مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش اقساطی آریزو ۵ اسپرت

فروش اقساطی آریزو ۵ اسپرت ویژه آذر ۱۴۰۲

جدیدترین شرایط فروش اقساطی آریزو ۵ اسپرت ویژه آذر ۱۴۰۲ با شرایط متنوع اقساطی و اقساط تا ۶۰ ماهه (۵ سال)  از سوی آسیا خودرو اعلام شد. این شرایط فروش به تعداد محدود برقرار شده و تا پایان ظرفیت ادامه خواهد داشت.

 

در جدیدترین شرایط فروش اقساطی آریزو ۵ اسپرت که ویژه آذرماه و به مدت محدود در آسیا خودرو برقرار شده، خریداران می‌توانند با پرداخت نیمی از بهای خودرو، نسبت به خرید آن اقدام کنند. اقساط این خودرو نیز به انتخاب خریدار و در بازه‌های یک تا پنج سال خواهد بود. موعد ثبت نام این خودرو روز دوشنبه، ۲۷ آذرماه است و با توجه به محدودیت ظرفیت، ثبت نام تا زمان تکمیل وجه ادامه خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین ثبت نام و خرید این خودرو می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی به شما هستند

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

شرایط اقساطی آریزو ۵ اسپرت چگونه است؟

همانطور که پیش از این نیز عنوان کردیم، برای خرید این خودرو خریداران باید نیمی از بهای خودرو را پرداخت کنند. قیمت محصولات مدیران خودرو در ماه‌های اخیر از سوی سازمان حمایت تعیین می‌شود و این مسئله در مورد قیمت آریزو ۵ اسپرت نیز وجود دارد. قیمت آریزو ۵ اسپرت بر اساس نظر شورای رقابت معادل ۱.۰۹۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان است. این قیمت شامل بهای خودرو و همچنین کلیه هزینه‌های قانونی از جمله بیمه و مالیات بر ارزش افزوده و شماره‌گذاری و … است. به این ترتیب در فروش اقساطی آریزو ۵ اسپرت ویژه آذر ۱۴۰۲، خریداران در زمان ثبت نام باید مبلغ ۵۴۵.۶۰۰.۰۰۰ تومان را پرداخت کنند. البته برای پرداخت این مبلغ مهلتی در نظر گرفته شده است که کارشناسان فروش آسیا خودرو جزییات آن را در زمان ثبت نام به اطلاع شما خواهند رساند.

 

برای پرداخت باقی مبلغ خودرو نیز خریدار می‌تواند از بین شرایط اقساطی مختلف انتخاب کند. این شرایط شامل اقساط یک تا پنج سال است که بر حسب خواست خریدار تعیین می‌شود. با توجه به اینکه جزییات مربوط به همه این شرایط اقساط طولانی است، در اینجا تنها شرایط فروش اقساطی ۶۰ ماهه (۵ ساله) آریزو ۵ IE FL را بررسی می‌کنیم. بر این اساس، در صورت پرداخت نیمی از بهای خودرو در زمان ثبت نام، اقساط ماهیانه این خودرو حدود ۱۵ میلیون تومان خواهد بود. البته در صورتی که خریدار قصد افزایش پیش پرداخت را داشته باشد، میزان اقساط کاهش پیدا می‌کند. در روش فروش اقساطی، سند به نام خریدار صادر خواهد شد. برای جزییات بیشتر از شرایط فروش آریزو ۵ IE FL و همچنین سایر محصولات مدیران خودرو، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی به شما هستند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *