مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت محصولات فونیکس ویژه آبان ۱۴۰۲

قیمت محصولات فونیکس ویژه آبان ۱۴۰۲

همچون ماه‌های گذشته و با آغاز ماه، قیمت محصولات فونیکس ویژه آذر ۱۴۰۲ اعلام شد. بر این اساس، قیمت مدل‌های مختلف این برند شامل دو مدل کراس‌اوور و یک سدان در لیست قیمت آذر ماه این برند دیده می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

در لیست قیمت جدید فونیکس ویژه آذرماه ۱۴۰۲، نام سه خودروی آریزو ۶ پرو، فونیکس FX و تیگو ۸ پرو مکس دیده می‌شود. قیمت‌های اعلام شده بر اساس قیمت‌های مصوب شورای رقابت است و به این ترتیب شامل قیمت درب کارخانه به علاوه تمامی هزینه‌های قانونی است. این هزینه‌ها شامل مواردی مانند بیمه، مالیات ارزش افزوده، هزینه شماره‌گذاری و … خواهد بود.

 

بررسی جزییات لیست قیمت فونیکس در آبان ۱۴۰۲

همانطور که اشاره شد، در لیست قیمت فونیکس نام سه خودرو دیده می‌شود. به این ترتیب مدیران خودرو دو کراس‌اوور و یک سدان را در لیست قیمتی فونیکس دارد.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

بر اساس لیست قیمتی اعلام شده، قیمت تیگو ۸ پرو مکس IE با احتساب تمامی هزینه‌های قانونی معادل ۲.۵۸۴.۴۰۰.۰۰۰ تومان است. در این لیست همچنین نام فونیکس FX نیز دیده می‌شود. بر این اساس، قیمت فونیکس FX  معادل ۱.۷۳۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان اعلام شده است.

 

در کنار این خودرو، یک مدل سدان نیز در لیست قیمت محصولات فونیکس ویژه آبان ۱۴۰۲ دیده می‌شود. هم اکنون آریزو ۶ پرو تنها خودرو سدان در لیست قیمت فونیکس در آبان ۱۴۰۲ است. البته آریزو ۶ پرو در آینده نزدیک شاهد حضور برادر اسپرت‌تر خود هم خواهد بود و آریزو ۶ GT نیز به لیست محصولات اضافه خواهد شد. بر این اساس و در لیست قیمت فونیکس، قیمت آریزو ۶ پرو معادل ۱.۲۴۲.۴۰۰.۰۰۰ تومان اعلام شده است.

 

برای اطلاعات بیشتر و همچنین جزییات قیمت محصولات مدیران خودرو، می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان آسیا خودرو آماده راهنمایی شما در زمینه خرید محصولات فونیکس و همچنین ارائه اطلاعات در زمینه محصولات این برند و سایر محصولات مدیران خودرو هستند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *