این ترتیب چری می‌تواند همه سیلقه‌ها را پوشش دهد.

 

چری در بازار خودرو قطر

بازار خودرو در کشور قطر، بازاری بدون محدودیت است و همه برند‌های معتبر جهانی در آن حضور دارند. با توجه به سطح درآمد بالای قطری‌ها، در این بازار شاهد حضور برند‌های لوکس و سوپر اسپرت هستیم و علاوه بر آن، خودروسازان معتبر جهانی از ژاپن و کره تا اروپا و آمریکا، در این بازار حضور دارند. در چنین بازاری، رقابت دشوار است اما چری به عنوان بخشی از روند توسعه جهانی خود، از مدتی قبل حضور در بازار کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس را در دستور کار قرار داد.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

برای حضور در این بازار با توجه به رقبای قدیمی و باسابقه‌‎ای که در آن حضور دارند، چری باید می‌توانست محصولاتی خوب را با قیمت مناسب عرضه کند. ترکیب کیفیت و کارآیی بالا و طراحی جذاب و امکانات زیاد با قیمت مناسب، ترکیب دشواری است اما چری موفق به انجام این کار شده است. هم اکنون محصولات برند چری و زیر مجموعه‌های آن را می‌توان در خیابان‌های قطر و در کنار برند‌های معتبر بین‌المللی دید.

 

این وضعیت در سایر کشور‌های منطقه نیز وجود دارد و مدیران چری امیدوارند با معرفی برند‌های جدید زیر مجموعه، بتوانند حضور خود را پررنگ تر هم بکنند. به عنوان نمونه جیکو و اکسید قرار است نقش برند‌های لوکس‌تر را بازی کنند و اومودا هم برندی ویژه جوان‌تر‌ها است.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

خودرو‌های چری و زیر مجموعه‌هایش در نمایشگاه خودرو قطر

همانطور که عنوان شد، چری به همراه برخی از زیر مجموعه‌هایش نمایشگاه خودرو قطر آمده بود. اصلی‌ترین محصولات برند چری در این نمایشگاه خودرو‌های آریزو ۸ و تیگو ۸ پرو مکس بودند. در سوی دیگر، شاهد معرفی محصولات برند جدید جیکو نیز در این نمایشگاه بودیم. این برند، نقش مدل‌های یک رده بالاتر از محصولات چری را بازی می‌کند و از این نظر، ظاهری متفاوت نسبت به محصولات چری دارد. اصلی ترین محصولات این برند در نمایشگاه خودرو قطر ۲۰۲۳، دو مدل J7 و J9 بودند. این دو کراس اوور، بر اساس مدل‌های تیگو ۷ و تیگو ۹ تولید شده اند اما طراحی داخلی و خارجی کاملا متفاوتی دارند. طراحی ظاهری این خودرو‌ها به گونه‌ای است که بیش از یک کراس‌اوور، حس یک شاسی بلند خارج جاده لوکس را تداعی می‌کند.

 

مدل جیکو J7 در نمایشگاه خودرو قطر

جیکو J7 در نمایشگاه خودرو قطر

 

علاوه بر این‌ها، محصولاتی با زیر برند اومودا نیز در نمایشگاه خودرو قطر حضور داشتند. چری برند اومودا را به طور ویژه برای جوان‌تر‌ها تاسیس کرده است و به همین دلیل محصولات آن نیز طراحی جوان پسندتری دارند. اومودا ۵ که در ایران با نام فونیکس FX به فروش می‌رسد، اصلی‌ترین محصول این برند است. همچنین مدل برقی اومودا ۵ نیز در این نمایشگاه رونمایی شد.

 

آریزو 8 در نمایشگاه خودرو قطر

آریزو ۸ در نمایشگاه خودرو قطر

 

علاوه بر این‌ها، برند لوکس اکسید در غرفه‌ای جداگانه حضور داشت. اکسید برند لوکس چری است و به زودی در ایران با نام اکستریم معرفی خواهد شد. محصولات این برند هرچند بر مبنای محصولات چری تولید شده شده‌اند، اما در همه جنبه‌ها سطح بالاتری دارند. لوکس بودن اصلی‌ترین ویژگی این خودرو‌ها است و این مسئله را می‌توان در طراحی ظاهری و مهمتر از آن کابین این محصولات دید. دو مدل VX و TXL، اصلی‌ترین محصولات غرفه اکسید بودند. همچنین اکسید RX جدید نیز در این نمایشگاه رونمایی شد.

 

اکسید ES

اکسید ES

 

برای دیدن تصاویر بیشتر از غرفه چری در نمایشگاه خودرو قطر و همچنین سایر خودروهای عرضه شده در این نمایشگاه، می‌توانید می‌توانید وارد صفحه اینستاگرام آسیا خودرو شوید.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *