مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط فروش نقدی فونیکس

فروش نقدی فونیکس ویژه اسفند ۱۴۰۱

آسیا خودرو، نماینده رسمی مدیران خودرو، در آخرین روزهای سال، فروش نقدی فونیکس ویژه اسفند ۱۴۰۱ را در مجموعه شعب خود آغاز کرد.

 

در جدیدترین طرح فروش محصولات فونیکس که از سوی آسیا خودرو اعلام شده است، انواع خودروهای برند فونیکس با مدل ۱۴۰۲ و شرایط فروش نقدی، به فروش می‌رسند. در فروش نقدی فونیکس ویژه اسفند ۱۴۰۱، تمامی خودروها به قیمت رسمی کارخانه ثبت‌نام خواهند شد. این طرح فروش در روز یکشنبه ۲۱ اسفند آغاز خواهد شد و با توجه به محدودیت در تعداد خودروها، تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

 

شرایط فروش نقدی فونیکس در اسفند ۱۴۰۱ چگونه است؟

در این مرحله از شرایط فروش فونیکس علاقه‌مندان می‌توانند محصولات برند فونیکس را با قیمت مصوب مدیران خودرو و به‌صورت نقدی ثبت‌نام کنند. در نظر داشته باشید، ثبت‌نام در این مرحله تنها به‌صورت نقدی خواهد بود و سند خودروها به مدت یک سال در رهن مدیران خودرو باقی می‌ماند. ثبت‌نام در این مرحله شامل طرح‌های فروش عادی، گروهی و جایگزینی است. با توجه به محدودیت در تعداد خودروها، اولویت با افرادی است که زودتر اقدام به ثبت‌نام کنند. همچنین لازم به یادآوری است فروش نقدی فونیکس در این مرحله در روز یکشنبه، ۲۱ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

 

برای ثبت‌نام محصولات فونیکس در این طرح می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما باشند. همچنین می‌توانید به یکی از شعب آسیا خودرو مراجعه کنید:

 

– شعبه مرکزی: چهارراه تهرانپارس، ابتدای خیابان دماوند، پلاک ۲۵۱

 

– شعبه قنات کوثر: قنات کوثر، بلوار مطهری، بین کوچه چهارم و پنجم مرکزی

 

– شعبه پاسداران: خیابان پاسداران، بوستان هفتم

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

چه خودروهایی در طرح فروش نقدی فونیکس عرضه می‌شوند؟

در طرح فروش نقدی فونیکس ویژه اسفند ماه ۱۴۰۱، تنوع مناسبی از محصولات فونیکس برای فروش عرضه شده‌اند و خریداران می‌توانند از بین آن‌ها، خودروی مناسب با نیازها و بودجه خود را انتخاب کنند. بر این اساس، خودروهای زیر در طرح فروش فونیکس عرضه می‌شوند:

تیگو ۸ پرو

تیگو ۸ پرو مکس

– تیگو ۷ پرو

آریزو ۶ پرو

 

به این ترتیب در طرح فروش نقدی فونیکس، شاهد عرضه سه خودرو کراس‌اوور و یک خودرو سدان هستیم. در این بین، تیگو ۸ پرو دو دیفرانسیل جدیدترین و قدرتمندترین محصول فونیکس است. این خودرو به دلیل موتور پر قدرت و برخورداری از سیستم AWD چهارچرخ محرک، در کنار امکانات رفاهی و ایمنی مناسب، این روزها یکی از محبوب‌ترین خودروهای بازار ایران است.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

همچنین در این مرحله از فروش، شاهد عرضه دوباره تیگو ۸ پرو نیز هستیم. این خودرو نیز به دلیل آنکه بالاترین سطح امکانات رفاهی و ایمنی را در کلاس خود دارد، بسیار مورد توجه بازار بوده و این روزها با قیمت‌های بالایی در بازار خرید و فروش می‌شود. به‌علاوه باوجود داشتن موتور ۱.۶ لیتری، به دلیل استفاده از توربو شارژر و سیستم تزریق مستقیم سوخت، می‌تواند قدرت و گشتاور بالایی تولید کند. به این ترتیب این کراس‌اوور بزرگ، در کلاس خود بی‌رقیب است.

 

مزیت خرید نقدی فونیکس در آسیا خودرو

مهم‌ترین مزیت خرید نقدی محصولات فونیکس در آسیا خودرو، امکان ثبت‌نام محصولات با قیمت مصوب شرکتی است. برای ثبت‌نام در آسیا خودرو، خریداران تنها مبلغ خودرو را مطابق با بخشنامه‌های مدیران خودرو پرداخت می‌کنند و هیچ مبلغ اضافه‌ای از خریداران اخذ نخواهد شد.

 

برای اطلاع از جزییات فروش نقدی فونیکس ویژه اسفند ۱۴۰۱ می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ بگیرید. همچنین می‌توانید شماره تماس خود را (ویژه شهر تهران) در کادر زیر ثبت کنید تا جدیدترین شرایط فروش برای شما پیامک شود.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *