مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت تیگو 7

مشخصات و قیمت خودروی چری تیگو ۷ مدل ۱۴۰۰

اگر قصد خرید خودروی چری تیگو ۷ مدل ۱۴۰۰ را دارید یا می خواهید بیشتر در مورد آن بدانید در ادامه این مقاله با من همراه باشید. تیگو۷ یک مثال بارز از پیشرفت های خارق العاده چینی ها در زمینه طراحی محسوب میشود.

طراحی تیگو ۷ نسبت به تیگو ۵ به مراتب جذاب تر شده و میشود گفت طراحی این خودرو تا حدی جوان پسند و اسپرت هم هست.

مشخصات نمای ظاهری و داخلی تیگو ۷ مدل ۱۴۰۰

در نمای جلویی، چراغ هایی مثلثی شکل را می بینید که حالت تهاجمی به خودرو دادند در نمای کناری هم میشود استفاده از خطوط حجم دهنده را مشاهده کرد.

نمای عقب هم طراحی مناسبی دارد و مجموعا میشود هارمونی خوبی را بین بخش‌های مختلف تیگو ۷ مشاهده کرد.

وقتی که وارد کابین این خودرو می شوید ممکن است از سادگی بیش از حد  آن تعجب کنید یا با خودتان بگویید بهتر بود طراحان چری، داشبورد هیجان انگیز تر و جالب تری برای آن طراحی می کردند.

در کابین تیگو سون از پلاستیک با کیفیت متوسط و چرم مصنوعی استفاده شده است.

مشخصات فنی تیگو ۷ مدل ۱۴۰۰

تیگو سون در بازار های بین المللی با پیشرانه های مختلفی قابل سفارش است اما مدیران خودرو این کراس اوور چینی را با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ به بازار ایران آورده که این پیشرانه ۴ سیلندر، طراحی شرکت ای وی ال اتریش می باشد و می تواند ۱۴۷ اسب بخار قدرت  و ۲۱۰ نیوتن بر متر گشتاور تولید کند.

از مشخصات تیگو ۷ مدل ۱۴۰۰ این است که نیروی تولید شده را به واسطه یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو میفرستد. وزن این ماشین حدودا ۱۴۴۰ کیلوگرم است بر اساس اطلاعات ثبت شده در کاتالوگ رسمی تیگو ۷، شتاب صفر تا صد تیگو سون حدود ۱۰.۲ ثانیه است که برای یک خودرو در این کلاس، رقم مناسبی محسوب میشود.

مصرف سوخت و حجم باک تیگو سون

در مورد مصرف سوخت باید گفت مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۶.۷ لیتر در هر صد کیلومتراست که البته وقتی با سرعت بالای ۱۵۰ یا ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت رانندگی می کنید باید انتظار سوخت بالاتری رو داشته باشید. مثلا در حدود صدی ۱۰.

نکته بعدی که می شود در مورد حجم باک تیگو ۷ گفت این است که ۵۷ لیتر بنزین در آن جا میشود.

 

آپشن ها و امکانات رفاهی تیگو ۷

چینی ها بعد از سال‌ها حضور مستمر در بازار ایران حالا تقریباً ذائقه مشتریان ایرانی را می‌ دانند و خودرو های خودشان را با آپشن‌ها و امکانات رفاهی متنوعی روانه بازار ایران می کنند.

تیگو ۷ در هر دو تیپ اکسلنت و  ie در بازار موجود است که تیگو ۷ IE مدل فول آپشن محسوب می‌شود.

از جمله اپشن های  تیگو ۷ مدل ۱۴۰۰ می توانیم به کروز کنترل، صندلی های چرمی، مانیتور ۹ اینچی لمسی، ترمز پارک برقی یا همون ترمز دستی برقی و اتو هلد که فقط توی تیپ IE وجود دارد، سیستم ورود بدون کلید یاهمان کی لس یا استارتر دکمه ای، امکان تنظیم صندلی راننده در شش جهت به صورت برقی، سقف پانوروما، سانروف و چند اپشن دیگر اشاره کرد.

 

مجموعا می توان وضعیت تیگو ۷ را از لحاظ امکانات رفاهی جزو کراس اوورهای خیلی خوب بازار ارزیابی کرد ضمن اینکه که بعضی از مدل ها، دوربین ۳۶۰ درجه هم دارد.

 

مشخصات تیگو ۷ مدل ۱۴۰۰ از لحاظ امنیت

تیگو ۷ موفق شده پنج ستاره کامل ایمنی رو از موسسه سی ان سی ای پی چین دریافت کند که نشان می دهد ایمنی آن از سطح قابل قبولی برخوردار است. ضمنا میشود آپشن های ایمنی خیلی خوبی مثل ۶ کیسه هوا، ترمز abs، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و سیستم کنترل کشش پایداری و ایستایی در سربالایی را هم در این خودرو مشاهده کرد.

 

 

قیمت تیگو ۷ مدل ۱۴۰۰

مشخصات تیگو ۷ مدل ۱۴۰۰ پرچمدار خودرو های کراس اور چری تو بازارایران محسوب می شود و خب طبیعی است که شرکت چینی چری هرچه در چنته داشته رو کرده تا این محصول که تبلیغات زیادی هم برای آن انجام شده، به فروش موفقی دست پیدا کند.

نتیجه کار چری و شریک ایرانی اش مدیران خودرو، خوب از اب درامده و تیگو ۷ مدل ۱۴۰۰ با قیمت بسیار مناسبی عرضه شده و از بازار خرید و فروش نسبتا خوبی برخوردار شده است.

طراحی جذاب، تعلیق نسبتا نرم، فضای جادار کابین، امکانات رفاهی بسیار خوب و ایمنی بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه مزایایی هستند که می توانیم برای تیگو سون ذکر کنیم.

البته از یک طرف هم باید بگوییم افت قیمتی هم که برای نمونه های دسته دوم و کارکرده به وجود می اید جزو نقطه های ضعف ماشین است. ضمنا دسترسی کمی هم به قطعات یدکی به علت تحریم ها وجود دارد که باز هم جزو نقطه های منفی این ماشین است.

اگر قصد خرید اقساطی تیگو ۷ یا سایر مدل های محصولات چری تیگو و آریزو را دارید می توانید شرایط فروش اقساطی آسیا خودرو را بررسی کرده و برای ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *