مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تیگو 7 پرو پرمیوم

عرضه تیگو ۷ پرو پرمیوم آغاز شد (امکانات + قیمت)

تیگو ۷ پرو، کراس‌اوور خوش نام  و پرطرفدار مدیران خودرو، که با استقبال خریداران مواجه شده بود، مدتی است که دیگر عرضه نمی‌شود. حال مدیران خودرو قصد دارد نسخه جدید این خودرو را با نام تیگو ۷ پرو پرمیوم را عرضه کند. عرضه تیگو ۷ پرو پرمیوم اکنون و در زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده است و در ادامه با حجم بیشتری عرضه خواهد شد.

 

تغییرات تیگو ۷ پرو پرمیوم نسبت به نسخه سابق

تیگو ۷ پرو پرمیوم با طول ۴.۵ متر، عرض ۱.۸ متر ، ارتفاع۱.۷ متر و با فاصله محوری ۲.۷ متر، فضای کافی در اختیار ۵ سرنشین قرار می‌دهد. موتور توربو شارژر تیگو ۷ پرو با حجم ۱.۵ لیتر، ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. نسخه به روز شده تیگو ۷ پرو پریمیوم، در ظاهر هیچ تفاوتی با خودرویی که تاکنون به بازار عرضه شده است ندارد. براساس اطلاعات منتشر شده آپشن‌های سنسور باران، سنسور پارک جلو، آینه الکتروکرومیک و رادارهای ADAS به این محصول اضافه شده است.

  

قیمت تیگو ۷ پرو پریمیوم

هنوز قیمتی از جانب مدیران خودرو برای تیگو ۷ پرو پریمیوم اعلام نشده است. اما با توجه به بازه قیمتی ۱ میلیارد و ۴۵۶ میلیونی نسخه پرو این کراس‌اوور، حالا و در آستانه عرضه تیگو ۷ پرو پرمیوم باید منتظر قیمتی در محدود ۱.۵ میلیارد تومان باشیم. طبق برنامه های اعلام شده، به زودی شرایط فروش این خودرو به صورت نقد و اقساط آغاز می شود. محصول جدید مدیران خودرو طبق روال پیشین در طرح شرایطی با پیش پرداخت ۵۰ درصدی و اقساط ۱ تا ۵ سال به فروش خواهد رسید.

 

خرید تیگو ۷ پرو با قیمت نمایندگی

اگر تصمیم به خرید کراس اوور تیگو ۷ پرو پریمیوم دارید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند. به علاوه همکاران ما می‌توانند در تماس تلفنی، جزییات بیشتری از شرایط فروش مدیران خودرو را نیز به اطلاعتان برسانند.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *