مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش اقساطی ام وی ام

فروش اقساطی ام وی ام شهریور ۱۴۰۲ (+ پیش پرداخت و مبلغ اقساط)

شرایط فروش اقساطی ام وی ام شهریور ۱۴۰۲، با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت اعلام شد. بر این اساس، چهار محصول برند ام وی ام با اقساط تا ۵ سال و با شرایط اقساطی ویژه عرضه شده‌اند. شرایط متنوع پیش پرداخت و امکان پرداخت بلند مدت اقساط، باعث شده این شرایط فروش ویژه شهریور ۱۴۰۲، گزینه مناسبی برای علاقه‌مندان به خرید محصولات ام وی ام باشد.

 

بر اساس جدول اعلام شده در زمینه فروش اقساطی مدیران خودرو، هم اکنون شرایط فروش اقساطی چهار محصول برند ام وی ام از سوی این شرکت اعلام شده است. در این طرح، میزان پیش پرداخت و تعداد اقساط بسیار متنوع است و خریدار حق انتخاب مناسبی برای تعیین مدت زمان بازپرداخت اقساط، میزان پیش پرداخت و البته خودرو انتخاب شده دارد. جزییات بیشتری از این طرح را در ادامه مرور خواهیم کرد.

 

چه خودروهایی در طرح فروش اقساطی MVM شهریور ۱۴۰۲ عرضه شده است؟

در حال حاضر چهار محصول مدیران خودرو برای فروش اقساطی ام وی ام شهریور ۱۴۰۲ وجود دارد و خریدار می‌تواند از بین آن‌ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کند. در این بین سه خودرو در کلاس کراس‌اوور‌ها هستند و یکی از خودرو‌ها در کلاس سدان‌ها قرار دارد.

 

ارزان ترین خودرو عرضه شده، ایکس ۲۲ پرو دستی است. این خودرو که مدتی قبل از سوی مدیران خودرو معرفی شد، از نظر ظاهری مشابه ایکس ۲۲ پرو اتوماتیک است اما در بخش موتور، گیربکس و برخی آپشن‌ها تفاوت‌هایی با مدل اتوماتیک دارد. در کنار این خودرو و برای علاقه‌مندان به ایکس ۲۲ اتوماتیک، سری ایکس ۲۲ پرو IE نیز عرضه شده است. این خودرو که از گیربکس اتوماتیک CVT بهره می‌برد، در کلاس کراس‌اوور‌های کامپکت جای دارد و به‌ویژه در بین جوانان خودروی محبوبی است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

علاوه بر این دو خودرو، شاهد عرضه ایکس ۵۵ پرو نیز هستیم. ایکس ۵۵ پرو را عملا می‌توان تیگو ۷ پرو (محصول برند فونیکس) در ابعادی جمع و جورتر دانست چراکه تقریبا در تمام زمینه‌ها، مشابه تیگو ۷ پرو است. این مسئله هم در بخش امکانات رفاهی و یمنی و هم در بخش قوای محرکه و سیستم انتقال قدرت دیده می‌شود. به این ترتیب خرید ایکس ۵۵ پرو یکی از گزینه‌های جذاب خواهد بود چون با هزینه کمتری، عملا خودرویی در سطح کلاس بالاتر را خریداری می‌کنید.

 

در نهایت سدان فیس لیفت شده و جدید مدیران خودرو هم در این لیست دیده می‌شود. آریزو ۵ اسپرت، خودرویی بر مبنای آریزو ۵ توربو است که در بخش ظاهری دچار تغیراتی شده است. به این ترتیب نمای جلوی آن اسپرت تر از مدل‌های قبلی است. علاوه بر این، تغییراتی در بخش عقب و همچنین آپشن‌ها و داخل کابین نیز به چشم می‌خورد.

 

اگر در زمینه انتخاب بین این خودرو‌ها سوالی داشتید، همکاران ما در آسیا خودرو راهنمای شما خواهند بود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

مبلغ و مدت اقساط خودرو‌های مختلف در فروش اقساطی ام وی ام شهریور ۱۴۰۲

همانطور که در آغاز این مقاله عنوان کردیم، شرایط اقساطی در این طرح متنوع و به انتخاب خریدار است و به همین دلیل گزینه‌های زیادی برای بازپرداخت مبلغ اقساط در اختیار دارید. به طور کلی در این طرح و سایر طرح‌های فروش مدیران خودرو، اقساط از یکسال تا پنج سال است. در این بین بیشترین مبلغ ماهیانه اقساط در بازپرداخت یک ساله و کمترین آن در شرایط پنج ساله خواهد بود.

 

با توجه به تنوع زیاد شرایط اقساطی برای خورو‌های مختلف، پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند. در زیر شرایط اقساط در بازپرداخت ۵ ساله و با حداقل پیش پرداخت را مرور خواهیم کرد:

 

ایکس ۲۲ پرو MT: ماهیانه معادل ۹.۹۶۱.۰۰۰ تومان

ایکس ۲۲ پرو: ماهیانه معادل ۱۲.۲۷۳.۰۰۰ تومان

آریزو ۵: حداقل پیش پرداخت معادل ۱۵.۴۵۴.۰۰۰ تومان

ایکس ۵۵ پرو: حداقل پیش پرداخت معادل ۱۷.۶۱۲.۰۰۰ تومان

 

برای اطلاع از سایر شرایط، با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

پیش پرداخت در فروش اقساطی ام وی ام شهریور ۱۴۰۲ چقدر است؟

همان‌گونه که پیش از این عنوان شد، در فروش اقساطی ام وی ام شهریور ۱۴۰۲ امکان خرید خودرو‌ها با کمترین میزان پیش پرداخت وجود دارد. بر این اساس، می‌توانید محصولات ام وی ام را با پیش پرداخت ۵۰ درصدی خریداری کنید. به این ترتیب با پرداخت نیمی از بهای خودرو می‌توانید آنرا تحویل بگیرید و مبلغ باقی مانده را طی اقساط بلند مدت پرداخت کنید.

 

البته در نظر داشته باشید پیش پرداخت ۵۰ درصدی، حداقل میزان پیش پرداخت است و خریدار می‌تواند مبالغ بالاتر را نیز انتخاب کند. با توجه به قیمت‌های مصوب محصولات ام وی ام، میزان پیش پرداخت در فروش اقساطی ام وی ام شهریور ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

 

ایکس ۲۲ پرو MT: حداقل پیش پرداخت معادل ۳۵۳.۳۵۰.۰۰۰ تومان

ایکس ۲۲ پرو: حداقل پیش پرداخت معادل ۴۳۵.۳۵۰.۰۰۰ تومان

آریزو ۵: حداقل پیش پرداخت معادل ۵۴۸.۲۰۰.۰۰۰ تومان

ایکس ۵۵ پرو: حداقل پیش پرداخت معادل ۶۲۴.۷۵۰.۰۰۰ تومان

 

چگونه می‌توان از شرایط فروش اقساطی شهریور ۱۴۰۲ استفاده کرد؟

با توجه به تنوع خودرو‌های عرضه شده در این طرح و شرایط مختلف فروش اقساطی با پیش پرداخت و اقساط ماهیانه متفاوت، بهترین راه حل، تماس با آسیا خودرو است. برای این منظور می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمای شما باشند. همچنین از این طریق می‌توانید برای طرح‌های فروش نقدی و اقساطی آتی مدیران خودرو نیز نام‌نویسی کنید. همچنین می توانید از طرح مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو نیز برای اطلاعات بیشتر استفاده کنید.

 

آسیا خودرو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایندگی های مدیران خودرو، با سه شعبه فعال، شعبه اختصاصی فونیکس، اداره تحویل اختصاصی و دو مرکز خدمات پس از فروش و دو مرکز آپشن مدیران خودرو، آماده همراهی شما است.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *