مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط فروش اقساطی X55 Pro آبان 1402

بررسی شرایط فروش اقساطی X55 Pro آبان ۱۴۰۲ (اقساط تا ۶۰ ماه)

مدیران خودرو در جدیدترین بخشنامه فروش خود، فروش اقساطی X55 Pro آبان ۱۴۰۲ را نیز اعلام کرد تا دست خریداران سامانه یکپارچه برای انتخاب خودرو باز باشد. بر اساس این بخشنامه، شرایط فروش این خودرو علاوه بر فروش نقدی، شامل فروش اقساطی با اقساط تا ۶۰ ماه و پیش پرداخت متنوع است. در این مطلب، به بررسی شرایط فروش اقساطی ایکس ۵۵ پرو به عنوان کراس‌اوور جذاب و جوان‌پسند مدیران خودرو در سامانه یکپارچه خواهیم پرداخت.

 

مدیران خودرو مطابق هر ماه، شرایط فروش نقدی و اقساطی خود را برای مدل‌های مختلف اعلام کرد. در ماه جاری بین این خودرو‌ها، نام ایکس ۵۵ پرو نیز دیده می‌شود، کراس‎اوور جذابی که این روز‌ها حضور پررنگی در بازار خودرو ایران دارد. بر اساس این بخشنامه، فروش اقساطی X55 Pro در آبان ماه امسال، شامل پیش پرداخت متنوع و اقساط تا ۶۰ ماهه است.

 

جزییات فروش اقساطی X55 Pro آبان ۱۴۰۲

همانطور که عنوان شد، در بخشنامه جدید مدیران خودرو، شرایط فروش اقساطی ایکس ۵۵ پرو نیز عنوان شده است. بر این اساس، فروش اقساطی X55 Pro با پیش پرداخت از ۵۰درصد ممکن خواهد بود. به این ترتیب خریدار برای خرید این خودرو، می‌تواند از ۵۰درصد مبلغ خودرو به‌بالا را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرد. طبیعی است با افزایش میزان پیش پرداخت، مبلغ وام دریافت شده و اقساط آن کم می‌شود. با توجه به این موضوع، پیش پرداخت خرید این خودرو منعطف است و خریدار بر حسب بودجه خود می‌تواند مبلغ مناسب را انتخاب کند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

پیش از این، مدیران خودر قیمت X55 Pro را بر اساس نظر شورای رقابت اعلام کرده بود. بر این اساس، قیمت این خودرو معادل ۱.۲۵۵.۹۰۰.۰۰۰ تومان است که شامل قیمت کارخانه و هزینه‌های قانونی (مانند بیمه و مالیات و شماره‌گذاری و …) می‌شود. با در نظر گرفتن قیمت این خودرو، حداقل پیش پرداخت برای خرید ایکس ۵۵ پرو معادل ۶۷۲.۹۵۰.۰۰۰ تومان است. البته همانطور که عنوان شد، این حداقل پیش پرداخت است و مطابق این بخشنامه، خریدار می‌تواند در صورت تمایل، با پرداخت مبلغ بیشتری، میزان وام و اقساط خود را کاهش دهد.

 

مبلغ اقساط در خرید ایکس ۵۵ پرو

برای خرید اقساطی X55 Pro، گزینه‌های مختلفی برای بازپرداخت اقساط وجود دارد. برای این منظور، خریدار می‌تواند از بین اقساط ۱۲، ۲۴، ۳۶، ۴۸ و ۶۰ ماهه، مدت بازپرداخت اقساط خود را انتخاب کند. این تنوع در بازپرداخت اقساط، به خریداران این امکان را می‌دهد که با توجه به مبلغ مورد نظر خود، مدت اقساط را تعیین کنند.

 

با توجه به تنوع بالای شرایط اقساطی، بررسی آن‌ها می‌تواند کمی طولانی باشد. به همین دلیل در این بخش، میزان اقساط در بازپرداخت ۶۰ ماهه را بررسی خواهیم کرد. بر اساس بخشنامه مدیران خودرو برای شرایط فروش اقساطی X55 Pro آبان ۱۴۰۲، در بازپرداخت ۶۰ ماهه اقساط و با کمترین میزان پیش پرداخت، خریدار ماهیانه ۱۷.۷۰۰.۰۰۰ تومان پرداخت خواهد کرد. البته همانطور که اشاره کردیم، با افزایش مبلغ پیش پرداخت، اقساط ماهیانه کاهش پیدا خواهد کرد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

برای اطلاع از جزییات بیشتر، بررسی میزان اقساط در سایر طرح‌ها و شرایط فروش ایکس ۵۵ پرو و همچنین شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.


ثبت نظر

۶ دیدگاه دربارهٔ «بررسی شرایط فروش اقساطی X55 Pro آبان ۱۴۰۲ (اقساط تا ۶۰ ماه)»

عباس تاج بخش گفت:

برای اقساطی ضامن احتیاج دارد

با سلام

به طور کلی طرح های فروش اقساطی، نیاز به ضامن دارند.

بهنام احمدی گفت:

ضامن با چه شرایطی باشه مورد قبول هست؟

با سلام

جزییات شرایط اقساط و ضامن با توجه به لیزینگ ها ها متفاوت است. برای جزییات بیشتر می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمای شما باشند.

عبداللهی گفت:

سلام ببخشید سامانه x33مشخصه کی بازگشت

با سلام

در حال حاضر طرح جایگزینی ایکس ۲۲ با ایکس ۳۳ کراس سامانه در جریان است. شرایط فروش جدید ایکس ۳۳ به زودی اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *