مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش اقساطی تیگو ۸ پرو مکس

فروش اقساطی تیگو ۸ پرو مکس با اقساط ۶۰ ماهه (بهمن ۱۴۰۱)

آسیا خودرو، به‌عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو و فونیکس، فروش اقساطی تیگو ۸ پرو مکس با اقساط ۶۰ ماهه را آغاز کرد. در این طرح، خریداران می‌توانند با استفاده از تسهیلات بلندمدت ۵ ساله، بزرگ‌ترین ، لوکس‌ترین و قوی‌ترین محصول برند فونیکس در ایران را خریداری کنند. برای اطلاع از فروش اقساطی تیگو ۸ پرو مکس با اقساط ۶۰ ماهه با ما همراه باشید.

 

شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو مکس ویژه بهمن ۱۴۰۱

همان‌طور که در بالا عنوان کردیم، هم‌اکنون فروش اقساطی تیگو ۸ پرو مکس به تعداد محدود و تا تکمیل ظرفیت، در مجموعه نمایندگی‌های آسیا خودرو فراهم شده است. در این شرایط فروش، خریداران می‌توانند از تسهیلات فروش اقساطی با تسهیلات ۶۰ ماهه بهره‌مند شوند. بر این اساس، در زمان ثبت‌نام باید حداقل ۶۰درصد مبلغ خودرو به‌عنوان پیش‌پرداخت واریز شود و باقی قیمت خودرو به‌عنوان تسهیلات در اختیار خریدار قرار می‌گیرد. بازپرداخت تسهیلات این طرح به انتخاب خریدار می‌تواند تا ۶۰ ماه باشد. سود تسهیلات در این طرح معادل ۲۳درصد در نظر گرفته شده است.

 

به این ترتیب شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو مکس هم‌اکنون یکی از بهترین فرصت‌ها برای خرید این خودرو است. تا پیش از این، تیگو ۸ پرو مکس تنها به‌صورت فروش نقدی در اختیار خریداران قرار می‌گرفت اما اکنون می‌توانید با پرداخت ۶۰درصد از بهای خودرو، آن را خریداری کرده و تحویل بگیرید و باقی مبلغ را طی اقساط و تا ۵ سال پرداخت کنید.

 

تحویل خودروها در طرح فروش اقساطی، تفاوتی با فروش نقدی ندارد و خودروها طی ۴۵ روز کاری به خریداران تحویل خواهد شد. به‌علاوه در صورت تاخیر در تحویل خودروها، جریمه دیرکرد با نرخ ۱۲درصد نیز به مشتریان پرداخت می‌شود. این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت برقرار خواهد بود.

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

فروش اقساطی تیگو ۸ پرو مکس با اقساط ۶۰ ماهه شامل چه کسانی است؟

برای خرید تیگو ۸ پرو مکس در این طرح، خریدار باید مدارک مالی لازم برای توان بازپرداخت وام را ارائه دهد. به‌علاوه خریدار باید دسته چک صیادی داشته باشد و فاقد چک برگشتی و یا وام معوق (پرداخت نشده) باشد. خریداران از سوی لیزینگ‌های طرف قرارداد، بر اساس دستورالعمل بانکی اعتبارسنجی خواهند شد و در صورت تایید امکان ثبت‌نام خواهند داشت. علاوه بر این، خریدار باید ضامن معتبر را نیز در این طرح فروش اقساطی فونیکس معرفی کند.

 

پس از پر کردن فرم‌های مربوطه و تایید مدارک از سوی لیزینگ‌ها، ثبت‌نام خودرو انجام خواهد شد. پس از این مرحله، سایر مراحل مانند ثبت‌نام خودرو نقدی است و درنهایت خودرو در محل نمایندگی به خریداران تحویل داده می‌شود. قیمت تیگو ۸ پرو مکس در این طرح معادل ۲.۲۸۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم
 

آشنایی با تیگو ۸ پرو مکس

در بین محصولات برند فونیکس در ایران، کراس‌اوور بزرگ تیگو ۸ پرو مکس هم‌اکنون عنوان لوکس‌ترین مدل در اختیار دارد. این خودرو همچنین با داشتن موتوری با قدرت ۲۵۴ اسب بخار، قدرتمندترین خودرو تولید شده در ایران است.

 

مهم‌ترین ویژگی این خودرو، بهره‌گیری از سیستم AWD است. به این ترتیب تیگو ۸ پرومکس توانایی‌های بیشتری در زمان حرکت در زمین‌های لغزنده نسبت به خودروهای تک دیفرانسیل دارد. در کنار این، باید به موتور تیگو ۸ پرو مکس نیز اشاره کنیم که باعث شده تا عنوان قوی‌تری خودرو بازار ایران را از آن خود کند. موتور این خودرو، یک نمونه چهار سیلندر است که با توربو شارژر تقویت می‌شود. به‌علاوه سیستم تزریق سوخت مستقیم نیز بر روی این موتور نصب می‌شود. مجموع این عوامل باعث شده شتاب تیگو ۸ پرو مکس، در حال حاضر بهتر از تمام خودروهای بازار ایران است.

 

به این ترتیب، موتور این خودرو با حجم ۲ لیتر، می‌تواند ۲۵۴ اسب بخار قدرت تولید کند. در کنار قدرت بالا، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این خودرو، گشتاور ۳۹۰ نیوتون متری آن است ک باعث می‌شود کشش این خودرو در شتاب‌های میانی و مسیرهای شیب‌دار، به‌طور محسوسی افزایش پیدا کند. گیربکس مورد استفاده در این خودرو از نوع دو کلاچه غوطه‌ور در روغن است. به این ترتیب این گیربکس از یک‌طرف می‌تواند بخش عمده نیرو را انتقال دهد و از سوی دیگر تعویض دنده‌های سریعی دارد. در کنار این‌ها، باوجود روغن در داخل مجموعه کلاچ‌ها، ریسکی در زمینه گرم شدن در ترافیک نیز وجود ندارد.

 

از نظر آپشن‌های رفاهی و ایمنی، تیگو ۸ پرو مکس، بالاترین سطح تجهیزات را در بازار ایران عرضه می‌کند. به این ترتیب به‌صورت استاندارد، سیستم رانندگی خودران، دستیار صوتی، ایربگ‌های کامل، نمایشگرهای یکپارچه ۲۰.۵ اینچی، تهویه خودکار دوگانه و سیستم کنترل پایداری و … بر روی آن نصب می‌شود.

 

خرید تیگو ۸ پرو مکس اقساطی

برای خرید تیگو ۸ پرو مکس، کافی است با کارشناسان ما در آسیا خودرو تماس بگیرید. برای این منظور می‌توانید با شماره تلفن‌های ۷۵۱۵۱-۰۲۱ و ۷۷۰۴۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمای شما باشند. همچنین در صورتیکه در زمینه شرایط دریافت تسهیلات سوال دارید نیز همکاران ما در آسیا خودرو با افتخار پاسخگوی شما خواهند بود.

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *