مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش نقدی و اقساطی فونیکس و ام وی ام ویژه سامانه یکپارچه

فروش نقدی و اقساطی فونیکس و ام وی ام ویژه سامانه یکپارچه

از صبح روز سه شنبه، ۲ آبان ماه، مرحله جدید فروش نقدی و اقساطی فونیکس و ام وی ام ویژه سامانه یکپارچه در آسیا خودرو آغاز می‌شود. به این ترتیب متقاضیان می‌توانند در تماس با آسیا خودرو، از شرایط متنوع فروش نقدی و اقساطی برای دو مدل از محصولات فونیکس و یک مدل از محصولات ام وی ام استفاده کنند. این مرحله از فروش که ویژه متقاضیان تکمیل ظرفیت سامانه یکپارچه است و تا ۶ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

 

مدیران خودرو در ادامه طرح‌های فروش خود، جدیدترین برنامه فروش نقدی و اقساطی فونیکس و ام وی ام ویژه سامانه یکپارچه را اعلام کرد. بر این اساس، دو محصول از برند فونیکس و یک محصول از برند ام وی ام، برای این مرحله در نظر گرفته شده اند. شرایط فروش مدیران خودرو در این مرحله بر اساس درخواست مشتری به‌صورت نقدی و اقساطی خواهد بود. بازپرداخت اقساط در این طرح می‌تواند به انتخاب مشتری تا ۵ سال باشد. این مرحله از فروش، ویژه مشتریانی است که پیش از این از طریق سامانه یکپارچه و در مرحله تکمیل ظرفیت، نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند. این دسته از مشتریان می‌توانند در تماس با آسیا خودرو، نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام کنند. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمای شما باشند.

 

این مرحله از فروش نقدی و اقساطی فونیکس و ام وی ام شامل چه خودروهایی است؟

همانطور که پیش از این عنوان کردیم، این مرحله از طرح فروش نقدی و اقساطی فونیکس و ام وی ام ویژه سامانه یکپارچه شامل دو محصول فونیکس و یک محصول ام وی ام است. در این طرح خودروهای فونیکس FX و آریزو ۶ پرو از برند فونیکس وMVM X55 Pro از برند ام وی ام عرضه شده است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در بین این محصولات، دو مدل فونیکس FX و ایکس ۵۵ پرو در کلاس کراس‌اوور‌ها هستند هرچند تفاوت‌های زیادی با هم دارند. فونیکس FX بدون شک اسپرت‌ترین کراس‌اوور ایران است. علاوه بر طرحی ظاهری اسپرت، فضای داخلی این خودرو هم متناسب با طراحی بیرونی آن اسپرت طراحی شده است. در کنار این‌ها باید به مشخصات فنی این خودرو نیز اشاره کنیم که باعث شده فونیکس FX هم‌اکنون یکی از سریعترین خودروهای ایران باشد. در کنار این خودرو، ایکس ۵۵ پرو نیز در این مرحله عرضه شده است. این کراس‌اوور، یکی از کامل‌ترین محصولات در کلاس خود است و تقریبا هر آنچه در کلاس‌های بالاتر می‌بینید را عرضه می‌کند. معمترین تفاوت، ابعاد خودرو است که باعث می‌شود خودرویی مناسب نسل جوان باشد. به‌علاوه طراحی داخلی و خارجی آن نیز برای جوانان ایده‌آل است.

 

در کنار این‌ها، آریزو ۶ پرو نیز در این مرحله از فروش نقدی و اقساطی عرضه شده است. این خودرو سدان، توانسته به خوبی جایی بین یک خودرو با طراحی اسپرت و یک خودرو خانوادگی بنشیند. طراحی آن رگه‌های اسپرت دارد و کسل کننده نیست. در عین حال فضای مناسبی در داخل خودرو برای خانواده‌ها ارائه می‌کند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

چگونه می‌توان از در این طرح فروش ویژه شرکت کرد؟

این طرح ویژه افرادی است که پیش از این و در مرحله تکمیل وجه، برای ثبت نام این خودروها اقدام کرده‌اند. این دسته از خریداران اکنون برای تکمیل ثبت نام خود باید با آسیا خودرو تماس بگیرند. برای این منظور می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما در آسیا خودرو، راهنمای شما در تکمیل ثبت نام خواهند بود. به این ترتیب علاوه بر شرایط فروش نقدی، می‌توانید از شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو نیز استفاده کنید.

 

با توجه به محدودیت زمانی در نظر گرفته شده برای این طرح، جهت بهره‌مندی از شرایط ویژه‌ای که برای طرح فروش نقدی و اقساطی فونیکس و ام وی ام ویژه سامانه یکپارچه در نظر گرفته شده، بهتر است هر چه زودتر اقدام کنید. در این طرح، خریداران فرصت چند روزه‌ای برای تکمیل وجه خواهند داشت و به‌علاوه می توانید از شرایط اقساطی نیز بهره‌مند شوید.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *