مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش اقساطی ایکس ۵۵ پرو

فروش اقساطی ایکس ۵۵ پرو ویژه دی ۱۴۰۲ (اقساط ۶۰ ماهه)

در بین محصولات فونیکس، ایکس ۵۵ پرو محبوبیت زیادی دارد چراکه سطح بالایی از امکانات را با یک موتور پرقدرت و البته ظاهری جذاب عرضه می‌کند. اگر قصد خرید این خودرو را دارید، اکنون بهترین شرایط خرید با حداقل پیش پرداخت و اقساط بلند مدت در آسیا خودرو برقرار شده است. با توجه به اعلام فروش اقساطی ایکس ۵۵ پرو ویژه دی ۱۴۰۲، اکنون می‌توانید این خودرو را با اقساط ۶۰ ماهه و پیش پرداخت ۵۰ درصد خریداری کنید.

 

این روز‌ها خودروهای کراس‌اوور در اوج محبوبیت هستند و در بین آن‌ها، ایکس ۵۵ پرو یکی از محبوب‌ترین‌ها در بازار ایران است. این خودرو ظاهر جذاب و جواب پسند را با سطح بالایی از امکانات رفاهی و ایمنی و همچنین موتوری توانمند ترکیب کرده است تا به این ترتیب به یکی از گزینه‌های اصلی خریداران تبدیل شود. همه این‌ها، اکنون با اعلام طرح فروش اقساطی ایکس ۵۵ پرو ویژه دی ۱۴۰۲ کامل‌تر هم شده است چراکه امکان خرید این خودرو با حداقل پیش پرداخت و اقساط بلند مدت فراهم شده.

 

این طرح به مدت محدود در آسیا خودرو برقرار است و تا پایان ظرفیت فروش، ادامه خواهد داشت. برای اطلاع از شرایط فروش ایکس ۵۵ پرو و همچنین سایر محصولات مدیران خودرو، می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما پاسخگوی شما خواهند بود تا بهترین شرایط خرید محصولات مدیران خودرو را فراهم کنند. در ادامه مروری بر شرایط فروش اقساطی ایکس ۵۵ پرو در دی ماه خواهیم داشت.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

بررسی جزییات فروش اقساطی ایکس ۵۵ پرو ویژه دی ۱۴۰۲

در جدیدترین شرایط فروش X55 Pro، مانند قبل دو گزینه خرید نقدی و خرید اقساطی فراهم شده است. در این بین، شرایط خرید اقساطی این خودرو با توجه به پیش پرداخت مناسب و اقساط بلند مدت، گزینه جذاب‌تری برای خریداران است و به همین دلیل نیز بیشتر مورد استفبال قرار می‌گیرد.

 

مانند سایر محصولات مدیران خودرو، قیمت ایکس ۵۵ پرو نیز از سوی سازمان حمایت مصوب شده و توسط شورای رقابت اعلام می‌شود. به این ترتیب در فروش اقساطی ایکس ۵۵ پرو ویژه دی ۱۴۰۲ نیز این خودرو با قیمت مصوب عرضه خواهد شد. بر این اساس، قیمت X55 Pro معادل ۱.۲۵۵.۹۰۰.۰۰۰ تومان است. این قیمت شامل قیمت خودرو درب کارخانه و همچنین کلیه هزینه‌های قانونی است.

 

در شرایط فروش ویژه دی ماه، برای خرید اقساطی ایکس ۵۵ پرو، پیش پرداخت حداقل ۵۰ درصدی در نظر گرفته شده است. به این ترتیب خریداران با پرداخت نیمی از بهای خودرو می‌توانند برای خرید آن اقدام کنند. بر این اساس، حداقل پیش پرداخت برای خرید خودرو معادل ۶۲۷.۹۵۰.۰۰۰ تومان است. البته خریدار می‌تواند به انتخاب خود، میزان پیش پرداخت را افزایش دهد که در این صورت، میزان اقساط کاهش پیدا خواهد کرد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

مبالغ اقساط در خرید اقساطی X55 Pro

پیش از این عنوان شد که برای خرید ایکس ۵۵ پرو، می‌توانید از شرایط فروش اقساطی استفاده کنید. مدت بازپرداخت این اقساط متنوع و به انتخاب خریدار است و می‌تواند از ۱۲ ماه تا ۶۰ ماه باشد. به این ترتیب در اقساط بلند مدت، خریدار می‌تواند اقساط را طی مدت ۵ سال بازپرداخت کند.

 

بررسی جزییات تمامی شرایط اقساطی طولانی است چراکه علاوه بر تغییر مبلغ بازپرداخت اقساط در طرح‌های مختلف، با تغییر در میزان پیش پرداخت، مبلغ اقساط تغییر می‌کند. به همین دلیل در بررسی جدیدترین شرایط فروش اقساطی ایکس ۵۵ پرو، تنها شرایط اقساط بلند مدت و ۵ ساله بررسی می‌شود. در این شرایط اقساط و با پیش پراخت ۵۰ درصد، خریدار ماهیانه مبلغی معادل ۱۷.۷۰۰.۰۰۰ تومان پرداخت می‌کند.

 

برای بررسی سایر شرایط اقساط ایکس ۵۵ پرو و همچنین سایر شرایط فروش مدیران خودرو، می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما با افتخار راهنمای شما خواهند بود تا بهترین شرایط فروش و مناسب‌ترین محصول را معرفی کنند. به علاوه در تماس با آسیا خودرو می‌توانید از شرایط فروش سایر محصولات مدیران خودرو نیز مطلع شوید.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *