مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فرصت ویژه برای خرید تیگو ۸ پرو پایین تر از قیمت بازار

فرصت ویژه برای خرید تیگو ۸ پرو پایین تر از قیمت بازار

با اعلام قیمت جدید تیگو ۸ پرو از سوی مدیران خودرو، اکنون امکان خرید تیگو ۸ پرو پایین تر از قیمت بازار به مدت محدود فراهم شده است. به این ترتیب، خریداران این خودرو می‌توانند تیگو ۸ پرو را حدود ۲۰۰ میلیون تومان پایین‌تر از قیمت بازار و با قیمت مصوب خریداری کنند.

 

با توجه به آغاز تکمیل ثبت نام تیگو ۸ پرو ویژه سامانه یکپارچه با قیمت مصوب شورای رقابت، اکنون فرصت برای خرید تیگو ۸ پرو پایین تر از قیمت بازار برای این دسته از خریداران فراهم شده است. به این ترتیب متقاضیانی که در مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه، برای خرید تیگو ۸ پرو ثبت نام کرده بودند، می‌توانند در تماس با آسیا خودرو، برای تکمیل ثبت نام و استفاده از این فرصت ویژه اقدام کنند. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمای شما باشند. در نظر داشته باشید فرصت استفاده از این طرح محدود است و پس از آن، ثبت نام اولیه باطل می‌شود.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

امکان استفاده از شرایط ویژه خرید تیگو ۸ پرو پایین تر از قیمت بازار برای چه افرادی است؟

همانطور که اشاره کردیم، در این طرح، خودرو تیگو ۸ پرو با قیمت مصوب شورای رقابت و چند صد میلیون تومان پایین تر از قیمت بازار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این طرح ویژه افرادی است که پیش از این از طریق سامانه یکپارچه، برای خرید تیگو ۸ پرو ثبت نام کرده بودند. این دسته از خریداران که شامل متقاضیان سامانه یکپارچه در مرحله اول و دوم است، برای استفاده از این فرصت ویژه و شرایط فروش تیگو ۸ پرو در این مرحله، باید هر چه زودتر با آسیا خودرو تماس بگیرند. برای این منظور همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ از سراسر کشور، آماده پاسخگویی به سوالات شما و تکمیل ثبت نام هستند.

 

این طرح، شامل تمامی خریداران در طرح‌های عادی، طرح فروش ویژه مادران و طرح خودرو‌های فرسوده می‌شود. همچنین در نظر داشته باشید مهلت استفاده از این طرح محدود است. به این ترتیب و بر اساس بخشنامه مدیران خودرو، در صورتیکه خریداران در فرصت مقرر برای استفاده از این طرح مراجعه نکنند، ثبت نام اولیه آن‌ها در سامانه یکپارچه باطل خواهد شد.

 

با توجه به اینکه خرید تیگو ۸ پرو پایین تر از قیمت بازار به مدت محدودی در آسیا خودرو برقرار است، پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریعتر برای ثبت نام اقدام کنید. همچنین می‌توانید برای اطلاع از شرایط فروش مدیران خودرو نیز با همکاران ما مشورت کنید. برای این منظور کافی است با شماره تلفن۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمای شما باشند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

قیمت تیگو ۸ پرو در این مرحله چقدر است؟

با توجه به اینکه فروش تیگو ۸ پرو و سایر محصولات مدیران خودرو، بر اساس قیمت مصوب شورای رقابت است، قیمت تیگو ۸ پرو در این مرحله نیز بر اساس دستورالعمل شورای رقابت خواهد بود. بر این اساس، قیمت تیگو ۸ پرو در کارخانه از سوی شورای رقابت معادل ۱۵.۹۳۰.۷۵۱.۶۳۸ ریال در نظر گرفته شده است. به این قیمت، مبلغ ۱.۹۹۳.۶۰۵.۷۲۲ ریال عوارض قانونی شامل بیمه و مالیات بر ارزش افزوده و هزینه شماره‌گذاری و … افزوده می‌شود. در نهایت قیمت نقدی این خودرو معادل ۱۷.۹۲۴.۰۰۰.۰۰۰ ریال است. به این ترتیب خریداران در این طرح، می‌توانند این خودرو را با حاشیه سود حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی نسبت به بازار خریداری کنند.

 

برای اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش تیگو ۸ پرو با آسیا خودرو تماس بگیرید. همچنین می‌توانید شماره تماس خود را در فرم زیر پر کنید تا همکاران ما جدیدترین شرایط فروش مدیران خودرو را از طریق پیامک برایتان ارسال کنند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *