مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش اقساطی خودرو ۶۰ ماهه آبان ۱۴۰۲

فروش اقساطی خودرو ۶۰ ماهه آبان ۱۴۰۲

این روزها یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای خرید خودرو، استفاده از شرایط فروش اقساطی است. به این ترتیب خریدار با پرداخت بخشی از قیمت خودرو می‌تواند خودرو را خریداری کرده و باقی مبلغ را طی اقساط ۶۰ ماهه (۵ ساله) پرداخت کند. به همین دلیل در این مطلب، شرایط فروش اقساطی خودرو ۶۰ ماهه آبان ۱۴۰۲ را بررسی خواهیم کرد.

 

همانطور که عنوان شد، در شرایط فروش اقساطی، خریدار بخشی از قیمت خودرو را به صورت نقدی پرداخت کرده و باقی مانده مبلغ را طی اقساط ۵ ساله می‌پردازد. این مسئله مزیت بزرگی است چراکه در ابتدا و بدون آنکه تمامی مبلغ خودرو را واریز کرده باشید، خودرو را تحویل می‌گیرید. به این ترتیب، در حالیکه از خودرو استفاده می‌کنید، اقساط آن را خواهید پرداخت. به علاوه در مدت ۶۰ ماه و با توجه به شرایط بازار خودرو کشورمان، قیمت خودرو احتمالا از قیمت خرید اولیه نیز بالاتر می‌رود.

 

در این مطلب، شرایط فروش اقساطی ۶۰ ماهه را برای آبان ماه ۱۴۰۲ و از بین محصولات مدیران خودرو بررسی خواهیم کرد. این محصولات شامل برند‌های ام وی ام و فونیکس است.

 

بررسی مزایای شرایط فروش اقساطی خودرو ۶۰ ماهه مدیران خودرو در آبان ۱۴۰۲

همانطور که گفتیم، در فروش اقساطی خودرو ۶۰ ماهه، خریدار بخشی از مبلغ خودرو را در ابتدا پرداخت می‌کند. در محصولات مدیران خودرو این مبلغ، بسته به مدل خودرو متفاوت است اما معمولا ۵۰ درصد از قیمت خودرو در ابتدا باید پرداخت شود. به این ترتیب در عمل با پرداخت نیمی از قیمت خودرو، می‌توانید خودروی مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین در نظر داشته باشید در این روش، سند به نام خریدار است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

بازپرداخت اقسط در این طرح همانگونه که از نام آن مشخص است، ۶۰ ماهه خواهد بود. به این ترتیب باقی مانده قیمت خودرو (که معمولا ۵۰ درصد آن است) در طی مدت ۶۰ ماه یا ۵ سال پرداخت می‌شود. در زمینه تعداد اقساط در نظر داشته باشید با توجه به بلند مدت بودن بازپرداخت اقساط، قرار نیست معادل تعداد اقساط چک داشته باشید. در این روش، معمولا حسابی برای پرداخت اقساط ماهیانه معرفی می‌شود و کافی است در زمان تعیین شده، مبلغ اقساط را به حساب معرفی شده واریز کنید. به این ترتیب برای خرید خودرو در چنین طرحی، تنها چند برگ چک کفایت می‌کند.

 

همچنین خودرو‌ها در طی مدت بازپرداخت اقساط، دارای بیمه بدنه هستند. به این ترتیب نیازی به پرداخت هزینه سالیانه برای بیمه بدنه نیست. به علاوه نگرانی از بابت بروز خسارت، تصادف و یا سرقت و سایر موارد نیز وجود ندارد. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

شرایط فروش اقساطی منعطف مدیران خودرو

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم طرح‌های فروش ۶۰ ماهه مدیران خودرو، منعطف بودن میزان پیش پرداخت و اقساط است. به این ترتیب خریدار می‌تواند متناسب با بودجه اولیه و توان پرداخت اقساط، شرایط مناسب فروش را برای خود انتخاب کند. به‌عنوان مثال می‌توان پیش پرداخت را بالاتر برد و یا تعداد اقساط را کمتر کرد.

 

این تنوع باعث می‌شود همه خریداران با سلیقه‌ها و بودجه‌های متفاوت، در نهایت بتوانند محصول مناسب خود را از بین محصولات مدیران خودرو انتخاب کنند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

چه خودروهایی از مدیران خودرو در فروش اقساطی خودرو ۶۰ ماهه عرضه می‌شوند؟

مدیران خودرو در تمامی طرح‌های فروش خود در سال‌های اخیر، شرایط فروش اقساطی ۶۰ ماهه را ارائه کرده است. به این ترتیب معمولا بدون توجه به مدل خودرو، می‌توانید از شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو استفاده کنید. این مسئله در فروش اقساطی خودرو ۶۰ ماهه آبان ۱۴۰۲ نیز وجود دارد و مدیران خودرو در طرح‌های فروش خود، شرایط متنوع اقساطی بلند مدت را ارائه کرده است.

 

به این ترتیب خریداران می‌توانند از بین محصولات متنوع مدیران خودرو در کلاس‌های مختلف، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. این مسئله شامل شرایط فروش اقساطی فونیکس و همچنین ام وی ام می‌شود. با توجه به اینکه تنوع مدل‌های عرضه شده و شرایط فروش آن‌ها بالا است، پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت جدیدترین اطلاعات و همچنین شرایط فروش به‌روز شده، با کارشناسان ما تماس بگیرید. شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی به شما است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *