مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت تیگو ۸ هیبرید اعلام شد

قیمت تیگو ۸ هیبرید اعلام شد

روز گذشته و طی بخشنامه‌ای از سوی مدیران خورو، قیمت تیگو ۸ هیبرید اعلام شد. قیمت این خودرو، همچون سایر محصولات مدیران خودرو با توجه به قیمت کارخانه اعلام شده از سوی شورای رقابت و افزودن هزینه‌های قانونی اعلام شه است. به این ترتیب با اعلام قیمت تیگو ۸ پرو e پلاس، انتظار می‌رود فروش این خودرو در آینده نزدیک آغاز شود.

 

مدیران خودرو مدتی قبل، از نخستین محصول هیبرید خود با نام تیگو ۸ پرو e پلاس یا تیگو ۸ هیبرید رونمایی کرد. این خودرو، اولین خودرو هیبرید برند فونیکس و همچنین نخستین خودرو هیبریدی است که در ایران و به شکل انبوه تولید شده است.

 

بر اساس اعلام مدیران خودرو، قیمت تیگو ۸ هیبرید معادل ۲.۷۶۴.۷۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است. این قیمت شامل قیمت کارخانه و هزینه‌های قانونی (بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده و …) نیز می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت و شرایط فروش این خودرو سایر محصولات مدیران خودرو، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

تیگو ۸ هیبرید را بیشتر بشناسید

پیش از این به طور مفصل در مورد تیگو ۸ هیبرید مواردی را بررسی کرده ایم اما در اینجا مرور کوتاهی بر توانمندی‌های این خودرو خواهیم داشت. به این ترتیب اگر قصد خرید این خودرو را داشته باشید، می‌توانید با دید بهتری تصمیم بگیرید.

 

خودرو تیگو ۸ پرو e پلاس به‌عنوان مدل‌های هیبرید از خانواده تیگو ۸، از ترکیب دو موتور برقی و یک موتور بنزینی استفاده می‌کند. مجموع این موتورها از طریق ساختار پیشرفته و مدرن گیربکس این خودرو که با نام اختصاری DHT به یکدیگر متصل شده‌اند. مجموع این موتورها می‌توانند ۳۲۶ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتون متر گشتاور تولید کنند. به این ترتیب تیگو ۸ پرو e پلاس عنوان قویترین خودرو ایران را در اختیار دارد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

موتور بنزینی علاوه بر به حرکت در آوردن خودرو، وظیفه شارژ باتری‌ها را نیز بر عهده دارد. این خودرو می‌تواند بدون نیاز به استفاده از موتور ینزینی و تنها با اتکا به نیروی برق، حدود ۷۵ کیلومتر مسافت را طی کند و در عمل مانند یک خودرو تمام الکتریکی رفتار می‌کند. با ترکیب موترو بنزینی و یک باک بنزین پر، این مسافت به بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر می‌رسد. مصرف سوخت این خودرو در یکصد کیلومتر حدود ۱.۵۵ لیتر است.

 

امکان شارژ باتری‌های تیگو ۸ هیبرید با برق شهری وجود دارد و به این ترتیب می‌توانید حتی بدون نیاز به روشن کردن موتور بنزینی، در رانندگی‌های شهری از آن استفاده کنید. از نظر سطح امکانات، این خودرو تمامی امکانات رفاهی و ایمنی مدل‌‌های ۸ پرومکس IE را ارائه می‌کند. به این ترتیب در کنار قدرت بالا، مصرف سوخت بسیار پایین و ویژگی‌های فنی، خودروی راحت و با امکاناتی است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این خودرو و یا شرایط فروش محصولات مدیران خودرو، با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

۲ دیدگاه دربارهٔ «قیمت تیگو ۸ هیبرید اعلام شد»

عباس خوانین زاده گفت:

امکانات رفاهی چی ها داره

با سلام

در زمینه امکانات رفاهی و ایمنی تیگو ۸ هیبرید پیش از این مقاله مفصلی منتشر شده است که در لینک زیر می توانید آن را بخوایند:

https://asiakhodro.ir/car/%d8%aa%db%8c%da%af%d9%88-%db%b8-%d9%be%d8%b1%d9%88-e-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3/

اگر سوال بیشتری داشتید، همکاران ما آماده پاسخگویی به صورت تلفنی یا حضوری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *