مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش اقساطی تیگو ۸ پرو مکس

فروش اقساطی تیگو ۸ پرو مکس بهمن ۱۴۰۲ (اقساط ۶۰ ماهه)

در شرایط فروش ویژه مدیران خودرو برای تیگو ۸ پرو مکس، امکان خرید این خودرو با اقساط بلند مدت فراهم شده است. بر این اساس و در طرح فروش اقساطی تیگو ۸ پرو مکس بهمن ۱۴۰۲، خریداران می‌توانند به مدت محدود، کراس‌اوور محبوب فونیکس را با اقساط ۶۰ ماهه خریداری کنند.

 

اگر به دنبال یک کراس‌اوور بزرگ و پر قدرت و با امکانات رفاهی و ایمنی بالا باشید، قطعا تیگو ۸ پرو مکس IE یکی از گزینه‌ها است. این خودرو که بالاترین سطح امکانات رفاهی و ایمنی را فراهم می‌کند، اکنون با شرایط فروش ویژه و اقساط بلند مدت، در مجموعه نمایندگی‌های آسیا خودرو عرضه شده است. بر اساس شرایط فروش فروش اقساطی تیگو ۸ پرو مکس بهمن ۱۴۰۲، خریداران این خودرو می‌توانند با پیش پرداخت ۶۵ درصدی و اقساط ۶۰ ماهه، برای خرید این خودرو اقدام کنند.

 

لازم به یادآوری است تحویل خودرو‌های این طرح ۹۰ روزه است و تمامی خودرو‌ها با مدل ۱۴۰۳ تحویل خریداران داده خواهد شد. همچنین شرایط فروش نقدی تیگو ۸ پرو مکس نیز هم اکنون در آسیا خودرو برقرار است که در آن فروش، بر اساس قیمت مصوب سازمان حمایت انجام می‌شود و خریدار هیچ بهای اضافه‌ای برای خرید پرداخت نمی‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

جزییات بیشتر از فروش اقساطی تیگو ۸ پرو مکس بهمن ۱۴۰۲

همانگونه که عنوان شد، در فروش اقساطی تیگو ۸ پرو مکس ویژه بهمن ماه، امکان خرید این خودرو با پیش پرداخت ۶۵ درصد فراهم شده است. با توجه به اینکه قیمت تیگو ۸ پرو مکس بر اساس مصوبه سازمان حمایت معادل ۲.۵۸۴.۴۰۰.۰۰۰ تومان است، پیش پرداخت لازم برای خرید این خودرو معادل ۱.۶۷۹.۸۶۰.۰۰۰ تومان خواهد بود. البته خریداران می‌توانند میزان پیش پرداخت را افزایش دهند. با افزایش میزان پیش پرداخت، اقساط ماهیانه کاهش پیدا خواهد کرد.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در فروش اقساطی تیگو ۸ پرو مکس IE، امکان انتخاب مدت زمان بازپرداخت اقساط از سوی مشتریان وجود دارد. این اقساط از ۱۲ ماه آغاز شده و تا ۶۰ ماه قابل انتخاب است. با توجه به اینکه جزییات هر یک از این شرایط اقساطی طولانی است، پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر، با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

به عنوان نمونه، در شرایط فروش اقساطی ۶۰ ماهه تیگو ۸ پرو مکس، با پیش پرداخت ۶۵ درصدی، مبلغ هر قسط معادل ۲۵.۵۰۰.۰۰۰ تومان خواهد بود. البته در اینجا نیز همانگونه که عنوان شد خریدار می‌تواند با افزایش میزان اقساط، مدت بازپرداخت را کوتاه‌تر کند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

همچنین در نظر داشته باشید شرایط فروش مدیران خودرو نیز در ماه‌های پایانی سال در آسیا خودرو برقرار است. با توجه به ترافیک کاری روز‌های پایانی سال، در صورتیکه قصد خرید خودرو دارید می‌توانید هرچه زودتر برای خرید اقدام کنید. به علاوه بعضی از خودرو‌ها نیز تا پیش از پایان سال تحویل خریداران خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *