مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
چری اومودا برقی در نمایشگاه خودرو قطر

نسخه برقی فونیکس FX در خاورمیانه؛ ملاقات با چری اومودا برقی در نمایشگاه خودرو قطر

شرکت چری در جریان نمایشگاه خودرو قطر، مدل اومودا برقی را برای بازار خاورمیانه رونمایی کرد. این خودرو که از نظر طراحی تا حد زیادی شبیبه به فونیکس FX است، به عنوان بخشی از استراتژی برقی سازی چری راهی بازار‌های جهانی شده.

 

چری اومودا برقی در حقیقت نسخه برقی شده از خودرویی است که در ایران با نام فونیکس FX به فروش می‌رسد. البته تغییراتی در ظاهر آن نسبت به FX داده شده است که تشخیص آن را از مدل‌های بنزین‌سوز آسان می‌کند. اصلی‌ترین تفاوت این خودرو با نسخه‌های بنزین‌سوز، تغییر در جلوپنجره آن است. در اومودا برقی، جلوپنجره بزرگ FX حذف شده است. این مسئله به دلیل استفاده از موتور برقی در این خودرو است چراکه موتور برقی نیاز به ورودی هوا برای خنک شدن ندارد. در مقابل، چهره تهاجمی و ظاهر خاص فونیکس FX را همچنان می‌توان در این خودرو دید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در داخل کابین هم تغییراتی ایجاد شده است. با افزودن بخش‌های چوبی، کابین این خودرو نسبت به فونیکس FX حس اسپرت کمتری دارد و بیشتر به خودرو‌های لوکس نزدیک شده است. هرچند پروفیل کلی کابین همچنان حفظ شده، اما با توجه به حذف دسته دنده، کنسول وسط صاف و یکدست است.

 

مشخصات فنی اومودا برقی

خودرو به نمایش در آمده در نمایشگاه خودرو قطر، از یک موتور الکتریکی با ۲۰۰ اسب بخار و ۳۴۰ نیوتون متر گشتاور بهره می‌برد. توان موتور این خودرو، از مجموعه باتری‌های ۶۱ کیلووات آن تامین می‌شود که در صورت شارژ کامل، می‌توانند حدود ۴۵۰ کیلومتر مسافت را طی کنند.

 

باتری‌های این خودرو را می‌توان با شارژر‌های سریع شارژ کرد. در این صورت، در زمانی حدود ۴۰ دقیقه، باتری‌ها به ظرفیت ۸۰ درصد می‌رسند. اگر بخواهید خودرو را برق شهر شارژ کنید، زمانی در حدود ۵ ساعت برای شارژ کامل آن مورد نیاز است.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

با آسیا خودرو در نمایشگاه خودرو قطر

همانگونه که پیش از این نیز در مطالب دیگر وبسایت خوانده‌اید، امسال تیمی از آسیا خودرو برای بازدید از نمایشگاه خودرو قطر و همچنین رقابت‌های فرمول یک قطر، راهی این کشور شده اند. در وبسایت می‌توانید گزارش‌های اختصاصی این تیم را بخوانید اما برای دیدن گزارش‌های بیشتر می‌توانید به صفحه اینستاگرام آسیا خودرو مراجعه کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *